Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : Moduł zapłonowy d13b2



Jookoozzz
24-02-14, 11:53
Mam dalszy problem z aparatem zapłonowym, wyczytałem ze winowajaca moze byc moduł zapłonowy ze na wysokich obrotach moze swirowac i zamulac. Miałem drugi aparat i troszke jest lepiej, zapłon nie wypada mniej warczy z tłumika i da sie zapłon ustawic. Dziwi mnie dwie sprawy :
1. Jak gasze silnik wskazowka podskakuje z 900 ( wolnych ) do 1200-1300 podczas przekrecania kluczyka. Nie słychac po silniku ze obr podbija tylko wskazowka skacze do gory. Na starym to nie wystepowało.
2. Gdy ustawiam zapłon na 20stopni srodkowa kreske to jak patrze na celownik to nie widze ciagle srodkowej kreski tylko co jakis czas przeskakuje na prawie 3. Cykliczny przeskok jakby z 20 stopni na 21 i tak w kółko.

W aucie wsio powymieniane, kopułka, palec, swiece, kable. Filtry i co sie dało. Nawet gaznik , uszczelka od ssacego, wezyki. Reset nie pomaga. Na zimnym fajnie idzie a jak sie rozgrzeje to dupa ciezko wkrecic obr powyzej 4-5 tys... Juz sie pomału poddaje...

yautja
24-02-14, 12:28
Z objawu z obrotami rzeczywi¶cie może być jakie¶ przebicie w module. Podmień ze starego aparatu.

Jookoozzz
24-02-14, 13:00
Lecz przy starym wskazowka nie podskakiwała ale uchyłki podczas ustawiania zapłonu były...czyzby dwa moduły były walniete?

Nie bede zakładał nastepnego tematu...jak sprawdzic sonde lambde? podczas postoju na wolnych pokazuje 0.02v dodam gazu wzrasta lecz gdy trzymam na np. 3tys pokazuje 0.70...ona nie powinna oscylowac? czyli np. jak trzymam na 3 tys to miernik powinien pokazywac raz wiecej raz mniej i tak w kółko a u mnie stoi czasem z 2 razy oscyluje i znowu stoi...sonda szrot?

yautja
24-02-14, 20:33
Może to nie moduł jest winny ale np. kable albo ¶wiece.

Jookoozzz
24-02-14, 20:44
Kable swiece nowe...chyba ze wadliwe...

Przy odpietej sondzie falowanie ustepuje...auto zwawiej sie zbiera...podskakiwany obr jak było tak jest :)