Zobacz pełną wersję : Różnice: EJ6 przedlift/polift.
Czeeeść.
Noszę się z zamiarem zakupu Civica EJ6 lub EJ8 w nadwoziu Coupe. Skłaniam się ku poliftowi, jednak zdobycie takiej fury graniczy z cudem na polskim rynku. Teraz kombinuję, aby zrobić "polift wanna-be" ;) czyli zakup przedlifta i konwersja na polifta.
I jak to wygląda? Jakie są WSZYSTKIE RÓŻNICE? Skupmy się na EJ6, bo EJ8 posiada więcej niuansów.
Z przodu auto jak w JHMowej wersji ma inną maskę, błotniki, lampy, zderzak. Z góry zakładamy, że konwersja z tej strony wiąże się z podmianą wymienionych elementów i voila, mamy front polift.
Z tyłu mamy inny zderzak i inne lampy.
Co mamy w środku? WIem, że w EJ8 już jest USDMowa konsola w polifcie, ale to i tak będzie jeden z pierwszych modów, więc pomijam. Co jeszcze jest innego w środku?
W skrócie: po czym będzie można poznać, że EJ6 po wymianie powyższych elementów jest nadal przedliftowe? Pomóżcie mi proszę, może się ugnę i kupię przedlifta :<
Starstruck
25-02-14, 16:11
Polift ma inną tapicerkę (inny wzór), więcej regulacji w fotelu kierowcy. Zegary w polifcie mają żółte kreski na 30 km/h i 50 km/h - ot, taki detal ;).
Akurat na zegary polowałbym z integry, fotele seryjne też nie mają racji bytu :) Oczywiście nie zmienia to faktu, że Twoja wiedza w tej postaci również się przydała! Coś jeszcze jest, Star Treku? :>
W poliftach były belki (wzmocnienia) pod zderzakami, nie pamiętam jak się to fachowo nazywało. ;)
Wewnątrz auta przy podłodze między słupkami B też dołożone zostało wzmocnienie. Z tego powodu również dywan lekko ma inny wykrój w przedlifcie w porównaniu z poliftem. To takie mniej widoczne elementy. :)
Ale ważne :) Dziękuję za info! :)
A przypadkiem nie musisz zmieniać również pasa przedniego przy takiej konwersji? :confused:
No właśnie podobno nie. Niektóre tam otwory się nie pokrywają, ale rzekomo można to wszystko ładnie spasować przy małej obróbce pasa oryginalnego :)
donald1992
25-02-14, 22:45
Pasa nie trzeba zmieniac
pewnie zapomniales dopisac ale gril i ewentualna dokladka zderzaka tez jest inna w polifcie;) mam przedliftowe ej9 i poliftowe ej6 i we wnetrzu raczej wiekszych roznic po za juz wymienionymi nie zauwazylem;) jesli bierzesz pod uwage ewentualna zmiane frontu to chyba najlepiej poszukac zadbane coupe bez wzgledu na to czy to bedzie przed czy polift. pozatym politingowe ej6 nie dosc ze ciężko dostac to jeszcze kosztuje odpowiednio wiecej;)
Z poliftowej EJ9 do przedliftowej EJ6 przekładałem deskę rozdzielczą, bo ma dodatkowy nawiew na przednią szybę.
Poleciało z tapatoka na hateciaku.
W poliftowym ej6 tez nie ma tego nawiewu.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
pewnie zapomniales dopisac ale gril i ewentualna dokladka zderzaka tez jest inna w polifcie;) mam przedliftowe ej9 i poliftowe ej6 i we wnetrzu raczej wiekszych roznic po za juz wymienionymi nie zauwazylem;) jesli bierzesz pod uwage ewentualna zmiane frontu to chyba najlepiej poszukac zadbane coupe bez wzgledu na to czy to bedzie przed czy polift. pozatym politingowe ej6 nie dosc ze ciężko dostac to jeszcze kosztuje odpowiednio wiecej;)
Nie no, że grill to tak, oczywiście wiem, zapomniałem dopisać, ale to już taka musowa oczywistość heh ;)
Dokładka jest wynikowa ze zderzaka, to też jestem świadom, że poliftowa potrzebna :)
Z poliftowej EJ9 do przedliftowej EJ6 przekładałem deskę rozdzielczą, bo ma dodatkowy nawiew na przednią szybę.
Mówisz o tej kratce na środku konsoli? To to przecież w EjotSześć nie występowało, tylko sedany i heczbeki na rynki poza hamerykańckim.
bodajże w poliftach już były przednie hamulce 260 a w przedliftach zdążają się 240
WściekłyChomik
26-02-14, 11:54
Ja mam w przedlifcie 262, możliwe że przed '98(?) bywało 240. W sumie nieistotne.
Jakies 3-4miesiace temu robilem polifta w EJ6.
Z przodu potrzeba: maska, blotniki, zderzak,grill,lampy i prowadnice pod lampy(do lepszego spasowania zderzaka) Zderzak polift nie wchodzi na pas przdni w ej6, trzeba zrobic male naciecie po obu stronach grila i wszystko pasuje jak w oryginale( nie widac tych naciec)
Prowadnice z belka wzmacniajaca pasuja p&p w miejsce samych prowadnic w EJ6.
Wygluszenie maski i nadkola sa takie same w obu wersjach. To chyba wsztstko z przodu.
Z tylu zderzak z z EJ8/sedana polifta jest taki sam i jest p&p. Belka wzmacniaaca p&p. Lampy, wszystkie mocowania sa takie samo, pasuje p&p.
Lustra USDMy z tego co sie orientuje nie pasuja z sedana, musza byc HB/coupe
To chyba tyle:)
Jakies 3-4miesiace temu robilem polifta w EJ6.
Z przodu potrzeba: maska, blotniki, zderzak,grill,lampy i prowadnice pod lampy(do lepszego spasowania zderzaka) Zderzak polift nie wchodzi na pas przdni w ej6, trzeba zrobic male naciecie po obu stronach grila i wszystko pasuje jak w oryginale( nie widac tych naciec)
Prowadnice z belka wzmacniajaca pasuja p&p w miejsce samych prowadnic w EJ6.
Wygluszenie maski i nadkola sa takie same w obu wersjach. To chyba wsztstko z przodu.
Z tylu zderzak z z EJ8/sedana polifta jest taki sam i jest p&p. Belka wzmacniaaca p&p. Lampy, wszystkie mocowania sa takie samo, pasuje p&p.
Lustra USDMy z tego co sie orientuje nie pasuja z sedana, musza byc HB/coupe
To chyba tyle:)
Bardzo dziękuję :)
nadkola sa takie same w obu wersjach
na pewno są takie same? bo jak kiedyś sprawdzałem to nr OEM mają chyba inne podobnie jak te wzmocnienia pod błotnik za lampą.
na pewno są takie same
Na pewno, bo mam takie u siebie:)
to albo pasują ale są inne, albo są identyczne mimo ze nr OEM maja inne choć to było by dziwne :)
to albo pasują ale są inne, albo są identyczne mimo ze nr OEM maja inne choć to było by dziwne :)
Są identyczne zapewne, często spotykałem że części są takie same, a mają różny numer bo są z innych aut :)
Przeciez wytloczenie blotnika na kolo jest takie samo,mocowania na sruby identyczne. Nr.OEM moze byc inny bo jak by nie patrzec inny rocznik,polift i cena w ASO tez odpowiednia za poliftowa czesc:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.