Zobacz pełną wersję : kanały wodne d16
ma ktoś mape kanałow wodnych w d16
przekładam kolektor z jednego d16 do drugiego i okazało sie ze jeden silnik ma 3 a drugi 4 z tyłu na tej rurce (od pompy do termostatu) 2grubei jeden cienki a ten do ktorego przekładam 2 grube i 2 cienkie i sam juz nie wiem gdzie co było i gdzie podłaczyć ten dodatkowy waz
Lepiej wstaw fotke ,bo ciężko sobie wyobrazić o co chodzi . Pewnie przekładasz z d16z6/y8 do d16y7 . Jak zmieniałem kolektor w d14z2 na d16z6 to pamiętam ,że trzeba było wlaśnie coś tam zaślepić , tylko nie mogę sobie przypomnieć co ...jak wstawisz fotkę może się przypomni ; )
no własnie nie to sa teoretycznie identycznie silniki i kolektory oba d16z6
została mi jedna rurka ktora w starym była podpieta pod silniczkek krokowy
http://i58.tinypic.com/16hrpm9.jpg
a teraz podpiałem to pod ten dodatkowy zaraz koło pompy
tylko nie wiem co teraz
nie wiem po co jest ten 4 jak to były oba manuale i gdzies to musaiło bycp podpiete ?
http://i60.tinypic.com/s5kdih.jpg
i jak to ewentualenie zaslepić
2 posty niżej (D15b2 mpfi) na pierwszej stronie były pokazane różne kombinacje kolektor-rurka. Pisze z tel to ciężko coś wkleić.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk 4
wiesko1261
16-02-14, 20:12
;) ja po zmianie ssaka z pionowego na poziomy zaślepiałem jeden przewód (śruba 10mm
gładka, obcięty gwint i opaska zaciskowa ) jeżdżę już ponad 2 lata :p
mam albo ten albo ten
A. Jeśli mamy rurkę z dwoma króćcami i kolektor D16Z6 (nie wszystkei) lub D15B7 to podłączamy wg instrukcji do V gen (odma ma ogrzewanie niezależne od przepustnicy i krokowca
C. Jeśli mamy rurkę z dwoma króćcami i kolektor D16Y2 i niektóre D16Z6 to zaślepiamy jeden krócieć i podłączamy tak jak w punkcie B.
wiec hcyba beden musiał zaślepić bo u mnie odma ma z tego ustrojstwa pod przepustica
dobry pomysł ze srubą
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.