Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Drażek kierowniczy, czy coś jeszcze ?



RADMAK
21-04-08, 15:45
Witam,

Wróciłem z darmowego przeglądu w ASO i powiedzieli mi, że drązek kierowniczy z prawej strony jest do wymiany bo ma luzy. Więc jak tylko sie dowiedziałem co jest nie tak to uderzyłem do mojego mechanika żeby to zweryfikował i stwierdził , ze drążek trzyma się sztywno i nie ma luzów. Jednak przy drobnych nierównościach i prędkościach np. dotaczenia się do świateł coś mi pyka z przodu ( stabilizatory ? ) Przy większych dziurach i szybkościach jest to nie odczuwalne. Podczas skręcania kół, nie raz da sie usłyszeć taki pusty dźwięk takie: "peł"

Jestem teraz w kropce, bo nie wiem kto ma racje. Jak sprawdzić sobie auto i dociec co jest grane . Ja obstawiam stabilizatory, gumy na stabilizatorach.

HELP ME

qba1983
21-04-08, 16:40
Ja obstawiam stabilizatory, gumy na stabilizatorach.
ja raczej watpie... bo konstrukcja lacznikia stabilizatora jest tak beznadziejnie prostra ze wytarczy spojzec i juz wiesz czy to stabilizator... chyba ze to guma trzymajaca stabilizator, ale to tez latwo okreslic.

powiedz tylko czy panowioe w ASO powiedzieli drazek kierowniczy czy moze koncowka drazka kierowniczego(bo to jest roznica)

tak naprawde to na razie sobie daruj i jesli luzy sa na tyle male ze nie do konca wiadomo co jest nie tak.. mozesz pojezdzic, a na jesien moze ci wyjdzie co to ci puka.(no chyba ze robisz 50tys km rocznie :/ to wczesniej skontroluj )

RADMAK
21-04-08, 16:48
Panowie w ASO powiedzieli, ze drążek kierowniczy z prawej strony ma luzy i jest do wymiany. Jak się pytałem o stabilizatory to powiedział, że nie zostało nic wykryte. Jak sam dokładniej mogę sprawdzić te stabilizatory. Honda ma przejechane 157tysięcy i jest to oryginalny przebieg

Konrad84
21-04-08, 17:36
Ja ci proponuje pojechać na stację diagnostyczną, aby skontrolować stan zawieszenia. Pojechałeś do ASO i nie dowiedziałeś się niestety nic, gdyż przeważnie pracuje tam banda kretynów - wymieniaczy. Już wiele razy słyszałem o próbach naciągnięcia klienta, zresztą sam znalazłem się w takiej sytuacji. Może oni robią te akcje w miesiącach w których mają najmniejszy dochód z serwisu ?

chubik
21-04-08, 19:42
Dokładnie tak jak kolega Konrad popieram.Panowie naciągacze pseudo mechaników udawacze :) Specjanie do ASO pojechałem wymieniać duże cuksy w tylnim wahaczu.Mówie bedzie git,profesionalka.Wciną na sprzecie elegancko:) A nagle słysze walenie.Zaglądam do nich a chłopaki napiep.. młotkiem w tuleje.Złapałem się za głowe :) Jakbym wiedział ,że tak załatwia sprawe to pojechłbym do Tadka na osiedle do garażu :) Profesionalka jak nic.Fachowość naszych Polskich ASO . ;)

RADMAK
21-04-08, 21:49
Już wszystko wiem :) Do wymiany jest końcówka drążka i ona mi tak stuka ufff. Niebawem też będę musiał wymienić gumy na łącznikach stabilizatorów

abarth81
22-04-08, 19:42
Jak macie zamiar robic zeczy obsługowe i podstawowe takie jak reg. zaworów czy wymiane cukierków to odpuscie sobie ASO bo zedra z was kase i zrobią to tak samo jak dobry kumaty mechanik, ja bylem na kampanii i chcialem wyregulowac zaworki, wymienic tarcze tylne i przesmarowac zaciski i powymieniac reperetutki to za sama robote na moich czesciach zawołali prawie 300 zł, zagadałem do mechanika który auto przegladał i zrobił to wszystko na drugi dzien za 100 a jak sobie z nim pogadałem jak ASO podchodzi do napraw to mi przeszło parcie na ASO. :/

CivicPablo
17-07-08, 12:06
Jeśli w przyszłości będziesz miał problemy ze stukającym przodem-podstaw lewarek pod koło,podlewaruj i poruszaj kołem tak jakbyś chciał je zdjąć.Wybite końcówki drążków odrazu wyczujesz.W zasadzie wymieniamy obie odrazu.