Zobacz pełną wersję : Swap silnika D16Y8
Witam, od razu piszę że jestem nowym forumowiczem więc proszę o wyrozumiałość
Chciałem się dowiedzieć odnoście swapu silnika rzeczy kilka:
Moja EJ9 ma silniczek 1.4is 90km i chce jej dodać jej trochę mocy. Chętnie dowiem się co jest potrzebne do kompletnego swapu na silnik D16Y8 czy skrzynia z 1.4 wytrzyma. Chętnie przygarnę jakieś linki poradniki itp. Co przydało by się modyfikować z samym silnikiem aby uzyskał on moc około 140km
Z góry dzięki za pomoc
Robisz wydech 2", doprowadzenie zimnego powietrza i masz 140km ;). Co potrzeba Silnik z osprzętem, skrzynia może zostać Twoja. Komputer najlepiej od razu p28 z odpowiednią mapą i do tego przejściówka obd2 -> obd1. Nie wiem jak z wiązką silnikową, pewnie Twoja będzie wymagała delikatnych przeróbek ale wszystko do ogarnięcia.
Jeżeli chodzi o skrzynię to nie lepiej jej jednak wymienić z d15z2 uciągnie, słyszałem gdzieś że przy wymianie silnika powinno również wymienić się amortyzatory jednak myślę że nie jest to potrzebne ?
Modyfikacja wiazki bedzie potrzebna w zaleznosci od tego z ktorego roku silnik chcesz wkladac.np.jesli masz poliftowe ej9 i chcesz wkladac silnik z polifta to wiazka podejdzie bez problemu,natomiast jesli masz przedlifta to kazdy jeden swap bedzie wymagal modyfikacji wiazki :/
Przypuszczajac jednak ze masz polifta i chcesz zmienic silnik na d16y8,potrzebowal bedziesz slupka z kolektorem sssacym(reszta osprzetu podejdzie np.skrzynia rozrusznik,alternator) i ecu od tego silnika oraz wiazke(chyba ze zmodyfikujesz swoja pod VTEC-a).
Amorki moga wymagac wymiany ale jesli bedziesz wkladal pod maske silnik z B,H lub K seri bo te sa znacznie ciezsze wzgledem obecnego D
Modyfikacja wiazki bedzie potrzebna w zaleznosci od tego z ktorego roku silnik chcesz wkladac.np.jesli masz poliftowe ej9 i chcesz wkladac silnik z polifta to wiazka podejdzie bez problemu,natomiast jesli masz przedlifta to kazdy jeden swap bedzie wymagal modyfikacji wiazki :/
Przypuszczajac jednak ze masz polifta i chcesz zmienic silnik na d16y8,potrzebowal bedziesz slupka z kolektorem sssacym(reszta osprzetu podejdzie np.skrzynia rozrusznik,alternator) i ecu od tego silnika oraz wiazke(chyba ze zmodyfikujesz swoja pod VTEC-a).
Amorki moga wymagac wymiany ale jesli bedziesz wkladal pod maske silnik z B,H lub K seri bo te sa znacznie ciezsze wzgledem obecnego D
Jeżeli chodzi o przerabianie wiązki pod V-TECA mógłbyś nieco rozjaśnić mi ten temat, mam polifta
ciagniesz kabelek do vtec-a i to tyle
ciagniesz kabelek do vtec-a i to tyle
zgadza sie,potrzebujesz kabelka sygnalowego i masy do VTEC-a reszta podchodzi bez problemu ;)
Wymiana amorów?! przecież to nadal D seria. Wdech+Wydech+Ecu(wystrojenie) i mozesz miec to o czym piszesz:D
avemolesiu
07-03-14, 01:50
Dokładam.
Plus SWAP hebli, z taką mocą ciężko będzie hamować:)
Tak tylko jak nosi się z zamiarem strojenia to musi zrobić wiązkę pod obd1 wraz z kompem i mapą w nim.
Tzn do kompletnego swap`u będę potrzebował silnika, wiązki silnikowej oraz komputera + strojenie. Myślicie że taki zestaw da rady ?
http://allegro.pl/silnik-honda-civic-crx-d16y8-swap-95-00-i4005509455.html
Tzn do kompletnego swap`u będę potrzebował silnika, wiązki silnikowej oraz komputera + strojenie
Tak. Tylko to co na zdjęciu to d16z6 a w aukcji niby opis d16y8.
Sprzedany, zastanawiam się jeszcze nad tym: http://allegro.pl/honda-civic-coupe-95-00-swap-silnika-silnik-d16y8-i4008338488.html tylko musi trochę zejść z ceny
Tylu sprzedawców na forum, a Ty szukasz szczęścia na allegro...
z tymi forumowymi sprzedawcami tez roznie bywa. Najbardziej polecane osoby potrafia wcisnac silnik z bardzo duzym apetytem na oliwe. Wiem niestety z wlasnego doswiadczenia.
To w sumie dałeś się zrobić, że nie dali Ci na ten silnik zadnej gwarancji.
Ja brałem swój swap od HEG8 i nie mam żadnych zastrzeżeń. Odpalałem, posłuchałem. Przeszło juz prawie 10000km, nie wziął nic oleju. Autorowi tematu od siebie mogę polecić.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.