Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pytanie o swap



gawru
21-02-14, 15:42
Witam wszystkich
Mam pytanie posiadam honde mb2 z silnikiem d14a8 ,czy nie bedzie problemow ze swapem na d16y8 ?
I jeszcze jedno z silnikiem 1.6 dostalem ecu p08 ,z tego co mi wiadomo powinien bys p2p czy to zagra ?
Z gory dziekuje za pomoc

Seba27
21-02-14, 20:56
Zagra

kuster
22-02-14, 14:41
Moze trzeba będzie pomodzic wiązkę elektryczną ale nie jestem pewien

Szczur[R]
22-02-14, 15:38
Witam wszystkich
Mam pytanie posiadam honde mb2 z silnikiem d14a8 ,czy nie bedzie problemow ze swapem na d16y8 ?
I jeszcze jedno z silnikiem 1.6 dostalem ecu p08 ,z tego co mi wiadomo powinien bys p2p czy to zagra ?
Z gory dziekuje za pomoc

Masz aktualnie wiązkę obd2 w aucie , natomiast d16y8 ma obd2a więc bez małych przeróbek się nie obędzie. Komp p08 jest na obd1 więc dodatkowo potrzebujesz przejściówkę.
Musisz dociągnąć kabelek do v-tec'a, wtyczki do aparatu zapłonowego mogą nie pasować itp. Na forum jest mnóstwo tematów o swapach - poczytaj trochę.
Aktualnie masz prawdopodobnie jedną sondę, d16y8 ma dwie - jeśli złożysz na ecu p08 to nie ma problemu, jeśli chciałbyś dać oryginalnego kompa z y8 to musisz drugą sondę dołożyć albo jej emulator.
Kolejna sprawa P08 jest od d15b ? Ciekaw jestem sam jak to będzie jeździć

gawru
22-02-14, 23:18
Wielkie dzieki za pomocne odpowiedzi , wlasnie o to mi chodzilo jeszcze ciekawe czy p08 kontroluje 3 fazowy vtec.
Zglebie forum i tematy o swapach , obym uniknal niepotrzebnych niespodzianek :)

kuster
23-02-14, 09:46
Wielkie dzieki za pomocne odpowiedzi , wlasnie o to mi chodzilo jeszcze ciekawe czy p08 kontroluje 3 fazowy vtec.
Zglebie forum i tematy o swapach , obym uniknal niepotrzebnych niespodzianek :)

P08 nie ogarnia vteca
Trzeba mieć P28 z obsługa IAB

Szczur[R]
23-02-14, 10:01
P08 nie ogarnia vteca
Trzeba mieć P28 z obsługa IAB
zależy od czego to p08 - jeśli od wersji japońskiej która miała 130km to ogarnia

gawru
23-02-14, 13:26
No wiec jest to ecu jdm(czy jest p08 europejski tego nie wiem) obd1 montowany w vti i crx od 92 do 95 ,z tego co sie dowiedzialem to ogarnia 2 fazowy vtec 128km

Szczur[R]
23-02-14, 15:07
No wiec jest to ecu jdm(czy jest p08 europejski tego nie wiem) obd1 montowany w vti i crx od 92 do 95 ,z tego co sie dowiedzialem to ogarnia 2 fazowy vtec 128km

jeśli jest to jdm, to ma v-tec, ale nie wiem co rozumiesz przez dwufazowy

gawru
23-02-14, 17:52
sorki chodzi o to ze silnik ktory mam na stole to d16y8 i ma on 3 stopniowy vtec , jednak dowiedzialem sie wlasnie ze d15b ma takze 3 stopnie

Szczur[R]
23-02-14, 18:06
sorki chodzi o to ze silnik ktory mam na stole to d16y8 i ma on 3 stopniowy vtec , jednak dowiedzialem sie wlasnie ze d15b ma takze 3 stopnie

Nie nie jeszcze raz nie :P Komp p08 jdm to normalny v-tec nie econo (3stage) i miał seryjnie 130km, ten econo o którym mówisz ma oznaczenie p2j, natomiast silnik d16y8 to również normalny v-tec.
Nadal nie wiem jak wyobrażasz sobie pracę d16y8 na kompie z d15b bez strojenia

gawru
23-02-14, 18:35
Wlasnie ciekawe bo mapy sa prawie identyczne znalazlem to gdzies na honda-tech ,poszukam jutro to podam linka