Zobacz pełną wersję : spasowanie heatshielda pod przepustnicę
taka sprawa, przepustnica PODOBNO B18C6, heatshield PODOBNO pod B18C6 więc skąd taka różnica i czy tak być powinno? wydaje mi się że nie bo przecież to szczelne nie będzie ale nie jestem ekspertem. Jakie pomysły? sugestie?
http://img543.imageshack.us/img543/4199/hug6.jpg (http://img543.imageshack.us/i/hug6.jpg/)
http://img691.imageshack.us/img691/8098/r8ci.jpg (http://img691.imageshack.us/i/r8ci.jpg/)
http://img593.imageshack.us/img593/1021/n2bt.jpg (http://img593.imageshack.us/i/n2bt.jpg/)
To nie jest przepustnica z B18C6, bo w nim nie bylo FITV, a te dwa kanaliki wlasnie od niego sa. Mozliwe, ze to przepustnica z B16A2 z jajka, tam fitv wystepowal.
Jaka ma srednice? Bo uszczelka wyglada na troche wieksza.
Niestety tej uszczelki razem z ta przepustnica nie mozesz uzyc.
Jaki masz silnik i komputer?
przepustnica jest z forum passworda . kupilem ja razem ze ssakeim AEBS i sprzedajacy zapewnial mnie ze jest to ITR rozwiercana od strony dolotu, a od ssaka nie ruszona, bo juz nie mialem czasu na ta zabawe a i tak bym nie doszedl do 70mm a tyle zarzyczyl sobie moj skladacz b20. uszczelke mialem tez heatshield 65mm z ebaya do b18C tak nazwana i pasowala bo jak od jarka zamowilem wlasnie niby tez od ITR to byla taka jak na zdjeciu powyzej.
czyli teraz bądź tu mądry , pisz wiersze i szukaj uszczelki, no nic , będę musiał kombinować :/
Przepustnica z H22 lub B16A2 - 60mm a uszczelka jest z B18C6.
Widocznie sprzedajacy sie pomylil. ITR mial kompa p73 na obd2 i tak jak w C4, fitva przy przepustnicy nie bylo.
Sprawdz tu: uszczelka (http://silverproject.pl/przepustnica-civic-integra-b18c1-uszczelka-termiczna-honda-p-102.html?osCsid=315cfe5c8eb7b15eb2cc3b8fd80143a1)
Jesli w swojej obecnej przepustnicy nie masz FITVa, to poza uszczelka bedziesz jeszcze musial zaslepic 3 porty od strony fitva, inaczej bedziesz lapal lewe powietrze.
dzięki za pomoc , będę działał
Przepustnica jest z H22 albo z silników B16 ale PRZED 95 ROKIEM. Ważne bo różnią B16 różnią się przed i po 95. A uszczelka z H22A7, B18C6
Gorliś możesz dokładniej opisać o co chodzi z zaślepieniem tych portów?.
Jasne.
fotka nr1 na ktorej zaznaczony jest wlot powietrza dla FITVa. (Ten drugi to wlot dla IACV)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/200/0c2f.jpg (https://imageshack.com/i/5k0c2fj)
Fotka nr2 na ktorej opisalem 3 kanaliki ktore ma fitv i przepustnica.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/gthu.jpg (https://imageshack.com/i/nggthuj)
Powietrze wlatuje oznaczonym na 1 fotce otworem do obudowy przepustnicy, stamtad do FITVa. Ponizej pewnej temperatury powietrze przechodzi przez termostat w FITVie i wraca do przepustnicy (ale juz po drugiej stronie motylka) kanalikiem nr2.
Kanalikiem nr 3 plynie ciecz chlodzaca - i jesli ma wystarczajaca temperature - termostat sie zamknie i przez FITV nie bedzie dochodzila dodatkowa porcja powietrza.
Jesli do takiej przepustnicy nie zalozymi FITVa, to trzeba cos zrobic z tymi otworkami, w przeciwnym razie do przepustnicy bedzie sie dostawalo "lewe" powietrze - zarowno przy otwartej, jak i zamknietej przepustnicy.
Mozna na przyklad wyciac sobie taka blaszke i przykrecic w miejsce FITVa oznaczone na czerwono na 2 fotce:
http://i.ebayimg.com/t/Honda-FITV-fast-idle-thermo-valve-block-off-CNC-billet-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqV,!h0E9R)(t4GKBPVT9qGhgw~~60_35.JPG
Dzięki za info, bo ja w drugą stronę mam małe problemy. Mam h22 obd1 i wyleciała przepustnica z Fitv teraz mam Skunka bez zaworu i na zimnym jest impreza :)
Powiedz mi, na ciepłym obrotami steruje krokowiec?. Bo mam problem po wymianie wtrysków na większe, jak silnik się rozgrzeje nie trzyma obrotów, potrafią spaść do 200 i tak trzyma, czasem na moment podniesie. Czyściłem krokowca, ale nie bardzo to coś daję. I zastanawiam się czy aby przypadkiem jak wtrysk np: przelewa to nie będzie to też miało wpływu na obroty. Chciałem jechać na strojenie albo obawiam się, że mogę nie dojechać :) Regulacja śrubką na przepustnicy tez nic nie pomaga. Ale tu chodzi mi tylko o problem obrotów na jałowym jak jest rozgrzany.
No to jest czesty problem bo C4 seryjnie jest na obd2, nie ma fitva, ludzie robia przesiadke na p28 (obd1, gdzie fitv wystepowal) i tez sa jaka z wolnymi.
Generalnie da sie jakos tak skorygowac ustawienia krokowca zeby on nadrabial za brak fitva ale z roznymi efektami.
Na cieplym za wolne odpowiada krokowiec (IACV) odpowida miedzy innymi za to zeby podniesc obroty jak jest wieksze zuzycie pradu itd.
Tylko jeszcze jest srubka od wolnych obrotow, i w skunkach z tego co wiem ona nie daje tyle powietrza co OEM przepustnice. Moze masz po prostu z malo powietrza.
Nie robiles jeszcze strojenia po wymianie wtryskow na wieksze? To go zalewa. Jedz czympredzej;)
No to jest czesty problem bo C4 seryjnie jest na obd2, nie ma fitva, ludzie robia przesiadke na p28 (obd1, gdzie fitv wystepowal) i tez sa jaka z wolnymi.
Generalnie da sie jakos tak skorygowac ustawienia krokowca zeby on nadrabial za brak fitva ale z roznymi efektami.
Na cieplym za wolne odpowiada krokowiec (IACV) odpowida miedzy innymi za to zeby podniesc obroty jak jest wieksze zuzycie pradu itd.
Tylko jeszcze jest srubka od wolnych obrotow, i w skunkach z tego co wiem ona nie daje tyle powietrza co OEM przepustnice. Moze masz po prostu z malo powietrza.
Nie robiles jeszcze strojenia po wymianie wtryskow na wieksze? To go zalewa. Jedz czympredzej;)
W C4 gdy zmieniamy kompa na P28 to najlepiej założyć przepustnice z FITV i problem obrotów w zimę znika...
wiem o tym dobrze, ale nie o tym temat;)
"przymierzając" na oko heatshieldy na stronce Jarusa wygląda że przypasuje heatshield pod d16z6
Masz przepustnice H22/B16 (przed '95) więc jak chcesz brać od Jarka to bierz taką właśnie.
http://92lude.com/images/throttle_body_mod/Prelude_Throttle_Body_Mod_12.jpg
Jest różnica między H22 a D16z6 - wiem bo sam mu je robiłem (były robione na OEM'ach) ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.