PDA

Zobacz pełną wersję : D13B2 dławi się!!!



Xploid
16-04-08, 22:11
Witam, mam problem.... Od razu powiem że mam LPG ale myślę że to większego znaczenia nie ma. Otóż od pewnego czasu kiedy konczyłem jazdę samochodem, zostawiam go zawsze na benzynę, przełączam, przydławi sie chwilę, zaciągnie beny i już ok. Ostatnio jak przełączałem na benzynę, przy każdym praktycznie wciskaniu pedału gazu, w okolicach 1500rpm wpadał jakby w dziurę, obrotu spadały(pedał nadal wciśnięty) po czym wchodziły już normalnie po wyjściu z dziury. Tak dzieje sie za każdym razem, ale kiedy zalałem więcej benzyny (bo zawsze jeździłem na mniej niz 1/4 zbiornika....[lekko nad czerwonym polem miałem]) problem chyba zniknął. Dzisiaj rano odpalam Hanke, zaczeło szarpać jak cholera, nie mogłem cicho ruszyc na benzynie bo przy tych 1500rpm spadał z obrotów i raz gasł a raz nie, ale jak już udało mi się jakoś wyjechać z podporządkowanej i zacząłem rozpędzać Hankę to telepało samochód strasznie, nie miało siły się rozpędzać :| ale kiedy przełączyłem już na LPG to problem momentalnie zniknął...
Za to później kiedy samochód postał już sobie te 2-3h i chciałem sobie przełączyć na benzynę żeby sprawdzić to jeszcze raz, to znowu auto nie ma siły jechać , dławi się strasznie, w****iony przełączyłem na gaz znowu jadąc do dziewczyny. Wsiadła i chciałem jej znowu pokazać co się dzieje na benzynie, więc znowu przełączyłem na benzynę.... problem zniknął i juz zaczął normalnie zasuwac na benie(może dlatego że złapał temperature???) .... nie wiem o co chodzi... . Teraz zobacze jutro rano co się bedzie działo jak będzie kompletnie zimny... Nie wiem, może to filtr paliwa, pompa paliwa... ???? Wybaczcie tak długi tekst ale chciałem to dokładnie opisać :)

Skoti
16-04-08, 22:47
hmnnn, wiem ze lpg w d13b2 ma duze problemy. Co do twoich problemów sprawdz filtr i pompe, jednak uważam ze jak pompa to problem by występował cały czas. Zrób samodiagnostyke. Może też być coś nie tak z gażnikiem.

drypaul
17-04-08, 16:29
Wsiadła i chciałem jej znowu pokazać co się dzieje na benzynie, więc znowu przełączyłem na benzynę.... problem zniknął i juz zaczął normalnie zasuwac na benie
A może autko bardziej lubi Twoją dziewczynę niż Ciebie :d
Sorki za głupi post... :speszony:

majdan
17-04-08, 16:43
Xploid, jedź do gościa który Ci montował gaz i niech Ci posprawdza, chyba ze tak jak napsiał Skoti, zrobisz to sam.

Xploid
18-04-08, 14:30
hmmm..... nie wiem co się stało , ale przestało się źle dziać :) może jakieś zanies\czyszenie, albo paproch w benzynce? /:)

marc-l
29-04-08, 11:03
Witam, podepne sie do tematu:
mam podobny problem w d13b2 ale nie zagazowanym- auto szarpie przy ok 1500rpm, dalej juz idzie normalnie, dodam jeszcze ze tylko na cieplym silniku, jak jest zimny to wszystko jest ok (nie wiem czy ma to cos do rzeczy ale zaczelo sie tak dziac po wymianie plynu chlodzacego).. prosze o pomoc :)

Skoti
29-04-08, 13:39
Rozumiem że szarpie na 1 biegu jak ruszasz i wchodzisz na 1500 ?

marc-l
29-04-08, 14:49
Dokładnie tak, ciezko ruszyc do 1500 trzeba troche p[opracowac sprzeglem bo inaczej zgasnie, trzeba ruszac tak z 2tys, przy wyzszych partiach obrotow problem wogule nie wystepuje, jedynie jak mam niskie obroty na innych biegach wlasnie w okolicach 1000-1500 jest szarpniecie (zdlawienie) i dalej idzie juz mormanlnie

CIV85
29-04-08, 15:17
a wtym LPG masz stocha zalozonego??

Skoti
29-04-08, 16:01
Stawiam na gażnik w pierwszej kolejności. jedż na regulacje i czyszczenie

marc-l
29-04-08, 21:27
No nie wiem czy to wina gaznika, bo problem wystepuje nagle po wlasciwym nagrzaniu silnika, - nie jak wskazowka pokaze 1/3 skali tylko troche pozniej. Przypomne ze te problemy wystepuja po tym jak wyczyscilem uklad chlodzenia.

[ Dodano: Czw 01 Maj, 2008 ]
Sprawa wyglada tak: w pierwszej kolejnosci zalalem na shellu v-power95 ktory podobno ma dodatki czyszczace, pozniej sprawdzilem swiece i przewody wysokiego napiecia - przelozyzlem od d16a6, przeczyscilem styki w kopolce i na palcu rozdzielcza, i te operacje nie pomogly :zly: ostatnia rzecza jaka zrobilem to przeczyscilem kostki z aparatu zaplonowego i w poblizu termostatu ktore mogly zostac zalane, szczegolnie uwage zwrocil mi jakis czujnik ktory wchodzi do skrzyni biegow centralnie od gory szczelnie zaizolowany gumowa oslona. Odziwo po tych operacjach hanka smiga juz normalnie jednak nie mam pewnosci czy samo jej przeszlo :) bo czyscilem te kostki z rana jak przed tem nie jezdzilem. Jednak mysle ze warto sprawdzic te rzeczy. Pozdrawiam i zycze zdrowia waszym d13b2 :P