Zobacz pełną wersję : Piszczący nawiew
Cześć,
Witam Was serdecznie, trafiłem tu trochę przypadkowo i tak od wczoraj przeglądam tematy. Postanowiłem się zarejestrować bo potrzebuję pomocy. Jestem zielony . . .
Posiadam Civica 1.4iS z 1996. Ładnu, czerwony, trochę zgnity ale jeździ i co najważniejsze cieszy.
Ma kilka wad jednak jedna z nich denerwuje na codzień.
Po włączeniu nawiewu słychać piszczenie, na moje oko jakieś łożysko, najprawdopodobniej wystarczy psiknąć WD40 i na pół roku będzie spokój. Chciałbym prosić Was o pomoc w odnalezieniu źródła tego dźwięku. Najgorzej jest na ciepłym nadmuchu.
Pozdrawiam
Piotrek
Jezeli to dmuchawa to znajduje sie za schowkiem sam musisz zajrzeć bo nikt Ci na odległość tego nie sprawdzi.Szybciej byś poprzytykał ucho i znalazł przyczyne piszczenia niz napisał tego posta:).
Wstyd się przyznać ale słucham już od lipca ;d Chciałbym uniknąć rozkręcania niepotrzebnie połowy deski rozdzielczej bo przy stanie mojej wiedzy mogłoby zostać mi kilka śrubek. Dzięki za odpowiedź.
Ja tak miałem w swojej hance, wyjąłem dmuchawę, wyczyściłem i śmiga jak talala. tam są badajże 3 śrubki więc dasz rade:)
Ja również miałem to samo wystarczy wyczyścić z liści brudu oto i będzie malina
Wysłane z mojego PAP4044DUO przy użyciu Tapatalka
Nie musisz rozkręcać całej deski. Wystarczy, że wyjmiesz wiatrak zza schowka, bo pewnie to on jest przyczyną, i przesmarujesz go. Powinno być ok.
tapa
Chciałbym uniknąć rozkręcania niepotrzebnie połowy deski rozdzielczej bo przy stanie mojej wiedzy mogłoby zostać mi kilka śrubek
Wstarczy się schylić i zajrzeć pod deskę pod strony pasażera. Skrajnie z lewej strony zobaczysz wtyczkę i 3 śrubki krzyżakowe.
Odpinasz wtyczkę, odkręcasz śrubki i wiatrak masz na wierzchu. 3min roboty.
MadSkillz84
05-02-14, 18:38