Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Łączniki stabilizatora tył - montaż.



Chemiczny
26-04-08, 11:12
witam!

w wątku
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=48655

Pisałem o montażu stabilizatora od rovera. Zapewnialiście że łączniki są wymienne (tzn te od starej wersji iSR i od VtI odpowiednio częśći 12 i 46 na zdjęciu)

Za namową zakupiłem z allegro łączniki nowe z allegro (kulowe) część 46 i ich montaż nie wygląda na możliwy bez jakiś dodatkowych rzeźb

http://img488.imageshack.us/img488/5506/stabilizatoruc1.jpg

mam takie właśnie łączniki według EPC i manuali nie ma nic więcej do wpiecia ich w ucho stabilizatora. śruba na końcówce łącznika ma szerokość 10 mm.
Otwór w stabilizatorze jest tak duży że nawet nakrętka przez niego przechodzi.
W wersji starej łącznik jest przykręcany śrubą 8mm która przez tulejkę metalową i gumową (części 14 i 11)przechodzi przez to ucho.

Dla rozjaśnienia podaję fotostory
Stary łącznik na końcu stab
http://images33.fotosik.pl/231/8b046772b2542482m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8b046772b2542482)

tuleja gumowa i stalowa w otworze stab.
http://images34.fotosik.pl/231/fc044863bae5c72am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc044863bae5c72a)

nowy łącznik
http://images28.fotosik.pl/203/4d3a251855c75351m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4d3a251855c75351)

za duża srednica otworu
http://images27.fotosik.pl/202/6e183cd919125e12m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6e183cd919125e12)

Nie mam pojęcia co jeszcze mi brakuje do zamontowania tego.
Pomocy

Konrad84
26-04-08, 19:08
tulei metalowo gumowej ??

Chemiczny
26-04-08, 20:09
tulei metalowo gumowej ??

No właśnie nie wiem jakiej.
Te co mam są za szerokie i przejdzie przez nie tylko śruba 8 mm. nie dałoby się zakręcić na niej śruby.

Poza tym na rysunku z EPC nie pokazuje żadnej tulei

skolopendra
27-04-08, 23:05
No właśnie nie wiem jakiej.
podejdz do aso na pewno coś przypasują

Chemiczny
30-04-08, 15:30
Wszystko już jasne.

Możecie mnie okrzyknąć ekspertem do spraw tylnego stabilizatora :hinczyk:
Garść praktycznych informacji

Łączniki występujące w wersji iSR (jak i w Rover 400D) nie są wymienne z tymi z VTi (kulowymi)
Wiąże się to z różną średnicą ucha w stabilizatorze (patrz zdjęcia z początku wątku)
W EPC występują różne oznaczenia dotyczące drążka stabilizatora - co potwierdza ich różną budowę.
W EPC nie występuje tuleja gumowo metalowa do szerokiego ucha, która bez ryzyka spasuje śrubę o średnicy 10 z łącznika kulowego z Vti i w ASO (byłem w dwóch) nic się z tym nie da zrobić. Śruba mocująca łącznik z iSR ma średnicę 8.

Ceny części
nr 10 z obrazka - 28,33 (nie pasuje do łapy trzymającej ten stabilizator ze względu na za mały rozstaw śrub, może podpasuje do łapy w VTi)
nr 13 z obrazka - 28,99
nr 45 46 z obrazka - 180 w ASO, 22 na allegro
nr 14+11 - 26,84 za szt (potrzeba 2)
nr 12 - 29,28 za szt (potrzeba 2)
Montaż w ASO (przykręcenie 12 śrub) 70 PLN :brawo3:
Ceny z 30 kwietnia 2008

W związku z tym upadła możliwość zakupienia łączników do VTi żeby podeszły spokojnie do starego typu stabilizatora. Pozostaje mi zamówić nowe tuleje do starego typu łącznika i tak to spasować.

Dzięki z rady i mam nadzieję że moje przemyślenia pomogą.
maciek

sn28777
28-06-10, 16:26
Odgrzeję trochę temat.

Mam zamiar zamontować u siebie staba z tymi łącznikami płaskimi (nr 9 na rysunku katalogowym).

W wahaczach mam otwory, ale bez gwintu. Chcę przełożyć śrubę 10mm przez łącznik i wahacz i złapać wszystko nakrętką.

Jak sądzicie, takie połączenie będzie ok?

Djadi
28-06-10, 20:11
Co wy macie za stabilizatory że wam nie pasuje ?? ja kupiłem staba od VTI uchwyty też od VTI końcówki od jakiegoś zioma z allegro ponoć polecany dużo wiary bierze od niego i wszystko mi pasuje nawet gdzieś foty zamieściłem :) a tu widzę jakieś inne staby hmm

MikeFoto
28-06-10, 20:53
Odgrzeję trochę temat.

Mam zamiar zamontować u siebie staba z tymi łącznikami płaskimi (nr 9 na rysunku katalogowym).

W wahaczach mam otwory, ale bez gwintu. Chcę przełożyć śrubę 10mm przez łącznik i wahacz i złapać wszystko nakrętką.

Jak sądzicie, takie połączenie będzie ok?

A poco tak kombinować ? Kupujesz staba z VTi. On ma łączniki kulowe - nr 46 na rysunku powyżej.
Przykręcasz wspornik nr 15 2-ma śrubami na stronę do nadwozia - dziurki nagwintowane w miejscu mocowania wspornika już są (trzeba je tylko "przeczyścić" gwintownikiem). Łącznik przekładasz przez oczko w wahaczu i przykręcasz. Cała filozofia - ja zrobiłem dokładnie tak jak opisałem.

Montaż zajął mi ok 40 min i to bez podnoszenia auta i bez kanału :). Bez kombinacji, wiercenia itp.

sn28777
28-06-10, 21:49
A poco tak kombinować ? Kupujesz staba z VTi. On ma łączniki kulowe - nr 46 na rysunku powyżej.
Przykręcasz wspornik nr 15 2-ma śrubami na stronę do nadwozia - dziurki nagwintowane w miejscu mocowania wspornika już są (trzeba je tylko "przeczyścić" gwintownikiem). Łącznik przekładasz przez oczko w wahaczu i przykręcasz. Cała filozofia - ja zrobiłem dokładnie tak jak opisałem.

Montaż zajął mi ok 40 min i to bez podnoszenia auta i bez kanału :). Bez kombinacji, wiercenia itp.

Wszystko ok, tylko ja już kupiłem staba i zamiast łącznika kulkowego (nr 46) ma łącznik płaski (nr 9). Nie chce mi się szukać łącznika kulkowego, tylko chce przykręcić do wahaczy za pomocą tego co mam, czyli łącznika płaskiego.

Zastanawiam się czy nie będzie tu błędu, bo teoretycznie nie powinno mieć znaczenia jakiego typu jest łącznik skoro i kulkowy i płaski jest w EPC, czyż nie?

greg-si
28-06-10, 23:47
ja mam płaski. Zresztą on wydaje się bardziej trwały.
A jak padnie w nim element z gumy to za niecałe 30zł można go kupić i wymienić.

mickee
29-06-10, 07:28
No a jak padnie kulowy to za 30 zł kupujesz cały nowy i też wymieniasz.

sn28777
29-06-10, 09:29
ja mam płaski. Zresztą on wydaje się bardziej trwały.
A jak padnie w nim element z gumy to za niecałe 30zł można go kupić i wymienić.

Dzięki za info. Jeszcze dopytam, z której strony u Ciebie jest przymocowany łącznik do wahacza?

Patrząc od tyłu widać najpierw wahacz czy łącznik staba?

greg-si
29-06-10, 10:26
zdaje się że to jest bez różnicy ale ja mam jak większość gdzie najpierw widać łącznik a później wahacz
czyli tak jak ma Czara
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=49938&page=24

sn28777
05-07-10, 18:48
W weekend przymocowałem stabilizator :)

Wszystko pięknie, tylko że żeby przykręcić go do nadwozia od strony wydechu musiałem odciągnąć wydech o jakieś 2cm w lewo (inaczej śruby przechodzące przez uchwyt kątowy nie weszłyby w otwory w nadwoziu).

Teraz jest tak, że rura wydechu opiera się o uchwyt stabilizatora. Efekt jest taki, że przy odpalaniu i na niskich obrotach wydech jest głośniejszy (mam końcowy tłumik dedykowany Ultera).

Czy u was też tak jest? Generalnie chyba nie szkodzi, że rura jest tak naciągnięta i oparta o uchwyt staba?

rider143
05-07-10, 20:25
Generalnie chyba nie szkodzi, że rura jest tak naciągnięta i oparta o uchwyt staba?szkodzi-popraw to.

sn28777
06-07-10, 09:49
szkodzi-popraw to.

Chętnie, tylko jak?

Tłumika nie będę wymieniał, bo jest nowy.
Dziur na śruby nie przesunę, bo nie ma gdzie.
Piłowanie łącznika? Tylko raczje nie da się go tyle spiłować, żeby wszystko się zmieściło...

Jakieś pomysły?

rider143
06-07-10, 12:04
Jakieś pomysły?wrzuć fotkę jak to wygląda.

szastal
06-07-10, 13:29
Nie pamiętam kto w dziale o 5D opisywał że zakładał staba na tył i też musiał przerabiać wydech, trzeba pewnie rurę od końcowego trochę nagiąć żeby się nie stykała ze stabem, ale o dokładnego info ci nie podam.

tomson1192
06-07-10, 15:05
dokładnie trzeba poprawić rure do końcowego tłumika, najlepiej zjechac do tłumikarza zeby przespawal rure tak jak to bede robil ;)

Djadi
31-03-11, 09:59
dokładnie trzeba poprawić rure do końcowego tłumika, najlepiej zjechac do tłumikarza zeby przespawal rure tak jak to bede robil ;)


Odświeżę temat można zrobić tak jak kolega napisał albo zamontować tłumik od VTI on jest wygięty prawidłowo i nic nie przeszkadza, ja tak mam :) .

Pytanie jeszcze do was czy tak jak ma czaraz zamontowane łączniki to jest poprawnie http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?49938-D14A8-MB2-made-by-czara/page24
Wczoraj zamontowałem ale mam tak ze w wahaczach mam gwint do przodu auta a w stabilizatorze gwint jest do środka auta. Czy to jest poprawnie jeździ sie świetnie aż czuć że dupa jest spięta :p poprzednie łączniki miałem zamontowane źle bo nie było takiej przyczepności.

szastal
31-03-11, 12:36
Tak jakoś z ukosa idzie , nie wiem czy nie powinno byc odwrotnie do stabilizatora przykręcone, tzn z drugiej strony i w wahaczu też

Djadi
31-03-11, 13:30
Ja już wiem, poprawnie było by u czary gdyby zamienił to stronami czyli od strony wahaczy gwint do środka a w wahaczu gwint na przód auta. Wczoraj tak u siebie założyłem i powiem tyle teraz to czuć że jest stabilizator z tyłu :D

mickee
01-04-11, 11:10
A ja obstawiam, że Czara ma poprawnie. Zobaczcie w EPC jak to wygląda, tylko oglądać ze zrozumieniem ! Gwint w stabilizatorze jest skierowany w stronę amortyzatora a gwint w wahaczu w stronę przodu samochodu.
http://img861.imageshack.us/img861/4323/imagek.gif (http://img861.imageshack.us/i/imagek.gif/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Djadi
01-04-11, 12:32
A ja obstawiam, że Czara ma poprawnie. Zobaczcie w EPC jak to wygląda, tylko oglądać ze zrozumieniem ! Gwint w stabilizatorze jest skierowany w stronę amortyzatora a gwint w wahaczu w stronę przodu samochodu.


Tu masz racje na manualu jest tak jak ma czara tylko np: zastanawia mnie czy łączniki mają być prosto względem wahacza czy mogą być po ukosie w większość aut ma je prosto i właśnie przykręcone gwintem do środka stoją prościej niż tak jak ma czara. Zdaje sobie sprawę że gleba tez dodatkowo wykręca łączniki

mickee
01-04-11, 12:37
Ja gleby nie mam i z tego co pamiętam to prosto chyba nie stały. Jak nie zapomnę to jutro postaram się cyknąć fotkę jak to wygląda u mnie (kurdę trzeba będzie nurkować pod samochód). Wydaje mi się, że główką od strony amora to nawet ciężko by było je zmieścić.
http://img24.imageshack.us/img24/7951/20110409003g.jpg (http://img24.imageshack.us/i/20110409003g.jpg/)

http://img30.imageshack.us/img30/4227/20110409004.jpg (http://img30.imageshack.us/i/20110409004.jpg/)

http://img30.imageshack.us/img30/4227/20110409004.jpg (http://img30.imageshack.us/i/20110409004.jpg/)

http://img13.imageshack.us/img13/3484/20110409006.jpg (http://img13.imageshack.us/i/20110409006.jpg/)

mickee
10-04-11, 13:15
Z tego co widać mam tak samo jak mówi EPC. Sądzicie, że powinny być odwrotnie ?

reXio
10-04-11, 13:41
Panowie, czy to :

http://allegro.pl/stabilizator-tyl-honda-civic-5d-aerodeck-95-00-i1545621556.html

jest komplet i podejdzie mi plug&play??

Wojtek Marki
10-04-11, 17:15
to sa staby od crxa 2gen. te ze zdjęć są OK.

reXio
10-04-11, 17:26
Nie kumam, czyli te z aukcji sa z crx'a?

Wojtek Marki
10-04-11, 17:38
tak,crx ED9,jeżeli chodzi o mb, stab tylny był tylko w MB6,ale można go zamontowac do każdego mb i mc[aero],

reXio
10-04-11, 18:09
To dlaczego kolo pisze ze to z 5D/Aero? Nie jest ogarniety czy co?

greg-si
10-04-11, 18:16
Panowie, czy to :

http://allegro.pl/stabilizator-tyl-h...545621556.html

jest komplet i podejdzie mi plug&play??
Ja mam taki stabilizator u siebie.

reXio
11-04-11, 10:17
Tez mi sie tak wydawalo ze to sa z 5D. Stab poleci do piaskowania i malowania proszkiem. Zdejme tez rozporke i tez ja w proszek. Bedzie to ladnie wygladac razem. Kolor czerwony tak jak mam pod maska.

Panowie - mam pytanie. Jako, ze siary nie zamierzam robic to laczniki staba chce kupic nowe. ASO czy spokojnie moge sie pchac w zamienniki?

greg-si
11-04-11, 11:31
ja mam kager`a nowe zamienniki i jest ok. Z tym że strasznie dużo na nich jeszcze nie przejechałem.
Dokładnie takie:
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php?m_model=8&m_silnik=&m_dzial=zawieszenie&c=967

skolopendra
11-04-11, 12:26
moge sie pchac w zamienniki?

możesz

Djadi
11-04-11, 12:46
Według mnie to ten stab co wyżej kolega zamieścił z aukcji allegro to jest od przedlifta 5D

reXio
11-04-11, 13:15
Gicior koledzy! :) Wiec spasuje staba jak dojdzie. Jak spasi to laczniki biore nowe a reszte maluje. Sie pochwale jak juz to zaloze :)

Thomas80
31-03-12, 22:41
odświeżę temat, potrzebuje właśnie łączniki tylnego staba do vti mb6, może ktoś polecić jakiego producenta kupić te łaczniki????
linki mile widziane :o

fairfax
01-04-12, 11:17
odświeżę temat, potrzebuje właśnie łączniki tylnego staba do vti mb6, może ktoś polecić jakiego producenta kupić te łaczniki????
linki mile widziane :o

Znana marka to 555, ale proponuje uważać przy zakupie, bo kiedyś mieli błędy w pakowaniu i mimo, że wziąłem wg. kodów prawy i lewy, to w środku były chyba oba lewe, albo oba prawe - nie pamiętam już teraz, ale pisałem o tym na forum.

Jako alternatywę dla 555 wziąłem do siebie Yamato.

wojti
14-04-12, 00:36
tylko 555 jako alternatywa dla oem, jaktualnie na takich jezdze i nie a problemow, kupowałem w ic i tam wg katalogu do naszej nie mieli 555 ale jak poszukaliśmy po katalogu do 3d to się znalazły i okazało się ze pasują :) yamato jakoś nie ufam bo po roku wysrało mi przednie łączniki

MikeFoto
14-04-12, 07:41
wg katalogu do naszej nie mieli 555 ale jak poszukaliśmy po katalogu do 3d to się znalazły i okazało się ze pasują

Znasz może numer części? Bo czeka mnie wymiana :)

mickee
15-04-12, 19:46
Ja mam CTRa od dwóch lat jakoś jak nie lepiej i dają radę. Przed kupnem poczytałem trochę opinii i nie znalazłem nic złego o firmie. To tak żebyś miał wybór między 555 i innymi.

Thomas80
16-04-12, 00:21
tak jak doradzaliście kupiłem z 555 na tył łączniki staba J64002SAN i J64001SAN, wg katalogu IC są do EK4,
domyślam sie ze na przód będą J64001SAN http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&gru=301030000&typ=18832&wsk=O&towkod=A96A46

MikeFoto
17-04-12, 20:46
Dzięki za info Thomas80

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk

Punek
15-06-12, 14:14
Odgrzewam trochę ale mam komplet stabów i rozpórek z vti i od kilku miesięcy czekają na montaż bo nie wiem co i jak. Mam dwa pytania:

1 Czy jak bede montował grubszego staba z przodu to mogę zamontować na starych łącznikach czy nie będą pasować? Poduszki wiem ze trzeba wymienic bo nie bedzie sie zgadzać srednica.

2 Łączniki staba na tył różnią się czymś od siebie względem rocznika? Bo nie wiem z którego roku mam ten stab i nie wiem jakie kupić.

pzdr

martin1988
04-07-12, 13:39
1. Najlepiej kup nowe łączniki - wydatek niewielki, a spokój będziesz mieć :)
2. Tego nie wiem, ale chyba nie... ;)

Zamontowałem stabilizator tylni od VTi, wszystko podeszło, tylko musiałem dosztukować śruby łączące wspornik z nadwoziem. Czy ktoś mógłby podać dokładne wymiary "oryginalnych" śrub do wsporników?

mafia35
04-07-12, 14:15
Śruby do wsporników 8x18, ale ja przykręciłem śrubami 8x25 :)
Montowałem staba (tylnego) 2 dni temu i dałem łączniki firmy Max-Gear (23zł/1szt.). Nie wiem czy dobre czy złe, jak się rozlecą to wymienię na lepsze ;)

martin1988
05-07-12, 08:51
Dzięki Kolego za odpowiedź :) W takim razie muszę dać większe, bo jak mi "wyrwie" wsporniki to będzie lipa ;)

mafia35
05-07-12, 08:57
Daj pod nie na wszelki wypadek podkładki sprężynujące, bo mi za pierwszym razem się poluzowały i stab walił. Zamieniłem podkładki na sprężynujące, mocniej dokręciłem i jest ok.

arthi
16-06-15, 07:15
Panowie czy ktoś montował stab tylni vti do aerodecka?
Gdzie szukać otworów w wahaczach? Wszystkie zdjęcia są nieaktualne.
Czy trzeba przerabiać tłumik? Czytałem wątek i ktoś tu wspomina o tym. Czy w aerodecku również, jak bardzo trzeb ciąć, niedawno kupiłem nowy tłumik...

Jedras
16-06-15, 16:09
Panowie czy ktoś montował stab tylni vti do aerodecka?
Gdzie szukać otworów w wahaczach? Wszystkie zdjęcia są nieaktualne.
Czy trzeba przerabiać tłumik? Czytałem wątek i ktoś tu wspomina o tym. Czy w aerodecku również, jak bardzo trzeb ciąć, niedawno kupiłem nowy tłumik...
W dolnych wahaczach poprzecznych są oczka pod łącznik, nie sposób tego nie zauważyć, a co do tłumika.. u mnie na seryjnym nie obijal się, teraz zmieniłem na 2.25" ale mam stab zdjęty i nie jestem w stanie Ci tego powiedzieć

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Krawiec
16-06-15, 16:51
W D14 te "oczka" są "wypełnione", tzn trzeba przewiercić wahacze. Mechanicy nie lubią tej roboty :/

arthi
16-06-15, 18:42
Dziękuję panowie, muszę coś zrobić, bo prowadzenie aerodecka przy niewielkim obciążeniu to jakaś tragedia.

Poll
16-06-15, 19:37
Stab git - duża poprawa, polecam. Raczej wydech krzywo włożyłem kiedyś, bo mikefoto ma ten sam co ja i nie narzeka ; D W aerodecku chyba jest ten sam co w MB2. Ale w tej chwili się tłucze. Już na weekend przygotowana uszczelka koniec-środek, nowe gumy wydeszku. Będzie podmienianie, gięcie i inne ; D Spawarki na razie nie biorę pod uwagę.


W D14 te "oczka" są "wypełnione", tzn trzeba przewiercić wahacze. Mechanicy nie lubią tej roboty :/

Nie w D14Z4. Piękne fi10 jak w mordę strzelił seryjnie ; D

Jak coś to pytaj. Służę zdjęciami, poradami, numerami ; D

jerdenk
16-06-15, 20:08
Jak coś to pytaj. Służę zdjęciami, poradami, numerami ; D

To może wrzuć na forum to co masz, mnie też by się przydało jako motywator :D

PS. Jak to wszystko wychodzi jeśli chodzi o koszty?

Poll
16-06-15, 21:00
Zdjęć nie robiłem. Bardziej jak ktoś miałby duże wątpy. Zrobie jak wydech będę przerabiał.
Koszty wyniosły mnie 275 zł - stab, końcówki, poduszki poli, śruby oksydowane. Dodatkowo czyściłem i malowałem podkładem oraz błyszczącym lakierem, ale tego nie wliczam w koszty. Niezbędny będzie też gwintownik M8. Ja z lenistwa od razu III jechałem to trzeba to robić z wyczuciem z wycofywaniem. Zasyfiałe gwinty są niemożliwie. Myślałem, że gwintu nie ma tak były nabite ; D Póki co wali o wydech.

szastal
15-07-15, 14:27
Spotkał się ktoś z tą firmą http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5345904977 wersję na tył niby też mają a moje 555 dały radę 2-3 lata tylko

dragon_mk1
15-07-15, 16:22
mówisz tylko 2-3 lata a widziałeś co tu jest w opisie "Nowe, POLSKIE łączniki stabilizatora marki JGR z gwarancją na 12 miesięcy." Więc nie wiem czy jest sens się w takie coś paprać. Być może się mylę bo nie miałem z tą firmą styczności ale mi by było szkoda kasy na testowanie :)

lookaty
15-07-15, 16:42
W D14 te "oczka" są "wypełnione", tzn trzeba przewiercić wahacze. Mechanicy nie lubią tej roboty :/


Wersje z abs nialy otwory.


. Ja z lenistwa od razu III jechałem to trzeba to robić z wyczuciem z wycofywaniem. Zasyfiałe gwinty są niemożliwie. Myślałem, że gwintu nie ma tak były nabite ; D Póki co wali o wydech.

U mnie poszly bez gwintownika :)

szastal
15-07-15, 17:04
mówisz tylko 2-3 lata a widziałeś co tu jest w opisie "Nowe, POLSKIE łączniki stabilizatora marki JGR z gwarancją na 12 miesięcy." Więc nie wiem czy jest sens się w takie coś paprać. Być może się mylę bo nie miałem z tą firmą styczności ale mi by było szkoda kasy na testowanie :)
Ktoś musi przetrzeć szlak, czekam na info czy coś podejdzie do naszego auta, wyglądają bardziej masywnie jak 555

Karpiczek
15-07-15, 17:43
Czy ktoś dorabiał mocowania/metalowe tulejki, aby zamontować stab tylny z ITR na łącznikach z EK4?

szastal
18-07-15, 14:18
Jestem po wstępnych rozmowach, będzie komplet przód tył z tej firmy, później się przekonamy co to warte

szastal
28-07-15, 15:04
https://farm1.staticflickr.com/303/20085040745_ab08f87c56_k.jpg (https://flic.kr/p/wAR5RX)20150728_145456 (https://flic.kr/p/wAR5RX) by Łukasz Szastalski (https://www.flickr.com/photos/133933200@N05/), on Flickr

tylko teraz wychodzi na to że z przedniego to tylko wykorzystam te blaszki na gumy bo reszta musi być inna, tył jest bardzo masywny mam nadzieje że podejdzie wszystko, może w niedziele się wybiorę na kanał

arthi
04-10-15, 17:40
Panowie, które łączniki montowaliście u siebie?
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch=s0-uni-1-4-0907&search_scope=&string=%C5%81%C4%84CZNIK%20STABILIZATORA%20CIVIC%2 0VI%20TYL