Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Phantom Grip LSD kit



kristico86
17-02-14, 20:43
http://www.importperformanceparts.net/imagesparts/phantomgrip-178894.jpg

ktoś jeździł z tym wynalazkiem ???

pablo__89
17-02-14, 21:09
Nie jestem pewien ale ten wynalazek chyba całkowicie blokuje mechanizm różnicowy.

kristico86
17-02-14, 21:21
nie wydaje mnie się, w jego wnętrzu są sprężyny wiec raczej się nie blokuje, tylko te sprężyny a raczej ich twardość odpowiada za tarcie: tu trochę pogladowych fot:

https://www.google.pl/search?q=phantom+grip+lsd+conversion+kit&newwindow=1&rlz=1C1SAVU_enPL545PL545&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=624CU86hKuXE7AaHmIGIDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643

81saren
17-02-14, 21:26
Nie calkiem.
zachowuje sie calkiem normalnie przy skrecaniu itp.
Podczas przyspieszania jest bardzo odczuwalny , zamontowalem do kilku D serii , N/A oraz Turbo . jak narazie brak jakichkolwiek zlych oznak, a wrecz przeciwnie ,bardzo poprawila sie trakcja.

Jak cos mam takie cudo za 450zl z montażem. Info 790 028 137

pzdr

Jak najbardziej polecam dla poprawienia trakcji.

kristico86
17-02-14, 21:30
z czego sprężyny użyłeś ?? z jakiego materiału to jest zrobione ???

kuster
17-02-14, 22:34
to co ja mam:
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/818/dsc80471000x669.jpg (https://imageshack.com/i/mqdsc80471000x669j)

tak sie prezentuje po kilku chyba set czy tys kilometrów:
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/809/x4nv.jpg (https://imageshack.com/i/mhx4nvj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/703/px78.jpg (https://imageshack.com/i/jjpx78j)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/716/mvzx.jpg (https://imageshack.com/i/jwmvzxj)

przy montazu trzeba przekładnie planetarne zeszlifowac
widac na filmiku co trzeba zrobic ;)
http://www.youtube.com/watch?v=tGLXKLFiDpA

co do odczuc to hmm... nie wiem :P fajnie jest że sie coś takiego ma ale czy coś daje?
na szutrze i śniegu jak robiłem kółko to było widac że jedno koło ciągnie zdecydowanie mocniej zaś przy starcie prostym zostają ładne dwa ślady po oponach
czasami zakręty (różne) robi się tak jakby łatwiej a czasami w pełni "normalnie"

nie jeździłem autem z seryjną szperą tak że nie wiem czy działa prawidłowo :P może to tylko moje odczucia bo wiem że coś takiego mam

kristico86
18-02-14, 08:32
z jakiego materiału zostało to wykonane ???

Arturvf500
18-02-14, 15:09
to taki zart ze skrzni;) po paru kkm jazdy w zakrętach mechanizm roznicowy nadaje sie do smietnika a raszta skrzyni poprzycierana opilkami stali - i to twardej stali; nadaje sie co najwyzej do dragu, jak mozemy sobie pozwolic na zmiane skrzyni co sezon

kuster
18-02-14, 21:08
z jakiego materiału zostało to wykonane ???
musisz sprawdzić na stronie producenta
Jest to twardy materiał. Po przejechaniu kilku tyś km nie czułem pod palcami dołka.


to taki zart ze skrzni;) po paru kkm jazdy w zakrętach mechanizm roznicowy nadaje sie do smietnika a raszta skrzyni poprzycierana opilkami stali - i to twardej stali; nadaje sie co najwyzej do dragu, jak mozemy sobie pozwolic na zmiane skrzyni co sezon

opinie osób które czegoś takiego nie miały są bezcenne ;)
Jeżdżę z tym od sierpnia ~6kkm i nie odnotowałem złego wpływu na skrzynię
Biegi wchodzą miękko, nic nie szumi itp. Sprawdzę czy są opiłki metalu jak będę olej zmieniał ;)

81saren
18-02-14, 23:37
Sprawdzę czy są opiłki metalu jak będę olej zmieniał

Czy ze szpera taka czy inna , czy nawet bez szpery w skrzyni sa opilki metalu. Po to jest zamontowany magnez by zbierac te wieksze. I po to producent zaleca regularne wymiany oleju w skrzyni .

Arturvf500
19-02-14, 08:49
Jeżdżę z tym od sierpnia ~6kkm i nie odnotowałem złego wpływu na skrzynię
a mnie bawią tacy ludzie jak Ty; skrzynia hondowa wytrzymuje od 500tys do 1mln km a Ty sie cieszysz ze po 6kkm nic z niej jeszcze nie wypadlo...


Czy ze szpera taka czy inna , czy nawet bez szpery w skrzyni sa opilki metalu. Po to jest zamontowany magnez by zbierac te wieksze. I po to producent zaleca regularne wymiany oleju w skrzyni .
po pierwsze magnes a nie magnez, po drugie w normalnej szperze nie masz zadnych opilkow; nie oszukujmy sie, tanie mieso psy jedza

kuster
19-02-14, 10:29
ale Ty jesteś pusty synek... Weź się juz nie wypowiadaj jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w tym temacie...

Raz piszesz:

to taki zart ze skrzni;) po paru kkm jazdy w zakrętach mechanizm roznicowy nadaje sie do smietnika a raszta skrzyni poprzycierana opilkami stali - i to twardej stali; nadaje sie co najwyzej do dragu, jak mozemy sobie pozwolic na zmiane skrzyni co sezon
potem:

a mnie bawią tacy ludzie jak Ty; skrzynia hondowa wytrzymuje od 500tys do 1mln km a Ty sie cieszysz ze po 6kkm nic z niej jeszcze nie wypadlo...
Jeżeli miałaby wytrzymać nawet tylko 250tys km to co za problem zamontować coś takiego?
Ja co sezon robię do 15tys km tak ze nie sadze żebym musiał zmieniać skrzynie na okrągło.
Nawet jeśli to nie jest to wydatek kilku tyś zł.


po pierwsze magnes a nie magnez, po drugie w normalnej szperze nie masz zadnych opilkow; nie oszukujmy sie, tanie mieso psy jedza
nie wiem jakie ty mięso musisz jeść ;)
KAŻDY! Ale to każdy układ mechaniczny, zębaty pod wpływem tarcia zużywa sie -> powstają opiłki
Podczas samej pracy skrzyni biegów masz sporo drobniutkich opiłków metalu po to są te magnesy zeby je wyłapywały

Ale co ja się będę wypowiadał... W końcu w żadnej "normalnej" szperze nie ma opiłków ;) nawet seryjnej płytkowej...

Arturvf500
19-02-14, 10:49
nie dość ze jesteś sfrustrowanym chamem to jeszcze nie masz pojęcia jak pewne rzeczy dzialaja; wlasnie przez takich durni jak Ty, ludzie ktorzy maja jakas wiedze, przestaja tu pisac, bo w zapasach w blocie ze swinia czlowiek tylko sie upieprzy a swinia i tak ma z tego radoche; EOT z mojej strony

Gorliś
19-02-14, 10:58
Seryjna szpera w hondzie to torsen a nie plytka.

DiamondDany
19-02-14, 11:52
Mam taka szpere w D-serii z turbo i działa bez zarzutu.
Auto klei na 2 koła co jest znaczaco odczuwalne.
Szpera zakupiona u Sarena więc polecam :)

kristico86
19-02-14, 19:45
zawsze można dodać dodatkowy magnes w skrzyni albo ze dwa co za problem :) a i taki jak do spustu miski olejowej w silniku tez można dołożyć dodatkowo :)
nie uzywam auta na codzień, raczej do poupalania wiec jak coś kucnie to trudno, zycie:) BTW koszty skrzyni D-serii są nieporównywalnie mniejsze niż B/H/K więc zaryzykować zawsze można :)

kuster, Ty masz ori produkt Phantom gird ???

kuster
19-02-14, 22:58
nie dość ze jesteś sfrustrowanym chamem to jeszcze nie masz pojęcia jak pewne rzeczy dzialaja; wlasnie przez takich durni jak Ty, ludzie ktorzy maja jakas wiedze, przestaja tu pisac, bo w zapasach w blocie ze swinia czlowiek tylko sie upieprzy a swinia i tak ma z tego radoche; EOT z mojej strony
Nie dosyć że obrażasz mnie bo tak to odebrałem w poprzednich postach i nadal to robisz to masz czelność nazywać mnie sfrustrowanym chamem! Hahahahha! ;) ciekawe kto tutaj jest sfrustrowany ;)
Wytłumacz mi proszę gdzie się mylę? W jakiej kwestii nie mam pojęcia jak te "pewne" rzeczy działają
"ludzie ktorzy maja jakas wiedze, przestaja tu pisac" - co to ma do tematu Phantom Grip?
Od kiedy zacząłeś swą wypowiedz nie napisałeś nic mądrego na temat tej "szpery"


Seryjna szpera w hondzie to torsen a nie plytka.
nie chodzi mi tutaj typowo o Honde ;)


zawsze można dodać dodatkowy magnes w skrzyni albo ze dwa co za problem :) a i taki jak do spustu miski olejowej w silniku tez można dołożyć dodatkowo :)
nie uzywam auta na codzień, raczej do poupalania wiec jak coś kucnie to trudno, zycie:) BTW koszty skrzyni D-serii są nieporównywalnie mniejsze niż B/H/K więc zaryzykować zawsze można :)

kuster, Ty masz ori produkt Phantom gird ???

nie mam pojęcia czy to oryginał bo kupiłem uzywke z dyfrem podobno była sprowadzana z USA

radar333
04-03-14, 18:59
81saren: robisz szpery na wzór Phantom Gripa? Z jakiego materiału? Ten patent sprawdza się w BMW, chwalą sobie. Ciekawy temat. Ktoś to może jeszcze ma?

Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

Michalll_1991
04-03-14, 19:42
jest to jakoś wyważone ?

Gorliś
04-03-14, 19:47
Co tam jest do wywazania? To pracuje praktycznie w osi obrotu, zreszta ze wzgl na prostokatny ksztalt ciezko by bylo to wywazyc.

Krzysek
04-03-14, 21:43
W rajdówce to mamy, juz parę szutrowych rajdów przejechalismy i wszystko działa jak należy. Do D i B serii pasuje, jak coś mamy jeszcze jeden zestaw, 300zł.
http://honda-wm.pl/index.php/topic,7142.0.html

kuster
14-04-14, 22:32
Mały odkop:
Tak wyglada olej przekładniowy po przebiegu ~8k km:
http://i.imgur.com/1HNWm1g.jpg
http://i.imgur.com/YDFH789.jpg
http://i.imgur.com/U69PCLL.jpg
http://i.imgur.com/RmyTOtP.jpg
Mimo że jest Phantom Grip to nie widać żadnego metalicznego nalotu/osadu ;)

pablo__89
14-04-14, 23:32
A sprawdzałeś jak wygląda magnes który łapie opiłki ?

Karpiczek
15-04-14, 00:20
Jesli juz to osad zebral sie na dnie naczynia. Jak na 8 tys km to ciemny ten olej.

kuster
19-04-14, 08:27
A sprawdzałeś jak wygląda magnes który łapie opiłki ?
Nie, nie rozbieralem skrzyni ;)

Jesli juz to osad zebral sie na dnie naczynia. Jak na 8 tys km to ciemny ten olej.
olej ledwo co zlany tak ze nie bylo możliwości zeby się osad zrobił (podczas robienia zdjęć) zaś jak zalewalen skrzynie tym olejem ponownie to na dnie tez się nic nie pojawiło.
Czy olej ciemny? Nie wiem jak to ocenić.. Jak zlewalem poprzedni olej to był w gorszym stanie ;) ten to mial byc "przejściowy" chyba jakis 75W90?

soldi
09-02-15, 09:36
75w90? przejściowo to się silnikowy leje 5w30 / 10w40

Cywa
09-02-15, 12:55
Czuje odgrzebanego kotleta:) Edukacyjnie zabiore dwa slowa.
Tak to jest jak sie leje dipol z auchana do przekladni. Nie wiem jak mozna lac taki budyn do skrzyni, a pozniej go znowu wlewac stwierdzajac ze to dobry olej bo nie mial osadu na dnie :) Chcesz zobaczyc gdzie wyladowal ten caly osad ?

http://img538.imageshack.us/img538/9696/hbGIxM.jpg
.
http://img673.imageshack.us/img673/6696/HrDcRI.jpg
.

W srodku skrzyni :) I dla waszej wiadomosci nie wiem jakiej jakosci musi byc ten olej ale ten osad to chyba jakies asfalty bo nawet nafta ma problem z domyciem tego i ostatecznie skrzyni nie udalo sie elegancko wyczyscic, syf wzarl sie w obudowe skrzyni na stale!
Opilkow w misce to ty nie szukaj bo one sa na magnesie w srodku :) Zastanawiales sie kiedys grubiej nad innymi elementami skrzyni takimi jak np. synchra wlewajac ten olej? Wydaje mi sie ze nie bo wkladajac "szpere hiperkoko phantom gripa" tez sie chyba nie zastanowiles nad sensem tego rozwiazania. Co poniektorzy to probuja byc madrzejsi od ludzi ktorzy wymyslili serwisowke i zalecenia dotyczace eksploatacji silnika/skrzyni.

Masz, moze wyciagniesz wnioski. Tak wyglada skrzynia po MTF`ie i lekkim przetarciu benzyna.
http://img673.imageshack.us/img673/6707/ImJJcG.jpg

P.S Pomijam kwestie gestosci tego oleju podczas mrozow.

Szerokosci.

kuster
09-02-15, 22:14
Czuje odgrzebanego kotleta:) Edukacyjnie zabiore dwa slowa.
Tak to jest jak sie leje dipol z auchana do przekladni. Nie wiem jak mozna lac taki budyn do skrzyni, a pozniej go znowu wlewac stwierdzajac ze to dobry olej bo nie mial osadu na dnie :) Chcesz zobaczyc gdzie wyladowal ten caly osad ?

http://img538.imageshack.us/img538/9696/hbGIxM.jpg
.
http://img673.imageshack.us/img673/6696/HrDcRI.jpg
.

W srodku skrzyni :) I dla waszej wiadomosci nie wiem jakiej jakosci musi byc ten olej ale ten osad to chyba jakies asfalty bo nawet nafta ma problem z domyciem tego i ostatecznie skrzyni nie udalo sie elegancko wyczyscic, syf wzarl sie w obudowe skrzyni na stale!
Opilkow w misce to ty nie szukaj bo one sa na magnesie w srodku :) Zastanawiales sie kiedys grubiej nad innymi elementami skrzyni takimi jak np. synchra wlewajac ten olej? Wydaje mi sie ze nie bo wkladajac "szpere hiperkoko phantom gripa" tez sie chyba nie zastanowiles nad sensem tego rozwiazania. Co poniektorzy to probuja byc madrzejsi od ludzi ktorzy wymyslili serwisowke i zalecenia dotyczace eksploatacji silnika/skrzyni.

Masz, moze wyciagniesz wnioski. Tak wyglada skrzynia po MTF`ie i lekkim przetarciu benzyna.
http://img673.imageshack.us/img673/6707/ImJJcG.jpg

P.S Pomijam kwestie gestosci tego oleju podczas mrozow.

Szerokosci.

Czuje ze pijesz do mnie.
Do Twojej skromnej osoby.
Szkoda mi kasy na szpere za 2000zl dlatego kupiłem phantom gripa
Nie podoba sie to... Chu mnie to obchodzi ;) ja na tym jeżdżę i tyle...
Co do oleju to zalałem 75W90 "przejściowo" aczkolwiek jak do tej pory nie zmieniłem go na inny ;) jeżdżę po dzis dzień, w mrozy -20*C i nic sie nie dzieje...

Będę składał 2-ga skrzynię z odpowiednimi przelozeniami i również phantom gripem ;) to sprawdzę jaki "negatywny" wpływ mial/ma olej 75W90 na jakże strasznie delikatne przekładnie Hondy...

Karpiczek
09-02-15, 22:28
No dobra, czy posiada ktos porownanie na wlasnej skorze odnosnie oem szpery a lsd phantom grip?
A co do sprzeczki, kolor oleju nie jest zadnym wyznacznikiem.

Arturvf500
10-02-15, 13:58
nie bagatelizował bym koloru oleju; nowy jest przejrzysty, jeżeli po kilku kkm jest ciemny znaczy, że mocno i zbyt szybko się utlenił - a skoro się utlenił, to był poddany wysokiej temperaturze; a żeby ją wytworzyć coś musiało się ostro grzać przez tarcie, skoro olej nie był w stanie schłodzić zanurzonych w nim części - reszty można się domyślić

Karpiczek
10-02-15, 14:21
Wleje sie do silnika olej i po kilku km jest juz ciemniejszy. Jesli olej jest ciemny znaczy ze ma dobre wlasciwosci myjace. Kolega Kuster pisal ze nie bylo opilkow. Dodatkowo gdyby doszloby do mocnego tarcia to olej mialby charakterystyczny zapach.
Ponawiam pytanie czy ktos ma porownanie do oem szpery?

Arturvf500
10-02-15, 15:08
porównujesz olej silnikowy do tego w skrzyni? na pewno chciałeś tak napisać? wiesz że w skrzyni jest magnes i opiłki zostają na nim a nie spływają razem z olejem?

RobertVTI
10-02-15, 21:55
Olej w skrzyni po 60 tysiącach powinien być mocno złotawy ale przejrzysty i w niczym nie przypomina tego czegoś zlanego. Oczywiście dobry olej w sprawnej skrzyni.

mixoske
24-04-15, 13:39
czy ktos z was moze powiedziec cos na temat tej szpery ? Chce to wsadzic do rajdowki zamiast torsena ktory ma zwisy czeste a na plytkowa mnie za bardzo nie stac bo serwis kosztuje takiej szpery.

Prosze o info , dziekuje ; )

Gorliś
24-04-15, 14:07
Co znaczy ze torsen ma czeste zwisy?

qureku.
24-04-15, 15:02
czy ktos z was moze powiedziec cos na temat tej szpery ? Chce to wsadzic do rajdowki zamiast torsena ktory ma zwisy czeste a na plytkowa mnie za bardzo nie stac bo serwis kosztuje takiej szpery.

Prosze o info , dziekuje ; )

gadałem ostanio na KJSsie z głosciem, który również startował. Miał to zamontowane w IV genie. Mówił, że róznicę czuć najbardziej przy przyspieszaniu, a zakretach juz nie bardzo


Co znaczy ze torsen ma czeste zwisy?

Ja chyba rozszyfrowałem ten tajemniczy przekaz :cool: Chodzi o to, że jedno koło czesto jest w powietrzu

mixoske
24-04-15, 20:58
zwisy, chodzi o to ze nie zawsze zaczyna lapac wtedy kiedy powinno np jak jedno kolo jest na syfie a drugie na asfalcie i to na syfie po prostu po chwili zaczyna lapac :) ciezko to jakos wytlumaczyc ; D torseny maja to do siebie ze po czasie sie slimak wyrabia, plytkowa troszke kosztuje , dlatego zaciekawil mnie ten PG , lecz po kilku informacjach uzyskanych dowiedzialem sie ze to dziala wtedy kiedy chce : D

kuster
26-04-15, 08:03
Eeee... Do kajotesow to się nie nadaje ;)
Chociaż jeden gościu z forum na tym jeździ i sobie chwali.
Ja to mam do użytku miejskiego ^^

Po majówce będę zrzucał skrzynie biegów to porobię fotki i pokaze jak wygląda wnętrze po kilkudziesięciu tys. km

wiesko1261
27-04-15, 06:32
ja mam w dwóch skrzyniach :D ale nigdy to nie będzie działać jak seryjna płytkowa ;)
to dobre na prostej i podczas startów ,na zakrętach i po wjechaniu jednym kołem na śliskie
pracuje różnicowy (tylko z ograniczonym uślizgiem 20-30% ,zależy od twardości sprężynek) :)