tamis
23-04-08, 23:52
Witam
Pierwszy post na forum po powitalni.
Pytanie banalne, ale nie daje mi to spokoju. Czy po przekręceniu kluczyka powinien podświetlić się na chwilę check engine (czy MIL jak kto woli)? Jeśli lampka się nie zapala jaki może być powód. Dodam tylko, że oddałem dziś auto do mechanika (za niskie wolne obroty). Odebrałem auto z podkręconymi wolnymi obrotami na 1000 i informacją, że mam błąd 54 w silniku (stwierdzony na podstawie błysków z lampki ABS :bicie: ) Straciłem cały dzień a auto tylko było rozgrzebane i generalnie nic nie zostało naprawione (jeszcze mi zerwali gwint w jednym z mocowań kopuki). Zacząłem więc studiować forum i serwisówkę. Już wiem, że kody z lampki ABS dotyczą ABS. Skasowałem je zgodnie z instrukcją. Zastanawia mnie jedynie ten wskaźnik check engine (MIL). Przy włączeniu zapłony, gdy testują się wszystkie układy i lampki na desce rozdzielczej gasną, ten wskaźnik w ogóle się nie zapala. Przy samodiagnostyce również lampka się nie zapala, co to może oznaczać?
Pozdrawiam
Pierwszy post na forum po powitalni.
Pytanie banalne, ale nie daje mi to spokoju. Czy po przekręceniu kluczyka powinien podświetlić się na chwilę check engine (czy MIL jak kto woli)? Jeśli lampka się nie zapala jaki może być powód. Dodam tylko, że oddałem dziś auto do mechanika (za niskie wolne obroty). Odebrałem auto z podkręconymi wolnymi obrotami na 1000 i informacją, że mam błąd 54 w silniku (stwierdzony na podstawie błysków z lampki ABS :bicie: ) Straciłem cały dzień a auto tylko było rozgrzebane i generalnie nic nie zostało naprawione (jeszcze mi zerwali gwint w jednym z mocowań kopuki). Zacząłem więc studiować forum i serwisówkę. Już wiem, że kody z lampki ABS dotyczą ABS. Skasowałem je zgodnie z instrukcją. Zastanawia mnie jedynie ten wskaźnik check engine (MIL). Przy włączeniu zapłony, gdy testują się wszystkie układy i lampki na desce rozdzielczej gasną, ten wskaźnik w ogóle się nie zapala. Przy samodiagnostyce również lampka się nie zapala, co to może oznaczać?
Pozdrawiam