Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Obroty d13b2



Piekal
16-02-14, 01:07
Witam. Ustawilem sobie obroty na benzynie na 1tys i jezdzilem chwile na lpg. Przelaczylem na benzyne a obroty 500rmp. Dodam ze mam troche zasloniety dolot bo wtedy silnik rowniej pracuje,wymienialem eacv. Co mam jeszcze zrobic ? Bo nudzi mnie ciagle ustawianie obrotow.

pablo__89
16-02-14, 01:18
Dolot zasłonięty? gazownik tak zrobił ? Tak nie można robić, silnik dostaje więcej gazu bo zasysa go na silę. Dolot ma być nie zasłonięty a instalacja ponownie wyregulowana.

SCKAPE
16-02-14, 01:20
zasłoniety dolot tez mi sie nie widzi...

Piekal
16-02-14, 09:21
Chlopaki ale mi chodzi o obroty na benzynie. Gaz to sie pozniej wyreguluje. Ale gdy odslonie dolot calkowicie to silnik pracuje bardzo nie rowno a gdy zaslonie troche to jest o wiele lepiej.

Jookoozzz
16-02-14, 09:35
Lewe powietrze...

Piekal
16-02-14, 10:39
Teraz ustawilem obroty na benzynie i narazie jest ok. Na gazie tez ustawilem na 1tys. I auto chodzi okolo minuty i trzyma ten 1tys obrotow ale po okolo 2minutach wskakuje na1300 rmp i po chwili znowu na 1tys i tak w kolko. Ale zejdzie ponizej tys wtedy zaslaniam troche dolot i wskakuje na 1tys i juz tak czesto nie zmienia tych predkosci.jest lepiej jak troche zaslonie.

Piekal
16-02-14, 15:32
Pomoze ktos?

yautja
16-02-14, 20:32
Zasłanianie w tym wypadku nie ma znaczenia. Jeśli jest źle dobrany mikser, to jest to poprawna droga do tego, żeby "jakoś" jeździł. Zrób procedurę tak, jak w manualu: odepnij i zaślep wężyk 14, odepnij EACV (krokowy), ustaw na 900 obr./min. bez włączania odbiorników elektrycznych (800 to za nisko do jazdy na światłach). Po tych zabiegach podepnij wszystko z powrotem i jedź na stację diagnostyczną na analizator - sprawdź skład mieszanki na jałowych. Jeśli będzie za bogato, to EACV będzie korygował na jałowych mieszankę do stachiometrii i będą za wysokie obroty jałowe.

Piekal
16-02-14, 20:53
Mam tak zrobic na benzynie czy na gazie?

i co zrobic jesli analizator pokaze ze jest zlla mieszanka? I jaka wgl powinna byc?

pablo__89
16-02-14, 22:43
Na obu, i na obu ma być taki sam czyli stechiometryczny (14.7)

Piekal
17-02-14, 06:55
No dobra gaz to wyreguluje gazownik ale na benzynie to jak?

yautja
17-02-14, 07:21
Wkradł się tam mały błąd - masz zaślepić wężyk 2 a nie 14. On odpowiada za wzbogacanie mieszanki na jałowych.
Jechać na analizator masz na PB. LPG w ogóle zostawiamy. Jeśli pokaże, że za bogato to należy odpiąć to wszystko tak jak napisałem i regulować mieszankę śrubką z tyłu gaźnika (trzeba "wybić" dekielek, którym, jest zasłonięta). Teraz przy zasłoniętym dolocie masz więcej benzyny niż powietrza, ponieważ na jałowych benzyna jest tak samo dawkowana nawet przy minimalnym podciśnieniu w dolocie. Trzeba zatem ustawić prawidłowy jej stosunek do tej ilości powietrza, która Ci teraz wpada do gaźnika.

Piekal
17-02-14, 07:25
Dobra a gdzie ta srubka jest i jak ją regulowac?

yautja
17-02-14, 07:40
http://images65.fotosik.pl/664/efed2a5649a59ea5m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=efed2a5649a59ea5)
Regulować na analizatorze śrubokrętem.

Piekal
17-02-14, 08:56
gaz wlasnie ustawil mi gazownik i jest dobrze.

Gazownik wlasnie ustawil mi gaz i jest dobrze.

Piekal
17-02-14, 17:56
A powiedzcie mi czy jak mi slychac jak zawory klekocza i jak je ustawie to bedzie hania mocniejsza?

yautja
17-02-14, 22:11
Na pewno nie zaszkodzi, jeśli ktoś to zrobi porządnie czyli dobrymi szczelinomierzami i na zimnym silniku.

Piekal
17-02-14, 22:29
A jakie luzy? Moze sie poprawi praca silnika na jalowych?

yautja
18-02-14, 07:30
Ssące - 0,20
Wydechowe - 0,25

Piekal
18-02-14, 08:22
A poprawi sie po tym praca silnika ?

yautja
18-02-14, 13:39
Sam sprawdź. Nie powinno zaszkodzić.

Piekal
18-02-14, 20:33
Siemka. Postanowilem wymienic zawor EACV bo obroty mi skakaly na cieplym silniku na benzynie,pojechalem na szrot wymienilem zawor eacv zrobilem reset kompa i bylo dobrze przez jakies dwa dni a po dwoch dniach obroty schodzily do 500 albo gasł wiec chcialem mu je podkrecic ale to nic nie dalo za bardzo bo teraz ma 900obrotow ale falują mu. Co moge zrobic ?

yautja
18-02-14, 21:02
Na odpalonym silniku zdejmij rurę dolotową, zasłoń wlot do filtra - powinien zgasnąć. Jeśli będzie syczeć a silnik będzie nadal chodził, to łapie gdzieś lewe powietrze i pod tym kontem należy szukać.

Piekal
18-02-14, 21:26
Jutro tak zrobie ale dlaczego od razu po wymianie EACV bylo dobrze przez 2 dni i dopiero potem sie rozwalilo ? Oddac ten EACV co kupilem ze szrotu ?

yautja
18-02-14, 21:29
Może sam EACV jest nieszczelny. Uszczelka pod nim ma z 20 lat. Posmaruj ją czymś uszczelniającym a'la Curil T.

Piekal
18-02-14, 21:39
Juz smarowalem. Bez zmian.

Tiga
18-02-14, 21:47
Siemka. Postanowilem wymienic zawor EACV bo obroty mi skakaly na cieplym silniku na benzynie,pojechalem na szrot wymienilem zawor eacv zrobilem reset kompa i bylo dobrze przez jakies dwa dni a po dwoch dniach obroty schodzily do 500 albo gasł wiec chcialem mu je podkrecic ale to nic nie dalo za bardzo bo teraz ma 900obrotow ale falują mu. Co moge zrobic ?

Jak ma oryginalna patelnie to to nic nie da, w dolnej czesci patelni sa odplywy porobione wiec bedzie tamtedy ciagnac powietrze tak czy siak. Puki nie zdejmie ogranicznika doplywu powietrza to to nie moze dobrze chodzic.

Piekal
18-02-14, 21:49
To co mam zrobic? Oddac ten zawor EACV i kupic inny czy co ?

Juz nie mam zaslonietego dolotu.

yautja
19-02-14, 07:19
Fakt - zapomniałem o pobieraniu ciepłego powietrza znad kolektora. Trzeba zdjąć przy sprawdzaniu szczelności wężyk podciśnienia z grzybka regulującego dopływ zimne/ciepłe powietrze i go zaślepić.
Odpływy w patelni są za małe, żeby same mogły dostarczyć powietrze do pracy silnika na jałowym. Powinien zgasnąć, jeśli cała reszta jest szczelna.
Co do EACV - masz teraz dwa, prawda? Ten co masz zamontowany zostaw jak jest a ten stary podepnij do wtyczki i pogazuj lekko trochę, żeby zobaczyć czy się otwiera w ogóle.
A zapłon sprawny? Kiedy wymieniałeś świece?

Piekal
19-02-14, 07:34
Swiece kopolke palec wymienilem 2tys temu

Piekal
19-02-14, 16:08
Chyba znalazlem przyczyne. Gazownik odpial mi sonde bo niby lepiej na gazie chodzi a dzis podlaczylem sonde i na benzynie jest znacznie lepiej. Teraz gazownik ma mi zalozyc przekaznik ze jak na gazie to sonda nie bedzie dzialac.

Piekal
19-02-14, 22:46
Sluchajcie chlopaki. Dzis w poludnie na rozgrzanym silniku(zgaszonym)podpialem ta sonde i byla rewelacja na benzynie zadnych falowan. Teraz jechalem do sklepu i auto na ssaniu chodzilo prawidlowo ale gdy ssanie opadlo to obroty znowu za niskie. Jakies propozycje?

Piekal
21-02-14, 22:41
Sprobuje jeszcze wyregulowac te zawory a jak to nie pomoze to kupie inny gaznik.

Jookoozzz
21-02-14, 23:27
Ja tez mam takie drgania na wolnych a dotego na ciepłym zapali jedynie jak nacisne raz pedał gazu, nie wiem czy to normalne :)

Piekal
22-02-14, 17:50
Mi jak regulacja zaworow nie pomoze to sie poddaje.

Jookoozzz
22-02-14, 19:05
Pytanko : do gaznika jak wchodzi paliwo w ten krucie tam w srodku przed zaworkiem iglicowym jet taki mały filterek? Oraz czy ta srube co reguluje sie połozenie pływaka da sie wykrecic?

Tiga
22-02-14, 20:39
na ciepłym zapali jedynie jak nacisne raz pedał gazu, nie wiem czy to normalne :)

Tak stoi w instrukcji obslugi civica z gaznikiem :]

Jookoozzz
22-02-14, 20:43
Tak stoi w instrukcji obslugi civica z gaznikiem :]

Czyli norma...tylko dlaczego poprzedni gaznik palił na ciepłym od strzała ? tylko ze na tamtym min spalanie paliwa 8-9l nawet eko, a na tym nowym moj rekord 6.5l na odcinkach max 12km, przy czym za kazdym razem ssanie sie włanczało...

Ale mniejsza z tym...wazniejsze dla mnie jest czy przed zaworkiem iglicowym jest taki mały filterek na wejsciu paliwa do gaznika...

yautja
24-02-14, 11:07
Śrubki od regulacji poziomu paliwa nie da się wykręcić. Filtr paliwa można mieć na wężu między pompą paliwa a gaźnikiem (w niektórych D13B2 występowały dwa filtry paliwa).
Co do odpalania - w instrukcji napisali, żeby odpalać na ciepłym silniku z wciśniętym pedałem gazu. Wystarczy raz wcisnąć, żeby wtrysnąć odrobinę paliwa do gardzieli.
A w temacie - odłączanie lambdy na LPG nie ma większego sensu. Lepiej odłączać silniczek krokowy przekaźnikiem. Jeśli obroty na jałowym falują pomimo odłączenia silniczka krokowego, to obstawiam że coś jest zapchane. Można zacząć od wyczyszczenia kanału paliwa dla wolnych obrotów (na zdjęciu na zielono):

http://images65.fotosik.pl/689/fd877f54c0c63d6am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fd877f54c0c63d6a)

Jookoozzz
24-02-14, 11:44
chcacy wyczyscic wystarczy sciagnac gorna czesc gaznika? jest to wykonalne? oraz dysze przepustnic tych dwoch jak wyjac?

Chodzi o to czy cały gazni musze rozbebeszyc czy da sie to zrobic na aucie ?

yautja
24-02-14, 12:26
To, co pokazałem można wyczyścić ściągając tylko górną cześć gaźnika.
Czyszczenie dysz to już sporo zachodu i tu bez ściągania całego gaźnika jest bardzo trudno to zrobić niemniej jednak nie jest to niewykonalne.

Piekal
02-03-14, 16:19
Wczoraj jezdzilem na benzynie i obroty byly ustawione na 1200 i falowaly jak zwykle i potem jezdzilem na lpg . Dzis odpalilem auto i jezdzilem na benzynie to obroty 800 i tez skacza. Na gazie jest ok. Co jest grane ?

Piekal
17-03-14, 10:59
Pomoze ktos ? Bo juz sie poddaje

yautja
17-03-14, 11:29
Coś z silniczkiem krokowym?

Piekal
17-03-14, 12:08
Wymieniony byl. Zresetowalem kompa i bylo dobrze jeden dzien potem jezdzilem na gazie na drugi dzien wlaczylem na benzyne i juz lipa,skacza.

yautja
17-03-14, 14:59
A jak odepniesz krokowy, to też skaczą?

Piekal
17-03-14, 15:02
Tak na odlaczonym EACV tez skacza. Trzyma sekunde 1200 i spadnie na 900 i tak w kolko. Nie wazne czy krokowy podlaczony czy nie.

Piekal
18-03-14, 07:55
I jak pomoze ktoś ?

LechuLK
18-03-14, 08:40
A czyściłeś silniczek krokowy? Bo jak wymieniłeś na używkę to też nie wiadomo w jaki ona jest stanie.

Zobacz czy kable zapłonowe ok. Możesz zrobić też reset kompa i dać czas żeby nauczył się obrotów, na biegu jałowym. W d13b2 też jest gdzieś z tyłu gaźnik pokrętło do regulacji obrotów.

yautja
18-03-14, 09:09
W takim razie obstawiam raczej coś z elektryką. Masz możliwość podmienienia aparatu zapłonowego?

Piekal
18-03-14, 09:19
Reset kompa robilem,silniczek krokowy czyscilem i nic. Mowie ze nie ma wgl reakcji na to czy silniczek podlaczony czy odlaczony. Jak zalozylem ten ze szrotu to jeden dzien bylo dobrze. Nie nie mam mozliwosci podmiany aparatu zaplonowego.

Piekal
18-03-14, 15:53
A co moze byc z elektryka ? Mam 2 krokowce i jeden podlaczylem i patrzylem czy sie rusza. Gazowalem i ruszal sie ale tak max 3mm takie male drgniecia

yautja
20-03-14, 13:04
Takie zachowanie jest OK.

Piekal
20-03-14, 16:11
To co jest nie tak ?

ładny
21-03-14, 07:12
lpg dopiero zalozone?przed zalozeniem na pb bylo dobrze?

Piekal
21-03-14, 21:17
gaz był już założony ale na gazie jest ok więc elektryka chyba odpada jutro jeszcze gaznik wyczyszcze zgory

Piekal
22-03-14, 12:10
Wyczyscilem gaźnik troche i obroty sa ok teraz,narazie nie przelaczalem na gaz bo sie boje ze znowu ustawienia beda zle i obroty beda falowac,co mam zrobic ? Zalozyc przekaznik na sonde i zawor EACV ?

Jookoozzz
22-03-14, 12:54
A ja przypuszczam co mozesz miec zepsutego :D Wykrec swiece i sprawdz jakie sa barwy. Chodzi mi o to czy na 2 i 3 cylindrze nie sa jasniejsze niz na 1 i 4 cyl. Jezeli tak to napisz i powiem ci co masz zepsutego i jak to naprawic :P

Piekal
22-03-14, 13:51
Tak sa jaśniejsze 2 świece. To co jest zepsute ? I jak to naprawic ?

Jookoozzz
22-03-14, 14:20
hehehe miałem to samo u siebie i to jest problem z roznymi obrotami itd. Oraz za uboga mieszanka. Dosłownie chodzi tu o odpowietrzenie skrzyni korbowej, na srodku ssacego jest zaworek i waz co idzie od tyłu silnika. Masz przetarty ( zatkany ) waz gumowy co idzie od zaworka do tyłu silnika takiej czarnej puszki albo zaworek został na otwartej pozycji.
Sa dwa wyjscie :
1: Jak chcesz szybko sprawdzic czy to jest tym to : odpinasz ten wezyk odstawiasz na bok ( sprawdz czy na 100% jest drozny ) a zaworek zaslepiasz ( ja go zaspawałem na amen migomatem, a wezyk dałem narazie na bok ).
2: Wymienic cały ten waz jezeli jest przetarty miekki lub cos innego oraz wykrecenie zaworka ( długa nasadka 14 ) umycie go w benzynie ( dmuchnij powietrzem ) i sprawdzenie w ustach czy zamyka otwiera ( lecz sprezynka w nim moze byc juz wyrobiona i nie działac jak powinna ).

Ja zrobiłem sposobem 1 , tylko na wezyk załoze taki mały filterek by czasem cos nie wleciało do niego. Po tym obr sie unormowały ( brak lewego powietrza ), swiece sa wszystkie takie same a nie ze srodkowe jasniejsze bo napewno u ciebie były jasniejsza :D

Daj znac czy pomogłem jezeli tak to napisze ci jeszcze jak usprawnic działanie zaworka POWER VALVE ( wzbogacenie mieszanki ) dzieki temu mniej pali a jak trzeba i depnie sie lepiej sie wkreca :)

Piekal
22-03-14, 19:09
Ten wezyk jest pod obudowa filtra powietrza na kolektorze ssacym tak ? taki dosc gruby wąż. Narazie jest ok tylko musze zamontowac przekaznik na EACV i sonde i mam jeszcze taki problem ze jak jezdze na gazie i auto jest rozgrzane potem je zostawie na ok godzine i odpalam to obroty sa jakies 750 dopiero jak sie rozgrzeje to wchodzi na wlasciwe. Dodam ze mam odłączony grzybek na filtrze powietrza. Co mam zrobic ?

Jookoozzz
22-03-14, 19:32
Tak ten wezyk, w ssacym jest zaworek ktory lubi sie zabrudzic i przywiesic, czy na otwartym czy na zamknietym zaworku jest zle...czemu na sonde? przeciez sonda poczebna do gazu nie?

Piekal
22-03-14, 23:18
Do gazu nie jest potrzebna.Co moze byc jak ma niskie obroty gdy postoi okolo godziny i potem odpalam znowu. Ma za niskie,podnosi dopiero do wlasciwych jak sie silnik dobrze nagrzeje. Jest tak na benzynie i gazie. Mam odlaczony grzybek na filtrze powietrza. Podlaczyc go czy jak ?

ładny
22-03-14, 23:41
grzybka nie podlaczaj,przy lpg wezyk ma byc przeciety i zaslepiony,
a moze co do tych obrotow to trzeba pojezdzic troche na benie bo sie gaznik zabrudzil?czesto na pb jezdzic?

Piekal
23-03-14, 00:16
na pb jezdze bardzo rzadko. Tylko dziwne ze jak auto postoi godzinke i je zapale to ma niskie obroty a jak sie rozgrzeje to ma wlasciwe. Moze cos ze ssaniem ? Rano zobacze jak bedzie na ssaniu.

Jookoozzz
23-03-14, 05:40
Normalne jak ci sie ssanie nie właczy to na zimnym bedzie nisko, dostanie swej temp to jest ok...na zimnym przed odpaleniem nacisnij raz pedał gazu by odblokowac mechanizm ssania tej blaszki rozruchowej...ewentualnie pokrec troche sruba z tyłu gaznika od ssania ( nie od wolnych ta czarna ) wkrecajac podnosisz pierwszy etap ssania i wdłuzasz czas drugiega...ja u siebie mam tak ze włącze na zimnym to mam 1400 obr. po paru sekundach leci na 1000obr. reszta spada razem z temp w czasie jazdy na 850 obr/min.

Piekal
23-03-14, 09:15
Dzis odpalilem rano auto i obroty wlecialy na 1900 po chodzil okolo 2minut i spadly na 1300 i potem na 900 wiec jest dobrze ale gdy postoi okolo 20 minut i odpalam to ma niskie obroty na poczatku dopiero jak sie rozgrzeje to wchodzi na wlasciwe wiec jeszcze cops jest zle. Tylko co ? Kreciłem ta sruba od ssania co jest pod filtrem powietrza patrzac od przodu auta,taki dlugi srubokret potrzebny krzyzak. Wydaje mi sie ze jak auto postoi okolo 20 minut to wtedy nie zalacza sie ssanie i dlatego obroty sa niskie a dopiero jak sie rozgrzeje to wchodza na wlasciwe. Co mam zrobic ?

Jookoozzz
23-03-14, 10:47
Na ciepłym - zapalonym odepnij wezyk od tego siłownika gdzie kreciłes długim srubokretem...ustaw 1200 obr z odpietym wezykiem i go włóz spowrotem...odczekaj z 1h i sprawdz...
wezyk nr 6

Piekal
23-03-14, 12:07
Zrobiłem tak jak kazałes. Teraz poczekam godzine i zobacze. Napisze co i jak ale watpie ze to pomoze.

Piekal
23-03-14, 13:56
Odpalilem auto ale nic to nie dalo

Jookoozzz
23-03-14, 16:43
thermowale sie cos zacina...poczekaj znowu i przed odpaleniem nacisnij raz pedał gazu i odpal, napisz czy sie poprawiło lub inaczej odczekaj znowu i do thermowale idzie wezyk nr 17 do trojnika i z trojnika do thermowale, rozepnij wezyk nr 17 od trojnika i sprubuj...rozepnij nic nie zatykaj !

Piekal
24-03-14, 07:23
Co to jest ten thermowale ? Ja mam zdjety wezyk z tego grzybka na puszcze filtra powietrza i jest zaślepiony i taam tez jest taki trojnik bo jeden weyzk idzie do grzybka a drugi do takiego czegos w filtrze powietrza. Z naciśnieciem pedalu gazu nic nie pomaga. Woczraj auto stalo 4,5godz i podchodze odpalilem ladnie wszedl na ssanie ,przejechalem 3km i obroty byly na ok 700 wiec za male. Dodam ze jak naciskam pedal hamulca to obroty wzrastaja.

A na prawidlowe obroty wchodzi dopiero jak osiagnie wlasciwa temperature

Jookoozzz
24-03-14, 08:45
Nie o tym wezyku piszemy...jezeli bedziesz miał zaslepiony wezyk nr 17 to nie bedziesz miał ssania tak jak powinno byc... thermowale to takie cos niebieskie na 4 wezyki zamontowane z tyłu ssacego...

http://sgimg.sky-games.pl/di/YLKX/vaccum.jpg

Jezeli masz przytkany wezyk nr 17 co odchodzi od tego thermowale to nie masz sania, masz tylko pierwszy etap sterowany bitmetalem na 12V...na schemacie widac ze z thermowale wychodza dwa wezyki nr 17 i łacza sie z trojnikiem a pozniej 17 leci do gory...wywal trojnik nic nie zatykaj i sprobuj...

Mi sie to zacisna na 10 razy mam z 6-7 razy ssanie, mozesz psiknac do niego WD i dmuchnac powietrzem, mi to pomaga i na jakis czas jest spokuj...

Piekal
24-03-14, 13:58
Dzis podlaczylem eacv bo na gazie to jezdzilem z odlaczonym i zobacze co bedzie jak auto sie wystudzi. Jesli bedzie nadal źle to zrobie tak jak piszesz i wtedy dam znac co i jak.

Ale wydaje mi sie ze to nie o to chodzi. Odpalam auto rano i ssanie dziala przejade jakies 3 km i ssanie sie wylacza a obroty na 700 i dopiero jak sie rozgrzeje to wchodza na właściwe. Wiec problem chyba tkwi w tym ze po ssaniu obroty sa za niskie i wchodzi na normalne dopiero jak sie rozgzeje. Tylko co jest tego przyczyna ?

yautja
24-03-14, 14:40
Powody mogą być dwa w kumulacji:
- masz zbyt skręcone ssanie i się za szybko wyłącza,
- masz gdzieś zaciągane lewe powietrze (uszczelka pod gaźnikiem?) i po wyłączeniu ssania jest zbyt ubogo, żeby utrzymać prawidłowe obroty aż do rozgrzania (materiał się rozszerza, nieszczelność robi się mniejsza i wszystko się stabilizuje).

Piekal
24-03-14, 16:15
To na ile ustawić ssanie ? Rozgrzeje silnik zdejme ten wezyk z silownika wtedy wejdzie na takie obroty jak na ssaniu i na ile mam ustawic ?

Jookoozzz
24-03-14, 19:53
Powody mogą być dwa w kumulacji:
- masz zbyt skręcone ssanie i się za szybko wyłącza,
- masz gdzieś zaciągane lewe powietrze (uszczelka pod gaźnikiem?) i po wyłączeniu ssania jest zbyt ubogo, żeby utrzymać prawidłowe obroty aż do rozgrzania (materiał się rozszerza, nieszczelność robi się mniejsza i wszystko się stabilizuje).
x2

pierwszy etap ssania ustawia sie na zimnym...ta srubke od tyłu z ssania odkrec o jakies 1 - 1.5 obr i sprawdz rano...bedzie znowu za mało to z jakies 0.5 obr...inaczej sie nie da...

Ten wezyk co odpinasz to ustawiasz drugi etap lecz jezeli pierwszy bedzie zbytnio skrecony to drugi sie wczesniej wyłączy :D

Piekal
24-03-14, 22:40
czyli odkręcić tą srobke co jest na dlugi srobokret krzyzak? i ile ma wynosic na zimnym?

Jookoozzz
24-03-14, 22:46
na krzyzak ale od tyłu gaznika ...

Piekal
25-03-14, 07:56
Mogłbys mi pokazac ktora to jest ? Bo ja wiem ze tylko jedna jest od przodu ta co dlugi srubokret potrzebny i druga z tylu ta czarna od wolnych obrotow.

I z tylu jest jeszcze od regulacji skladu mieszanki ale tej nie ruszam i tej od wolnych obrotow chyba tez nie bo wolne sa ładne a drugiej od ssania to chyba nie ma

Jookoozzz
25-03-14, 08:27
I z tylu jest jeszcze od regulacji skladu mieszanki ale tej nie ruszam i tej od wolnych obrotow chyba tez nie bo wolne sa ładne a drugiej od ssania to chyba nie ma Jest z tyłu jeszcze jedna od ssania, jak znajde fotke to podesle, ona jest z tyłu naprzeciwko tej z przodu na długi krzyzak, dostep do niej tylko po zdjeciu puszki bo inaczej ciezko...

Piekal
25-03-14, 08:30
No to nie wiedzialem o niej. No dobra jak ją znajde to na zimnym silniku na ile ustawic te obroty ?

Jookoozzz
25-03-14, 10:17
gdzies 1500 tylko musisz to robic szybko bo pierwszy etap przy takich temp szybka sie wyłączy :D

Piekal
25-03-14, 10:30
Szukalem tej srubki no ale nie widze jej. Daj jakies foto

Jookoozzz
25-03-14, 10:37
http://sgimg.sky-games.pl/di/KONG/20140310-211708.jpg

Piekal
25-03-14, 11:03
Jestes pewny ze ona jest od ssania ? Znajde ją bez sciągania filtra ?

Jookoozzz
25-03-14, 14:29
tak pewny...

Piekal
30-03-14, 10:26
Chlopaki sorki za pomylke. Na benzynie dobrze trzyma obroty tylko problem ze gdy zejdzei z ssania to ma niskie obroty jest ale na gazie. Wie ktos moze jak to ustawic ?