Zobacz pełną wersję : gaz do d16y8
Witam, zastanawiam się nad gazem dla swojej niuńki...
kolega polecił mi:
- reduktor AC R01 do 150 KM (czarny) ok. 245zł lub do 250 KM (czerwony), w tym TURBO ok. 295zł.
- wtryski Hana H2000 ok. 105zł/szt. lub H2100 ok. 145zł/sz.
- stag 300 isa 2, tzn. okablowanie, map sensor, mikroprocesorowy przełącznik wyboru paliwa / centralka, czujnik temperatury gazu - w mapsensorze, sensor rezerwy, buzzer ok. 620zł za kpl.
czy da się na takim zestawie ustawić np co 10 wtrysk beny, przełączenie na bene po np 5200rpm?
ogólnie dobry zestaw? Warto coś wymienić, dołożyć?
Muzyk-Grzes
03-03-14, 20:12
Ja mam w D16Z6 (bliźniaczy z D16Y8) reduktor Alaska (tomasetto) do 140 KM (i daje radę juz od 40 tyś km.) wtryski OMVL niebieskie, sterownik Stag 4 eco.
Pytanie po co ci co 10 wtrysk beny? co do przełączenia na benę powyżej 5200 rpm żaden problem. Ale w mojej konfiguracji instalka daje spokojnie rad e na gazie dojechać do 7900 rpm a w twojej nawet bym się nie zastanawiał. Generalnie jak to często w tym dziale powtarzam ja robiłem D16Z6 żeby móc stroić auto a przy okazji dorobić osobna mapę zapłonów dla wyżej oktanowego LPG co sprawia że można więcej osiągnąć na gazie niż na benie.
Ja mam w D16Z6 (bliźniaczy z D16Y8) reduktor Alaska (tomasetto) do 140 KM (i daje radę juz od 40 tyś km.)
loolo to sie chłopie nie nadaje do tego silnika,tomasetto to max 90km
właśnie wywaliłem to u siebie
Witam, zastanawiam się nad gazem dla swojej niuńki...
kolega polecił mi:
- reduktor AC R01 do 150 KM (czarny) ok. 245zł lub do 250 KM (czerwony), w tym TURBO ok. 295zł.
- wtryski Hana H2000 ok. 105zł/szt. lub H2100 ok. 145zł/sz.
- stag 300 isa 2, tzn. okablowanie, map sensor, mikroprocesorowy przełącznik wyboru paliwa / centralka, czujnik temperatury gazu - w mapsensorze, sensor rezerwy, buzzer ok. 620zł za kpl.
czy da się na takim zestawie ustawić np co 10 wtrysk beny, przełączenie na bene po np 5200rpm?
ogólnie dobry zestaw? Warto coś wymienić, dołożyć?bardzo dobry zestaw ac r01 czarny wystarczy
wtryski i sterownik tez bardzo dobre
wszystko ok
jak wywalisz ten plastik albo natniesz to wchodzi bardzo duza butla ja mam 60/20cm 43l a weszła by jeszcze wieksza
wiec nie bierz jakiejś małej bo to nie ma sensu
gazownik twierdzi, że te reduktory nie są najwyższych lotów.. ma rację?
Reduktory AC? Po prostu często trafiają sie wadliwe egzemplarze
Generalnie jak to często w tym dziale powtarzam ja robiłem D16Z6 żeby móc stroić auto a przy okazji dorobić osobna mapę zapłonów dla wyżej oktanowego LPG co sprawia że można więcej osiągnąć na gazie niż na benie.
Tzn. założyłeś LPG żeby stroić na sterowniku LPG po ewentualnych modyfikacjach?
to często w tym dziale powtarzam ja robiłem D16Z6 żeby móc stroić auto a przy okazji dorobić osobna mapę zapłonów dla wyżej oktanowego LPG co sprawia że można więcej osiągnąć na gazie niż na benie.
o ratunku nawet nie doczytałem tych bredni
chyba cisie z nitro powaliło
Ostatnio zakladalem gaz do swojego eg z minime i wybrałem wlasnie stag 300 isa 2 , wtryski hana zielone i reduktor zavoli zeta s i wszystko dziala jak nalezy do samego konca (shift 7800) wiec mysle ze moge polecic choc nie dlugo mam bo kolo miesiaca ale wsyztsko jest ok :)
ok, to może zpytam inaczej.. całość jest ok, a może jest coś co warto zmienić?
a jeśli trafi mi się wadliwy ac ( czerwony bo auto może mieć te 140km) to jest na to jakaś gwarancja producenta? Sory że drążę, ale chcę mieć porządne podzespoły w mojej niuni
jak kupujesz nowy z "legalnego" źródła do dlaczego miałbyś nie mieć gwarancji? zresztą fakturę wystawi Ci warsztat, który Ci to zamontuje i to oni udzielają Ci gwarancji zarówno na sam montaż jak i podzespoły
więc nie myśleć o jakimś reduktorze gold- brać zestaw który podałem i cieszyć się tanią jazdą?
gold do takiej mocy to przerost formy nad treścią, wybieraj spośród takich:
kme silver, ac r01, zavoli zeta n
a jeśli trafi mi się wadliwy ac ( czerwony bo auto może mieć te 140km) to jest na to jakaś gwarancja producenta? Sory że drążę, ale chcę mieć porządne podzespoły w mojej niuni
AC R01 czrny i czerwony konstrukcyjnie to prawie jedno i to samo jedyna różnica to wejście gazu (zamiast rurki fi 6 rurka fi 8) i inne kolanko na wyjściu gazu (zamiast kolanka fi 12 dano fi 16 ) więc wartość 150 KM jest sporo zaniżona
a co do wadliwości to powiem że na ok 30 zamontowanych stuk trafiła mi się 1 która miała problemy z utrzymaniem zadanego ciśnienia gazu
Gazownik mowi ze nie ma problemu z takim zestawem, natomiast proponuje mi zestaw levat smart na wtryskach hp, co o tym sadzicie? Mowi ze przyjezdza to w paczce jako komplet i jest super;)
lovato a wtryski KP:) ja miałem taki zestaw w d16z6, mam również w mazdzie, sprawuje się bezproblemowo w całym zakresie obrotów i obciążeń, mogę tylko polecić
Byc moze kp:) Trochę poczytałem i chyba zostać przy pierwszej wersji.. mam czas do wieczora, by się zastanowić
za lovato 2200zł, a za moją propozycję będę wiedział wieczorem
oba zestawy bez problemu sprawdzą się w twoim aucie
chyba staga wezmę, większość go poleca, a o tej proponowanej jest mało info..
Za stagiem przemawia to ze jest bardzo popularny w Polsce, co za tym idzie kazdy warsztat Ci ogarnie to gdyby cos dzialo sie na wyjezdzie np.
faktycznie jest to duży plus
Muzyk-Grzes
06-03-14, 18:31
loolo to sie chłopie nie nadaje do tego silnika,tomasetto to max 90km
Widzę że nauczyłeś się powtarzać brednie z LPG - forum, poczytaj ile ma max mocy alaska i nie myl jak każdy z AT-09 Standard.
o ratunku nawet nie doczytałem tych bredni
chyba cisie z nitro powaliło
Nie pomyliło mi się nic, jak nie masz wiedzy w temacie strojenia to może popytaj u EMG. LPG na wyższą liczbe oktanową niż benzyna, silnika D16Y8 na OBD2a nie da się stroić ,ale D16Z6 na OBD1 można już modyfikować i tu można zastosować kość Eeprom 512 Kb gdzie można zrobić 2 banki pamięci jedna mapa dla PB a druga dla LPG .Druga mapa ma przesunięty zapłon ,który wykorzystuje wyższe LO gazu.
Ktoś jeszcze czegoś nie rozumie?
balanga199
06-03-14, 18:50
witam.
Najlepszą opcją to jest tak jak pisałeś, tzn stag. ale lepszą opcją od eco jest 4-qbox, po 1 gwarancja 5 lat, po 2 więcej możliwości dla gazownika. Co do reduktora to AC-01, w pełni wystarczy, dawno się nie spotkałem z wadliwym egzemplarzem. Firma AC stawia bardzo duży nacisk na jakoś i rozwój, także na razie nie ma się czym martwić. Wtryskiwacze Hana 2000 spokojnie starczą, nie ma co dawać za dużych bo to tak samo źle jak za małe :)
Dając auto na montaż nie zawsze patrz na cenę , jakość = cena.
ale dużo droższą opcją jest ten 4-qbox:)
I pewnie wiekszosc gazownikow nie wykorzysta nawet polowy jego potencjalu...
ok, 2500zł na ac czerwonym- reszta konfiguracji tak jak na początku, zbiornik w kole, zawór tankowania pod klapką paliwa, napiszę w przyszłym tyg jak to działa, zakładam w czwartek
po odcince wtryski jakby głośniej chodzą przez chwilę, tyle co zauważyłem- spadek mocy raczej żaden
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.