PDA

Zobacz pełną wersję : Piszczący nawiew

maniek26
05-02-14, 10:39
Cześć,
Witam Was serdecznie, trafiłem tu trochę przypadkowo i tak od wczoraj przeglądam tematy. Postanowiłem się zarejestrować bo potrzebuję pomocy. Jestem zielony . . .
Posiadam Civica 1.4iS z 1996. Ładnu, czerwony, trochę zgnity ale jeździ i co najważniejsze cieszy.
Ma kilka wad jednak jedna z nich denerwuje na codzień.
Po włączeniu nawiewu słychać piszczenie, na moje oko jakieś łożysko, najprawdopodobniej wystarczy psiknąć WD40 i na pół roku będzie spokój. Chciałbym prosić Was o pomoc w odnalezieniu źródła tego dźwięku. Najgorzej jest na ciepłym nadmuchu.
Pozdrawiam
Piotrek

barthek
05-02-14, 10:56
Jezeli to dmuchawa to znajduje sie za schowkiem sam musisz zajrzeć bo nikt Ci na odległość tego nie sprawdzi.Szybciej byś poprzytykał ucho i znalazł przyczyne piszczenia niz napisał tego posta:).

maniek26
05-02-14, 11:09
Wstyd się przyznać ale słucham już od lipca ;d Chciałbym uniknąć rozkręcania niepotrzebnie połowy deski rozdzielczej bo przy stanie mojej wiedzy mogłoby zostać mi kilka śrubek. Dzięki za odpowiedź.

Marek2354
05-02-14, 11:28
Ja tak miałem w swojej hance, wyjąłem dmuchawę, wyczyściłem i śmiga jak talala. tam są badajże 3 śrubki więc dasz rade:)

waldivip
05-02-14, 11:57
Ja również miałem to samo wystarczy wyczyścić z liści brudu oto i będzie malina

Wysłane z mojego PAP4044DUO przy użyciu Tapatalka

Marecki
05-02-14, 12:21
Nie musisz rozkręcać całej deski. Wystarczy, że wyjmiesz wiatrak zza schowka, bo pewnie to on jest przyczyną, i przesmarujesz go. Powinno być ok.

tapa

MikeFoto
05-02-14, 13:26
Chciałbym uniknąć rozkręcania niepotrzebnie połowy deski rozdzielczej bo przy stanie mojej wiedzy mogłoby zostać mi kilka śrubek

Wstarczy się schylić i zajrzeć pod deskę pod strony pasażera. Skrajnie z lewej strony zobaczysz wtyczkę i 3 śrubki krzyżakowe.
Odpinasz wtyczkę, odkręcasz śrubki i wiatrak masz na wierzchu. 3min roboty.

MadSkillz84
05-02-14, 18:38