smooqkly
26-02-14, 21:53
witam
na poczatek :
jechalem honda do pracy a po ok pol godz wracalem z powrotem po ujechaniu moze ok 1,5km silnik zgasl na srodku drogi i juz nie odpalil po dlugiej meczarni zepchnelem samochod na parking zaczelem grzebac i okazalo sie ze nie ma iskry , przeczyscilem swiece zmienilem kable nic... napiecie do aparatu dochodzi , no wiec zdemontowalem aparat D4W88-14 wyciagnelem cewke CM1T-209A i zmierzylem opornosc napierwotnym 8Ω a na wtornym 130kΩ jedyne co mnie dziwi z kazdego pktu pomiaru na mase obudowy pokazuje ok 150Ω (wg mnieto raczej przebicie cewki.... ale moze sie myle i tak mabyc.. ) - to prawidlowe??? czy maktos dostepdo schematu aparatu zaplonowego b4w88-14 civic d13b2 mam schemat od d15z8/b18c4 ale nie wiem czy odpowiada on do mojego modelu??
ateraz wazniejsze jak to zlozyc... :) mianowicie jak odkrecilem aparat zaplonowy nie zaznaczylem polozenia teraz obawiam sie ze nie bedzie to latwe.. prosze o jakies porady co do montazu jak znalezc prawidlowe ustawienie aparatu
na poczatek :
jechalem honda do pracy a po ok pol godz wracalem z powrotem po ujechaniu moze ok 1,5km silnik zgasl na srodku drogi i juz nie odpalil po dlugiej meczarni zepchnelem samochod na parking zaczelem grzebac i okazalo sie ze nie ma iskry , przeczyscilem swiece zmienilem kable nic... napiecie do aparatu dochodzi , no wiec zdemontowalem aparat D4W88-14 wyciagnelem cewke CM1T-209A i zmierzylem opornosc napierwotnym 8Ω a na wtornym 130kΩ jedyne co mnie dziwi z kazdego pktu pomiaru na mase obudowy pokazuje ok 150Ω (wg mnieto raczej przebicie cewki.... ale moze sie myle i tak mabyc.. ) - to prawidlowe??? czy maktos dostepdo schematu aparatu zaplonowego b4w88-14 civic d13b2 mam schemat od d15z8/b18c4 ale nie wiem czy odpowiada on do mojego modelu??
ateraz wazniejsze jak to zlozyc... :) mianowicie jak odkrecilem aparat zaplonowy nie zaznaczylem polozenia teraz obawiam sie ze nie bedzie to latwe.. prosze o jakies porady co do montazu jak znalezc prawidlowe ustawienie aparatu