Zobacz pełną wersję : CHIPTUNNING civic vi
Czy ktoś testował takie urządzenie ?
http://allegro.pl/chiptuning-honda-civic-vi-1-4-90km-chip-tuning-i3935413802.html
zadałem pytanie temu sprzedającemu
"chciałbym sie dowiedziec przed zakupem na jakiej zasadzie działa ten chip? Tzn czy np: odcina sondę, czy spalanie przez tego chipa w 1.4 benzyna bedzie dużo wyższe ?
Czy gwarantuje Pan odczucie podniesienia mocy ?"
na co odpowiedział
"Witam.
W zaleznosci od tego jak zuzyte jest auto i jego podzespoły przyrost mocy jeżeli chodzi o ten pojazd będzie się kształtował do 20km i wzrost momentu obrotowego proporcjonalnie do ilości koni mechanicznych auto stanie się dynamiczniejsze pedał gazu bedzie czulszy na pewno bedzie Pan zadowolony z dzialania chipa poniżej przesyłam opis zasady działania chipa:
Działanie urządzenia polega na podaniu na czujnik bardzo specyficznego sygnału - temperatury (jest to tajemnica handlowa każdej firmy tuningującej auta).
Po otrzymaniu takiej informacji z czujnika komputer pokładowy ECU (zamontowany w każdym aucie) zmienia swoje ustawienia na tzw. bardziej sportowe
Zmieniana jest dawka paliwowo powietrzna – w następstwie zapłon dostosowuje się do nowej mieszanki (jeśli auto posiada turbosprężarkę wzrośnie również ciśnienie turbodoładowania).
Ustawienia te podnoszą moc w zależności od modelu auta nawet o kilkadziesiąt koni mechanicznych oraz znacznie zwiększają moment obrotowy.
Przekłada się to na lepszą dynamikę jazdy, lepsze przyspieszenie oraz większą prędkość maksymalną samochodu."
co wy na to ?
"chciałbym sie dowiedziec przed zakupem na jakiej zasadzie działa ten chip?
Skubie porfel i to jest jego główne zadanie, bo mocy/splania nie zmienia...
x2.. nawet nie myśl o zakupie tego bo to nie ma racji bytu... pomyslmy logicznie, tutaj za 250 zł masz bez niczego 20KM.. ta ykhmm jasne, to bym nie szukał ostrych wałków tylko to bym zapodal... i jeszcze po co płacić 500 zł za strojenie, cały dzień auto upalac jak można tylko takie coś podłączyć... nawet na to nie patrz kolego :-)
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Nie wierze że ktoś sie mógł tym zainteresować:p do tego jeszcze ceramizer, jakiś badziew do zapalniczki i mamy dobrze pomodzone auto:D
Tak jak koledzy wyżej piszą. Naciaganie naiwnych ludzików. Odpuścić radze i uzmysłowić że 1.4 civica to kiepska baza do modow bo kupa kasy marne zyski.
Żeby liczyć na przyrost ~30KM w D14 trzeba zmienić kolektor ssacy i wydechowy do tego zwiększyć średnicę układu wydechowego, doprowadzić zimne powietrze do filtra, wsadzić ostrzejszy wałek np Y7/W3 i do tego zmienić wiązkę na OBD1 -> dołożyć kompa P06 i całość wystroić
koszt ~1100zl chyba najmniej
Tutaj oferują od razu 20KM prawie ze za grosze ^^
Kupisz coś takiego, założysz, pojedziesz na hamownie ;) wyskoczy max +5KM i tyle
Napiszesz zażalenie do sprzedawcy to powie ze kondycja silnika jest słaba ;P
ten specyficzny sygnal to opór xD urządzonko zaniża temperature dla ECU dzieki czemu jest bogatsza mieszanka :) spalanie wieksze ale i troszku mocy moze z 5 kucy ;p ale zawsze cos, ale silnik troche oberwie jak bd na bogato jezdzil caly czas
juz lepiej to sie sprawdza :) -> http://sick-stickers.pl/img/p/765-949-large.jpg - jest tansze i nie niszczy silnika a i przyrost mocy na tym samym poziomie ;D
Ci chip-moderzy i tak zawsze znajdują gdzieś armie frajerów którym wpychają swoje pudełeczka z rezystorkiem i/lub kolorową diodą LED.
A podobno głupich nie sieją - nie ogarniam. Winna jest chyba mentalność narodu - każdy by chciał mieć rakietę za (prawie) darmo, bez wysiłku, podłączasz wtyczkę i już masz 1.4 WRC. Moc się bierze z innego wymiaru, a tam w pudełku siedzi diabeł i dmucha w dolot :D
To coś jak latarki z kolorowymi szkiełkami co sprzedawali w Mango - w zależności jakiego koloru szkiełko założysz to "promieniowanie jonizujące" leczy wszystko, od raka poprzez niepłodność.
Może jeszcze powiecie, że magntyzery powietrz, paliwa, oleju i płynu chłodniczego też nie działają, co ???!!!!!
:D:D:D
Może jeszcze powiecie, że magntyzery powietrz, paliwa, oleju i płynu chłodniczego też nie działają, co ???!!!!!
:D:D:D
Działają - dodają masy - jak przyp...lisz w drzewo to masz większą szansę że go zetniesz :D
Kolega widział na youtubie jak civic po ceramizerze jeździ bez oleju ? To dopiero czary z mleka.
Wał korbowy niczym dżin lewituje w łożyskach głównych bez ciśnienia oleju, nie powodując tarcia - zero zużycia panewek po rozebraniu silnika !
A co do tematu urządzeń mających podnieść moc i obniżyć spalanie - polecam ten test programu 5th gear. Testowane na hamowni.
http://www.youtube.com/watch?v=-lpnHhTG204
Taaaa widzialem ten odcinek :D
Cala prawda o tych urzadzeniach :)
Cala prawda o tych urzadzeniach
A to taka, jaką każdy zdroworozsądkowy człowiek zna od dawna :). Ale niech będzie - poparta na filmiku liczbami.
Z tego co pamietam jakis elektronik to rozbieral i jeden gadget to byla diodka zwykla ktora swiecila po wpieciu w zapalare xD
Mistrzowski wał :D
Ja dzisiaj wróciłem ze strojenia ;) to jest dopiero strzał w dziesiątkę! Nie kupujcie badziewia! Szukajcie dobrego stroiciela!
Kuster jak wrażenia? Duża zmiana?
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Kuster jak wrażenia? Duża zmiana?
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
w porównaniu z tym co było to duuuuuzzzzaaaa! ;)
miałbym prośbę aby ktoś obeznany w temacie doradził mi co można by zmienić w d14 zwiększyć moc/przyspieszenie, nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych informacji co najlepiej zmienić/wymienić, ludzie piszą o zmianie kolektora na inny ,wałka na inny ale właśnie nie wiem na jakie rzeczy pozmieniać nie znam się na tym i dlatego prosiłbym o pomoc, wiadomo ze z d14 samolotu się nie zrobi i nie będzie 200koni :) z góry wielkie dzięki
miałbym prośbę aby ktoś obeznany w temacie doradził mi co można by zmienić w d14 zwiększyć moc/przyspieszenie, nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych informacji c
Poczytać :)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3
Chesz z 1.4 wyciągnąć więcej mocy i przyśpieszenia? zmień auto.
miałbym prośbę aby ktoś obeznany w temacie doradził mi co można by zmienić w d14 zwiększyć moc/przyspieszenie
1. Wywal tylną kanapę i tapicerkę ;) Najtaniej i najskuteczniej.
2. Sprzedaj te 1.4 i kup 1.8
3. Sprzedaj te 1.4 i kup EJ/EK choćby też 1.4, ale przynajmniej będzie lżejsze.
4. Zostaw to auto jako daily car'a i jak jeszcze nie miałeś, to kup se RWD lub 4x4 i poczuj przyjemność z jazy ;)
A tak na poważnie, to moim zdaniem, modzenie tego silnika, w tej budzie mija się z celem.
1. Wywal tylną kanapę i tapicerkę ;) Najtaniej i najskuteczniej.
2. Sprzedaj te 1.4 i kup 1.8
3. Sprzedaj te 1.4 i kup EJ/EK choćby też 1.4, ale przynajmniej będzie lżejsze.
4. Zostaw to auto jako daily car'a i jak jeszcze nie miałeś, to kup se RWD lub 4x4 i poczuj przyjemność z jazy ;)
A tak na poważnie, to moim zdaniem, modzenie tego silnika, w tej budzie mija się z celem.
Tak każdy to wie, tyle że wiesz że autor pytał o modzenie D14 a nie swapy na B18 :) tak jak piszę przedmówca.
Nasza buda 5D jest najcięższa z tamtej epoki bodajże średnio 5D waży 1195KG a w budzie EJ ok 1100KG a to już waga jednego pasażera :)
Wiadomo Panowie że z D14 rakiety nie zrobisz tanim kosztem, najlepiej pogódź się z tym że tak będzie i ogarnij sobie chociażby dolot ze zderzaka oraz przelotowy wydech.
Trochę poczujesz różnicę lecz i tak najzdrowszym rozwiązaniem będzie swap chociażby na D16. Ja między D14A8 a D16Y2 poczułem dość sporą różnicę w dynamice tyle że skrzynia z D14 była fajniejsza bo krótsza.
Chociaż i tak po rocznej znajomości z D16Y2 marzy mi się chociażby B16A2 :) ale to pomyślimy może w przyszłym roku ;) jak na razie trzeba zająć się wydechem i strojeniem w obecnym silniku.
Tak każdy to wie, tyle że wiesz że autor pytał o modzenie D14 a nie swapy na B18 tak jak piszę przedmówca.
Nasza buda 5D jest najcięższa z tamtej epoki bodajże średnio 5D waży 1195KG a w budzie EJ ok 1100KG a to już waga jednego pasażera
Wiadomo Panowie że z D14 rakiety nie zrobisz tanim kosztem, najlepiej pogódź się z tym że tak będzie i ogarnij sobie chociażby dolot ze zderzaka oraz przelotowy wydech.
Trochę poczujesz różnicę lecz i tak najzdrowszym rozwiązaniem będzie swap chociażby na D16. Ja między D14A8 a D16Y2 poczułem dość sporą różnicę w dynamice tyle że skrzynia z D14 była fajniejsza bo krótsza.
Chociaż i tak po rocznej znajomości z D16Y2 marzy mi się chociażby B16A2 ale to pomyślimy może w przyszłym roku jak na razie trzeba zająć się wydechem i strojeniem w obecnym silniku.
Jak coś to igreka przygarnę z chęcią :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.