Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Camber kit- porównanie.



wodzio12321
04-03-14, 15:26
Czesc, zastanawiam się nad różnicami pomiędzy tymi regulowanymi wahaczami.
http://allegro.pl/wahacze-tylne-regulowane-honda-civic-88-00-ksport-i4004063658.html
http://allegro.pl/wahacze-tyle-honda-civic-regulowane-tuning-i3961043294.html
Na pierwszy rzut oka widać, że te droższe są jak by lepiej wykonane, coś jeszcze je różni ? Z obu można wyjąć tulejki i wymienić ? jak z żywotnością takich wahaczy ?
Szukałem na forum lecz nikt jeszcze nie porównywał tych camberów.

maras78
04-03-14, 17:15
mam te tańsze, wymieniłem tulejki na poliuretan i jeżdżę już drugi rok bez problemów :)

Michalll_1991
04-03-14, 19:25
temat z nieba ! miałem dziś zakładać :)

Tez bede musiał kupić cambery i nie wiem co warto wziąć, najważniejsze zeby dało sie wymienić tuleje na oem bądź poli. Interesuje mnie zarówno przód jak i tył. Wypowiedzą się posiadacze ?
Możnaby z tego tematu zrobić kompendium o camberach przód / tył

Gorliś
04-03-14, 19:50
Co do tych tanszych: koncowki z gwintem sa odlewami i moga byc kruche. Jak byla fala zakupow tych camberow to komus pekly.
Te drugie z kolei widac ze jest gwint spawany do oczka z tuleja. Ale jaka to ma wytrzymalosc, ciezko powiedziec.

Mały wol
04-03-14, 20:39
STAFFA produkuje też cambery na tył i powiem wam że wyglądają bardzo solidnie od niż te chinczyki

wodzio12321
04-03-14, 21:01
STAFFA moze i ma dobre cambery, ale cena powala, na allegro 400 zł. Może i są bezpieczniejsze, ale ja po torach sie nie scigam, więc aż takich przeciążeń nie ma.

Proff
04-03-14, 21:10
ja jeżdżę na tych od STAFFA, wyglądają one na solidne, jak na razie pół roku bez problemu, tylko smaru by trzeba dać bo skrzypią.

Michalll_1991
04-03-14, 21:45
Jakoś sprawiają te chińczyki słabe wrażenie, jedne odlewy, a drugie wydaje mi się że cienizna ta tulejka i spawik. Wiadomo nie chce wywalać pieniedzy niepotrzebnie, ale szkoda by było się rozwalić bo pożałowało sie 100 czy 200...

1.Bezpieczne te chińczyki ?
2. istnieją jakieś alternatywy w ludzkich pieniądzach?
3. do chińczyków pasują tulejki oem lub poli ?

Mały wol
04-03-14, 22:59
ze jak byś brał od STAFFA same cambery bez poli to płacisz 245zł :) a czy ktoś brał od jarusneta cambery na przód te chinczyki??

oxide
04-03-14, 23:30
ja mam przednie od jarusneta, mają ponad rok i trzymają sie dobrze :)

chudypiter
05-03-14, 00:05
Jakiś czas temu były cambery buddy cluba na password jdm, w cenie ok 200 pln z wymienionymi tulejemi ( pasują podobno do nich oem hondy) sam mam takie, ale gumek nie wymienialem, ogólnie polecam BC.

Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka

Pawel_JBL
05-03-14, 16:18
do chińczyków od jarusnet tez pasują oem tuleje, te wahacze wyglądają jak by były przerabiane z oem. loga wszystkie, wymiary takie same. nawet od spodu maja wspawane wzmocnienia a niektóre droższe noname nawet tego nie maja.

Grzybohun94
22-04-14, 12:56
A ktoś w tych od Maskunta (chinole za 120) wymieniał na oemy? pasuje do nich poliuretan p&p?

Michalll_1991
23-04-14, 12:21
p&p ponoć nie ale idzie ogarnać (nie wiem na czym polega przeróbka)

motoboy
25-05-14, 22:16
Witam, wznowię temat, ponieważ stoję przed wyborem camber kit'u do 6gena. Lubię szybko jeździć w zakrętach, wykorzystuję opony w 100%. Trochę boję się kupić chiński wyrób, a też wiadomo nie przelewa się aby kupować markowe zestawy, co mi doradzicie ? Kupić chińszczyznę czy dla bezpieczeństwa kupić coś pewniejszego. Jak na razie nie chcę poliuretanu, Buddy Club wydziałem za 130$ nowy na jakiejś zagranicznej stronie, za 245zł można kupić Staffe i przełożyć swoje tulejki? Może widzieliście inne ciekawe opcje? Chcę ustawić idealnie kąty i zrobić geometrię przed kupnem nowych opon. Proszę o poradę :) Pozdrawiam.

Maskunt
25-05-14, 22:32
Jeśli rozmawiamy o tyle, to mogę się wypowiedzieć o chińczykach - raz jeden spotkałem się z sytuacją, że komuś pękł. Koleś rozkręcił camber na maksa, zapakował komplet ludzi i na dużej dziurze walnęło. Za 3 razy tyle masz Staffa, chociaż przyznam, że jeśli oni robią tak te cambery jak rozpórki, to dziękuję bardzo. Decyzję musisz niestety podjąć sam.

kosnita
25-05-14, 22:34
A w placku 4g ? Ziomkowi na na maksa skreconym czyli maks camber pekl.... A u mnie przy aucie nawet nim z garazu nie wyjechalem a w camberze sie gwint zatarl ....

motoboy
25-05-14, 23:05
W takim razie chińszczyzna odpada, staffę też sobie odpuszczę, a jakie znacie firmy które robią wytrzymały camber za rozsądne pieniądze? Buddy Club wydaje się chyba dobrą opcją. Myślałem aby też samemu zrobić porządny camber, spawanie i cięcie to nie problem, kwestia kupienia gwintowników i narzynek, a to koszt około 300-400zł plus materiały, czyli odpowiednie rurki i pręty które też nie mogą być byle jakiej jakości. Robić tylko dla siebie to tak średnio, jeśli by były osoby chętne na taki camber, wyszło by taniej. Co o tym myślicie?

A słyszał ktoś o firmie VMS? albo jeździł ktoś na camber kicie tej firmy?
http://www.sklep.carstuff.pl/wahacze-tylne-honda-civic-8800-camber-kit-regulowane-vms-p-22819.html

Gorliś
26-05-14, 01:21
VMS to tajwan, jedne produkty maja lepsze, inne gorsze.
Z tylnych camberow w rozsadnej cenie moge polecic ingalls'a. Ale trzeba sciagac.

kosnita
26-05-14, 12:12
Motoboy sam chcialem robic takie cambery wychodzilo okolo 250zl komplet z poli z olkusza. Wyglada jak zwykly camber ale sruby 10.9 nakretka nie aluminiowa ale z kwasowki ogolnie dobre jakosciowo, tyle ze nikt nie chcial :/ A jednego camberu dla siebie nie chce robic bo mi sie nie oplaca musze tych nakretek minimum 10-20 wziasc...

Michalll_1991
29-05-14, 21:09
ingalls czy hardrace? jest jeszcze w UK japspeed i u nas Staffa, co wybrać ?

Z ingalls'em jest o tyle lipa ze trzeba sciagac ( z USA ?) , a pozostałę 2 dostepne na ebay UK

Brylant1
30-05-14, 00:13
Montowalem ostatnii staffy i wygladaly solidnie, napewno bardziej zaufalbym stali niz chinskiemu gownolitowi.

motoboy
30-05-14, 07:39
Montowalem ostatnii staffy i wygladaly solidnie, napewno bardziej zaufalbym stali niz chinskiemu gownolitowi.

do staffy podchodzą seryjne silentblocki? Te od staffy wyglądają fajnie, mam nadzieje że i są wytrzymałe, bo chyba jednak je kupię ;)

Brylant1
30-05-14, 07:46
Podchodza

sebawo
30-05-14, 15:54
a można te od staffy kupić bez poli? Bo ma świeże tulejki i szkoda byłoby wywalać ;)
Ingalls wyglądają jak najtańsze chińskie, nie jest to spawane, widać szew przez środek... ten hardrace już lepiej wygląda, ale po fotach to można gdybać, imhop to to samo co ma jarusnet u siebie tylko inaczej pomalowane...
Więc żeby nie wywalić 200+ $ na sam tył, to chyba jednak też od staffy wezmę...

motoboy
30-05-14, 19:32
może zrobić by zakup grupowy? może wyjdzie parę złotych taniej :)

sebawo
30-05-14, 21:00
może będę w przyszłą sobotę (07.06) w kraku własnie u staffy to mogę popytać ;)

motoboy
03-06-14, 08:28
napisałem maila, bez poliuretanu u Staffy 270zł, chyba kupię jeden zestaw i wtedy napiszę wam czy warto ;)

sebawo
03-06-14, 11:46
kup i daj znać :) ja też napiszę jak wpadną w rączki ;)

Wenega
03-06-14, 11:54
a ja zamówiłem D2 Racing u chavesa z tego tylko powodu że Staffa z dwa tygodnie "pieprzył" się z realizacja, która i tak nie doszła do skutku.. jak przyjdą to napiszę co i jak.. a i taniej generalnie mnie wyszły niż te stafy w komplecie z tulejkami..
http://i.imgur.com/ol4MOf0.jpg

sebawo
04-06-14, 13:29
zrób real foto jak przyjdą ;)

motoboy
05-06-14, 22:34
Dzisiaj doszły wahacze od staffy, 280zł już z wysyłką za pobraniem. Wyglądają solidnie, estetycznie wykonane, ocynkowane, waga jednego to 0,465kg bez tulejek. Real fotki: http://pokazywarka.pl/sfcvf2/

Mały wol
09-06-14, 00:34
jaką m długość jak na maksa skęcisz??

Michalll_1991
09-06-14, 13:01
jakbys pokazal max skrecony jakie pochylenie daje to byloby bardzo fajnie ;)

motoboy
09-06-14, 19:46
Maksymalnie skręcony ma długość 152mm, mierząc od środków "oczek" czyli środków tulejek. Jeszcze czekam na tulejki i jak będzie czas to założę, jak będzie czas to skręcę na maksa i zrobię zdjęcie. Pozdrawiam ;)

AltairV
09-06-14, 20:15
Ile te d2?

Taptalknięte płaską 13stką ;)

kosnita
10-06-14, 12:01
Mam sprawe poki nie masz tulejek zmierzylbys mi srednice i szerokosc tych metalowych tulei? Chodzi mi o te co w nie tulejki nabija sie. Srednice wewnetrzna, zewnetrzna i szerokosc bylbym wdzieczny ;)

Tiga
11-06-14, 01:31
One sa z nierdzewki, czy z czarnej stali? Wygladaja na slabsze od ori.

Grzybohun94
11-06-14, 23:57
Ponawiam pytanie, które tulejki wchodzą do tych chińczyków za 150pln? Jak ktoś zmieniał i wie coś to może na PW będzie łatwiej napisać niż tu spamowac ;)

motoboy
14-06-14, 13:21
Mam sprawe poki nie masz tulejek zmierzylbys mi srednice i szerokosc tych metalowych tulei? Chodzi mi o te co w nie tulejki nabija sie. Srednice wewnetrzna, zewnetrzna i szerokosc bylbym wdzieczny ;)

Średnica wewnętrzna 30,85mm, zewnętrzna 37mm, szerokość 22mm ;)

kosnita
15-06-14, 10:06
motoboy dzieki wielkie :)

Wenega
25-06-14, 12:00
zrób real foto jak przyjdą ;)

fotki cambera D2 w moim temacie :)

sebawo
08-07-14, 22:52
ktoś coś*odnośnie przednich wahaczy regulowanych?
Kupić chińskie za 50$ i jak się sworzeń wybije to przerobić*pod oem czy kupić jakieś 'markowe' za 130-150$ z nadzieją to lepsza blacha i lepszy sworzeń? Bo ja się bardziej o wytrzymałość materiały martwię niż o żywotność gum/sworznia.

Michalll_1991
09-07-14, 01:09
ja to bym kupił z crx forum, typek handluje takimi płytkami pod sworznie 555 i sobie oemy przerobił :) ale posadzilem na glebie i sie same ładne kąty zrobiły wiec narazie odpusciłem

sebawo
09-07-14, 10:09
Nie mam jak i nie mam gdzie przerobić oem'ów. A jak mam komuś oddać to mnie wyjdzie tyle co import ;) Płytki pod sworzeń i tak sobie dorobie, niestety przerobienie wahacza już takie proste nie jest...

morphile
09-07-14, 21:11
http://images65.fotosik.pl/1156/513834cc0e618ce1med.jpg (http://www.fotosik.pl)

ja mam podobny problem ze sworzniem wachacza. Zdjęcie powyzej, raczej nie da sie z niego wybic samego sworznia aby zostala sama plytka. W zestawie camber kit daja sworznie jednorazowe i ciezko takie dostac :/ ma ktos namiar albo login do tego kolegi ktory ma dostep do takich plytek ?
.
Prosze o porade jak to zrobic najlepiej i najtaniej aby wymienic sworzen i zostac przy regulowanych wachaczach

pozdrawiam!

sebawo
09-07-14, 22:54
a co za problem pomierzyć płytkę, kupić i pomierzyć sworzeń np. 555 i dorobić płytkę? Nie masz znajomych z 'metalurgii'?

kosnita
18-07-14, 14:10
Jak mi obmierzysz ta plytke to bez problemu moge ci to dorobic ;)

motoboy
20-07-14, 16:33
Camber kit tył od Staffy zamontowany, wciśnięte są nowe tuleje i cukierki Febest, cukierki obrócone od nominalnego ustawienia pod obniżenie -40 mm. Bez problemu udało się ustawić kąt, jeździłem ostro w zakrętach i jest spoko, jedna nakrętka kontrująca popuściła ale nic złego się nie stało, dociągnięte i jest dobrze. Michalll_1991 prosiłeś o fotki maks skręconego, są poniżej, pozdrawiam :)

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9e26a5f21d7e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/9e26a5f21d7e.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/06116c26f33c.jpg (http://naforum.zapodaj.net/06116c26f33c.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9449f5c40e05.jpg (http://naforum.zapodaj.net/9449f5c40e05.jpg.html)

Xsi_83
22-07-14, 10:23
Jakby ktoś chciał pobawić się z przerabianiem wahacza przedniego do 6 gena, to jestem pierwszy chętny na takie cambery (podejrzewam, że nie tylko ja ;))

sebawo
22-07-14, 14:01
ja się właśnie boję przerabianych....już chyba chinola bym wziął...

Rutus
22-07-14, 14:50
stawik sam robił przednie wachacze regulowane i trzeba zajrzeć do niego do tematu i się zapytać co dalej :) Bo wyglądały za zarombiście mocne :)

kosnita
22-07-14, 18:22
Juz jakis czas temu mialem sie wziasc za robienie takich wahaczy ale zawsze cos :D Jutro obmierze wszystko i sproboje cos zdzialac. Mowie odrazu chyba (bo to nie jest pewne) o ile zrobie to bede sprzedawal bez sworzni i tulejek, ale wszystko bedzie pod oryginalne wymiary sworzni i tulei, takze mozna bedzie przebic z ori :) Cena mysle ze wlasnie bez tulei i sworzni bedzie naprawde niezla, nawet w porownaniu do chinoli :)

Rutus
20-08-14, 11:37
Ja kupiłem teraz oemy przerobione na cambery i wzmocnione :) Zrobione jest to o tyle mocno że w porównaniu z innymi to nawet nie mamy o czym rozmawiać :) sworzeń wymienny a dostałem cały solidny camber na przód za 180zł :D

Teraz pytanie jaka cena jest za D2 Spec od chavesa bo nie widziałem nigdzie ?

sebawo
20-08-14, 22:13
ja wybrałem blox'a, trzymając je w ręce mam wrażenie że są solidniejsze od fabrycznych :)
Kwestia dorobienia płytki pod oem sworzeń, co też będę ogarniał przed montażem, żeby było na zapas, i powinno być ok :)

Rutus
27-08-14, 14:16
Kwestia jak kto to zrobi :) Pokaże wam Moje i niedługo zrobię pare kompletów od siebie :) Solidne spawy , gruby płaskownik na wzmocnieniu i płytka do regulacji z porzadnego materiału a nie z metalogumolitu :P

sebawo
28-08-14, 13:56
A byłbyś w stanie dorobić samą płytkę regulacyjną pod sworzeń oem/555? :)

Rutus
29-08-14, 11:13
Byłbym ale to za jakiś czas ponieważ narazie nie mam nawet czasu usiąść spokojnie na tyłku ;/
Rozumiem że płytka regulacyjna pod sworzeń oem do oem przerobionych camberów ?

sebawo
29-08-14, 17:12
Nie,płytka regulacyjna pod sworzeń OEM na wymiar,który Ci podań:)

Xsi_83
31-08-14, 13:01
Rutus, a można wiedzieć od kogo kupiłeś te przerobione oemy i czy ta osoba robi może do 6 gen 3D HB ?

Rutus
02-09-14, 16:06
Miał jeden komplet tylko . Jak dostane oemy to zrobie i do 6 gena . Już niedługo 3 komplety oem przerobionych na regulacje będą na handel :) Młotem waliłem i i nigdzie się nawet nie ruszyło więc solidne to jest :)

muzg
02-09-14, 18:24
Ja kupiłem takie chinole http://www.j-parts.pl/sklep-tuning/1525/32/Wahacze-przednie-Honda-Civic-1996-00-Typ-2.html
Wymienię tulejki na poliuretan i sworzeń na oem.
Tylko, że problem w tym, że ta płytka z chińczyka jest jakby zespolona ze sworzniem, tak mi się przynajmniej wydaje.
Na dodatek w jednym wahaczu coś ten sworzeń jest pod ukosem osadzony tak jak na zdjęciu tym http://www.j-parts.pl/uploads/_CGSmartImage/Wahacze-przednie-Honda-Civic-1996-00-Typ-2-4-6a92082c2f4dea97ad3aaded726f5a62.jpg

Rutus!
Po ile byś takie do VIgen sprzedawał i czy nowe? Jeszcze mam możliwość te chińczyki do 10 dni zwrócić.

Rutus
02-09-14, 21:00
Ja jeżeli bym robił to bym skupował używane wahacze i przerabiał na reulowane . A ceny jeszcze nie znam :D Ale to zalezy czy już ze wszystkimi nowymi sworzniami czy nie i tak dalej :)

muzg
02-09-14, 21:43
powiedzmy, że interesuje mnie tylko wahacz, a tuleje nowe i sworznie we własnym zakresie.
Ważne tylko, żeby była możliwość wymiany sworznia, bo w chińczyku jak do tej pory się przyglądałem to nie wiem czy idzie to wymienić bo wydaje mi się to być jedną częścią z ta płytką.

Maskunt
03-09-14, 20:23
W chińczykach raczej sworznia nie da się wymienić, trzeba by było dorobić płytkę i włożyć jakiś porządny. Sprzedają też zamienniki całego tego sworznia z płytką.

muzg
07-09-14, 15:08
A nie wiesz gdzie takie zamienniki da się kupić?
Myślę nad tym żeby przerobić ta płytke, żeby wywiercić tego sworznia co tam jest i wsadzić w to 555 i tyle.

endriu286
01-10-14, 20:57
witam co sądzicie o takich
http://www.ebay.pl/itm/NAGISA-AUTO-REAR-CAMBER-KIT-CIVIC-92-00-EG-EK-DC2-PILLOW-BALL-ROSE-JOINTS-Z1447-/330670809255?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cfd8420a7

jak myslicie zdają egzamin

sebawo
02-10-14, 11:24
skoro sprzedają to pewnie działa, ale tam jest pillow ball, więc tam nie ma żadnej amortyzacji. jak chcesz tym 'stać' to pewnie będzie ok, ale ja bym się bał, że mi podczas jazdy się to rozleci prędzej niż poźniej. No i nie wymienisz tych pillow balli jak się rozpadną, a w klasycznych podpasujesz tulejkę choćby z poli.

endriu286
02-10-14, 15:32
skoro sprzedają to pewnie działa, ale tam jest pillow ball, więc tam nie ma żadnej amortyzacji. jak chcesz tym 'stać' to pewnie będzie ok, ale ja bym się bał, że mi podczas jazdy się to rozleci prędzej niż poźniej. No i nie wymienisz tych pillow balli jak się rozpadną, a w klasycznych podpasujesz tulejkę choćby z poli.

dlatego się zastanawiam nad tym :confused:

Vpucek
07-10-14, 09:48
Ja jeżeli bym robił to bym skupował używane wahacze i przerabiał na reulowane . A ceny jeszcze nie znam :D Ale to zalezy czy już ze wszystkimi nowymi sworzniami czy nie i tak dalej :)

jeżeli byś takowe robił, w rozsądnej cenie to ja był bym chętny :D

Hondata
15-02-15, 18:08
Orientuję się ktoś jakie są wymiary górnego sworznia w seryjnych, górnych, przednich wahaczach??
Nie było czasem dwóch różnych rozmiarów??
Chcę dorobić sworznie z płytkami do moich camberów Skunk2-a...

robivitez
15-02-15, 19:53
w katalogah jest zazwyczaj napisana srednica, zobacz tez na jdmshop.pl, a nie lepiej najpierw kupic sworznie i zmerzyc?

And84
16-02-15, 14:08
Orientuję się ktoś jakie są wymiary górnego sworznia w seryjnych, górnych, przednich wahaczach??
W 5 genie w oem wahaczu miałem 35 mm ale tak jak mówisz sprzedają w dwóch średnicach bo kiedyś miałem tak że kupiłem i było 35,5 .. może do zmieników wahaczy ???

Zawa
27-04-15, 11:24
Witam zeby nie zakladac nowego temtu pisze tu, 2 rodzaje caber kit czym sie roznia oprucz ceny? dzwonilem i pan mi powiedzial ze w samej konstrukcji nie ma roznic ale po zdjeciach wydaje sie ten drozszy jakby byl z grubszej blachy a tamtej znowu wzmacniany i pytanie czy ktos wie cos na ich temat czy rzeczywiscie nie ma sensu przeplacac ?
http://www.racingfactory.pl/wahacze-regulowane-honda-civic-1992-95-id-3490.html
http://www.racingfactory.pl/wahacze-regulowane-honda-civic-1992-95-id-664.html