Zobacz pełną wersję : Nie wkreca sie tak jak powinien
Pacjent to d15b7, 2 rodzaje paliw. Problemy sa na benzynie. Przy wyzszych obrotach ponad 5k czasem zdarza mu sie nie wkrecac dalej tylko slychac nieregularna prace silnika, nie przyspiesza, wrecz zwalnia (moze to subiektywne odczucie). Na LPG problem nie wystepuje. Filtr paliwa wymieniany ok rok temu z tym ze to nie oem, a cos takiego:
http://allegro.pl/filtr-paliwa-przelotowy-metalowy-uniwersalny-i3941635376.html
Jeszcze go nie wykluczylem, ale czy jest mozliwe zze poprzez przytkany filtr takie kwiatki ?
Ewentualnie jaki przelotowy filrt paliwa polecacie ?
czemu chcesz kupic filtr do gaznikow? a nie oryginalny...
Nic nie chce kupic, obecnie mam zalozony przelotowy, oem zostal usuniety razem z kroccami przez poprzedniego wlasciciela.
zmostkuj przewody bez filtra, przejedz sie i zobaczysz...
bez filtra nie radze wtryski sie zaje,,, w oka mgnieniu przy pierwszym dobrym bucie obstawial bym pompe paliwa daje za malo i ci gora brakuje cisnienia na listwie , filtr do paliwa jak chcesz taki na wezyki to z opla nowka okol 24zl mam taki u siebie i lata
piotreek23
23-02-14, 17:45
Albo świece są do wymiany..
Sprawdze to niedlugo jak bede mogl, jeszcze kilka wskazowek moge dodac:
- dzieje sie to rowniez na biegu jalowym
- podczas jazdy problem wystepuje tylko jak agresywnie ugniatam pedal gazu, przy plynnym dodawaniu objaw nie wystepuje
Wyeliminowalem kilka z podejrzeń mianowicie:
- filtr paliwa
- pompe paliwa
- rozrzad na znakach
- swiece sa ok
- cisnienie na cylindrach po 13,5 do 14
Zaczyna brakowac pomyslow, dodam ze auto topornie, wrecz nie chce dosc na 2 biegu do odciecia. Obtoromierz wskazuje 5,5 tys obrotow przy odcieciu, jednak nie wiem oczy on wskazuje prawidlowo. Max predkosc na 2 biegu to niespelna 80 km/h. Auto jedzie jakby nie mialo gory jak w VW'nie
Dodam ze autko nie ciagnie oleju, nie pali chlodziwa.
Jakies pomysly?
sprawdź wężyki podciśnienia czy nie są gdzieś skruszałe, pęknięte.
Rura do przepustnicy nie ma zwezki lub czegoś tam aby chodził na gazie ?
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wszystkie podcisnienia sprawne, na dolocie jest tylko blos. Konserwowany kilka miechow temu.
A na ssaniu jak zimny ? lepiej ?
Mam podobny problem do Ciebie tylko ze na zimnym dopuki nie dojdzie do temp roboczej smiga jak powinien na 2 biegu wyciagnie spokojnie 100km/h ale z oporem wchodzi powyzej 7k obr nie jest to co przedtem, nie czuc tego buta na wysokich obr...obstawiam podparty lub wypalony zaworek, ewentualnie sprezyny zaworowe wymiękaja na górze...jutro pomiar kompresji przed i po regulacji zaworow...jezeli tu wyjdzie wsio ok to zmienie sprezyny zaworowe, jezeli po tym sie poprawi bedzie napewno pomocne dla innych co wymieniaja poł auta a dalej nie ciagnie na wysokich jak trza, teoria Jogala by sie sprawdziła :D
Nie krece jak jest zimny. Dziala poprawnie.
PS.
Mam podobny problem do Ciebie tylko ze na zimnym dopuki nie dojdzie do temp roboczej smiga jak powinien na 2 biegu wyciagnie spokojnie 100km/h ale z oporem wchodzi powyzej 7k obr nie jest to co przedtem, nie czuc tego buta na wysokich obr
Jak na zimnym krecisz do takich obrotow to niedlugo na generalke szykuj kase ;P
Jak bedziesz mial wyniki to daj znac w tym temacie.
Nie krece jak jest zimny. Dziala poprawnie.
PS.
Jak na zimnym krecisz do takich obrotow to niedlugo na generalke szykuj kase ;P
Jak bedziesz mial wyniki to daj znac w tym temacie.
Na zimnym nie krece do konca, tylko widac odrazu ze po wcisnieciu gazu idzie lepiej niz na ciepłym, czuc moc i wciskanie w fotel, max co kreciłem na zimnym to 5 tys by zobaczyc co sie dzieje jak druga przepustnica sie otwiera i efekt jest zadowalajacy :D To cały czas sie utrzymuje do temp roboczej , jak wkazowka zaczyma sie na połowie ( troszke pod ) to auto juz nie ciagnie i brakuje mu mocy...
Swiece wymien na nowe, wydasz na to 40-50zl ale bedzie pewny, ze wyglądaja ok to nie znaczy ze sa dobre, znam przypadki co siweca była ok ale i tak miała przebicia przez mikro peknieca ktore sie poszerzały wraz z nagrzaniem swiecy.
Sprawdze to. Wkrece stare które byly na 100% dobre.
I jak ? znlazłes przyczyne?
Znajde jak bede w kraju :)
wyeliminowalem kolejne puzle tej ukladanki:
-TPS zmierzony, wskazania prawidlowe
-BLOS sprawdzony dziala poprawnie
-Swiece zamienilem, 0 zmian
-odciecie wtryskow dla LPG sprawdzone, dziala jak trzeba
-Zamienilem obrotomierz, dochodzi do okolo 7200 obr/min wiec jest git
-Sprawdzilem organoleptycznie kompa czy nie ma uszkodzeni lub zimnych lutow oraz wiazke blisko niego i wszystko gra.
Niedlugo postaram sie nakrecic krotkie wideo jak ten moj problem wyglada.
Slabe przyspieszenie do 100 km/h ponad 13 s, czyli gorzej niz d13b2, dodam tylko ze 100 km/h lapie dopiero na 3 biegu wiec skrzynia u mnie jest chyba z noblesse. Jak odczytac kod skrzyni biegow? Gdzie on jest wybity?
Czuc czasem z wydechu nieprzepalana bene.
Prawdopodobnie zakonczylem walke z wyzej wymienionym problemem, przedstawie co zrobilem dla potomnych. Pomimo ustawionego rozrzadu na znakach w dopuszczalnej odchylce, byl problem z wyregulowaniem zaplonu, brakowalo zakresu. Rozrzad niezgrywal sie o tzw pol zeba. Poluznilem pasek i przeskoczylem kolkiem walka rozrzadu o jeden zab, tak aby owe pol zeba bylo po drugiej stronie znaku. Nastawilem aparat na srodek zakresu. Po tym zabiegu wsiadajac za kolko nie poznalem swojego zgnilka. Zierzony najlepszy czas od 0-100 km/h 10.8 s, wiec roznica diametralna, nie tylko w przyspieszeniu ale i kulturze pracy silnika, tak jakby ciszej zasysa powietrze. Wystraczy jeszcze ustawic zaplon na lampe jak sie da, jak nie to regulowane kolko mnie ratuje.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.