Zobacz pełną wersję : Zaślepiony silniczek krokowy... niskie obroty
Witam autko ma niskie obroty ok 500 wiec postanowiłem wyczyścić krokowca...
Między kolektorem a krokowcem był kawałek puszki po piwku, myślałem że służy jako uszczelka ale po odkręceniu okazało się że jest bez dziury większy od uszczelki ( tej w kształcie 8 ) po wyjęciu tego wyczyszczeniu krokowca i montażu obroty zaczęły falować podnosiły się do ok 1200 i nagły spadek do 600 i tak w kółko podnoszą i nagły spadek co to ma wogóle być? dodam że jest to d13b2 na mpfi d15b7 i może coś źle podłączone?
A i czy po odłączeniu krokowca ( wtyczki od niego) chceck się zapali od razu? czy dopiero po czasie załapie bo odłączyłem odpaliłem auto i nic nie wywala...
Check wywala od razu po odpaleniu ... uszczelke od krokowca założyłeś ? Może powietrze się tam dostaje ... świeci Ci w ogóle check po przekręceniu zapłonu ?
Tak po przekręceniu pali się przy samodiagnostyce też dioda jest ok a jak odepnę krokowca to ani się nie pali ani nie ma żadnej różnicy nawet podczas odczepienia na odpalonym silniku... Dlaczego on wogóle jest zaślepiony dodam że mam LPG to może coś gazownik wymyślił?
Skoro nie ma różnicy i check się nie zapala jest coś z elektroniką ... przejrzyj wiązkę . Dziwne , bo gdyby przewód był przetarty/urwany to check by się świecił . Coś masz źle podłączone , zapewne po zmianie na mpfi , przejrzyj wszystkie wtyczki . Uszczelka nowa ? Może lewe powietrze łapie i dlatego faluje ... ? Coś na bank jest źle podpięte bo po odłączeniu krokowca jest znaczna różnica ...
no właśnie a tu nie dość że nie wywali checka to jeszcze bez różnicy... dodam że to oryginalnie był d15b7 ale się skończył i wpadł słupek d13 gdzie szukać przyczyny? czy coś innego ta taką samą wtyczkę żeby pomylić?
Co do uszczelki pod kolektor raczej założył starą, cy można odkręcić kolektor liznąć silikonem i skręcić żeby mieć pewność czy to uszczelka jakieś rady?
Mam też tekturkę jak by okładka z zeszytu/bloku tylko trochę grubszą 0,5/0,8mm nadała by się na uszczelkę? tak chwilowo żeby się upewnić( a może nawet dłużej :D) jak by się okazało ok...
Evap i krokowy mają taką samą wtyczkę ... i błędu nie wywali sprawdź to , od krokowca z tego co pamiętam jest zielona , a od zaworu Evap szara . Uszczelka to koszt 15 zł ... wtedy masz pewność, jakaś rzeźba z tekturami itd. nie daje 100% pewności . Sprawdźte wtyczki i daj znać co i jak , nawet jak wtyczki są zamienione powinna być różnica po odpięciu wtyczki ...może krokowy umarł ? Najlepiej podmienić krokowca ...
no ale jeżeli jest zaślepiony to raczej różnicy nie będzie bo czy w pięty czy nie i tak jak by go nie było... co do tych wtyczek to zobaczę może jakiś tumok źle podpiął
Jednak odłączyłem krokowy wywaliło checka obtoty skakały a błąd nr 14 czyli ok tylko dlaczego jest zaślepiony?... a gdyby między nim a kolektorem było szczelnie a nieszczelność była by między kolektorem a głowicą to też mogą obroty falować?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.