PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana reduktora



marek9898
26-02-14, 21:02
Cześć,

Cieknie mi reduktor, pora wymienić. Autko ma prawie 300 000 km więc nie chcę dużo inwestować. Możecie polecić jakiś niedrogi reduktor, który bezproblemowo dawałby radę z silnikiem 1,4?

Pozdrawiam,
Marek

reaktor
26-02-14, 21:16
tomasetto alska , zavoli zeta n


jak cos mam alske na handel bo zmieniłem, do mojego 1.6 za słaba do 1.4 w sam raz

ma1ster
26-02-14, 21:16
Chyba najtańszy jest Tomasetto alaska... więcej tam nic nie potrzeba, koszt chyba ok. 150zł

mlodyxx
26-02-14, 21:16
poszukaj sobe uzywanego brc w wzglednym stanie i zapomnisz o problemach nowy okolo 295zl uzywke 50do 100zl

marek9898
26-02-14, 21:20
Z używkami to ciężko, bo nie wiesz na co trafisz. A co to - brc nie może być zajechane? :). Ktoś umyje z zewnątrz i nie dojdziesz jaki stan.

reaktor
26-02-14, 21:23
jak wezmiesz ode mnie w razie czego zwroce ci kase jak by sie okazało ze nie działa

chociaz u mnie działał bez problemu

no ale jak wolisz nowy to kup ta alske własnie albo zavoli zeta n, ac r01 albo silver

marek9898
26-02-14, 21:25
A ile na tym przejechałeś i ile byś chciał?
Problem w tym, że dojdą jeszcze koszty wysyłki, a poleconym w kopercie tego nie wyślesz...

artek0903
26-02-14, 21:31
jak możecie polecać reduktor jak kolega nawet nie napisał jaką instalkę ma?

marek9898
26-02-14, 21:34
jak możecie polecać reduktor jak kolega nawet nie napisał jaką instalkę ma?

A ma to znaczenie? Komputer Stag 200. Reszty nie wiem, bo kupiłem z gazem, a w temacie lpg jestem zielony.

artek0903
26-02-14, 21:37
no ma znaczenie inne są dla instalacji sekwencyjnych a inne do podciśnieniowych. Akurat u Ciebie jest sekwencja więc koledzy trafili z propozycjami ;)

marek9898
26-02-14, 21:39
A może być tak, że przy montażu nie będą pasowały uchwyty, wejścia na śruby itp.?

artek0903
26-02-14, 21:45
jeśli kupisz inny, niż obecnie posiadasz to raczej na pewno tak będzie, reduktory różnych producentów nie są takie same, mogą mieć inaczej rozmieszczone zasilanie, wyjście gazu oraz płynu chłodniczego. a gdzie dokładnie Ci cieknie? bo może nie trzeba wymieniać reduktora a jedynie kolanko wodne?

marek9898
26-02-14, 21:49
Ubywało mi dużo płynu chłodniczego. Myślałem, że to uszczelka pod głowicą. Dziś okazało się, że jest mokry spód parownika i użebrowana rurka, która do niego dochodzi.

artek0903
26-02-14, 21:58
to najpierw się upewnij gdzie dokładnie cieknie bo może nie ma sensu wymieniać reduktora (a jak sam napisałeś nie chcesz nadmiernie inwestować w auto ;) wiesz jaki masz model reduktora? bo nowe kolanko wodne to koszt ok 10zł... można też pomyśleć o regeneracji obecnego reduktora jeśli będzie taka potrzeba, zawsze to taniej niż wymiana

marek9898
26-02-14, 22:00
OK. Podjadę do Gaziorka i wszystkiego się dowiem.
Dzięki.