majchas
09-03-14, 01:19
Witam,
Dziś zmieniłem w swoim d15b2+y8 minime przepustnice na tąz b16. Przyszlifowałem kolektor dolotowy, żeby nie było progu/ Przy okazji wyczyściłem krokowca.
Po złożeniu wszystkiego do kupy mam następujące wnioski:
- auto słabo hamuje silnikiem (bardzo słabo wytraca prędkość);
- jak wrzucę na luz w czasie jazdy to obroty spadają tylko do około 2tys. jak auto się toczy. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadają do odpowiednich.
Przed zmianą przepustnicy falowały mi obroty na jałowych (być może łapał lewe powietrze) i szarpał mocno jak jechałem powoli na 1/2 biegu. Za to silnikiem hamował bardzo sprawnie.
Czy wcześniej hamował tak intensywnie ze względu na lewe powietrze?
Dodam, że w aucie jest lekkie koło zamachowe i jakieś lepsiejsze tłoki (dokładnie nie wiem z jakiego silnika).
Macie jakieś wnioski?
Dziś zmieniłem w swoim d15b2+y8 minime przepustnice na tąz b16. Przyszlifowałem kolektor dolotowy, żeby nie było progu/ Przy okazji wyczyściłem krokowca.
Po złożeniu wszystkiego do kupy mam następujące wnioski:
- auto słabo hamuje silnikiem (bardzo słabo wytraca prędkość);
- jak wrzucę na luz w czasie jazdy to obroty spadają tylko do około 2tys. jak auto się toczy. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadają do odpowiednich.
Przed zmianą przepustnicy falowały mi obroty na jałowych (być może łapał lewe powietrze) i szarpał mocno jak jechałem powoli na 1/2 biegu. Za to silnikiem hamował bardzo sprawnie.
Czy wcześniej hamował tak intensywnie ze względu na lewe powietrze?
Dodam, że w aucie jest lekkie koło zamachowe i jakieś lepsiejsze tłoki (dokładnie nie wiem z jakiego silnika).
Macie jakieś wnioski?