Mugen89
30-01-14, 19:03
siema wszystkim
mam mały problem z silnikiem który jest poskładany nastepujaco;
blok z d15b2
wał z korbami i tłokami z d13b2
głowica z ssacym z d16y8
silnik poskładany na bdb czesciach, PROBLEM jest taki;
przy zapaleniu auta wchodzi na 2500tys obr/min i tak trzyma cały czas;/
myśłalem ze gdzies ciagnie lewe powietrze lub krokory jest h.. ale nie wszytko jest ok.
zauważyłem taką rzecz ze przez ta rurke na pokrywie zaworów co idzie odma ciagnie powietrze jak ja zatkam palcem auto spada na 1000tys obr/min i tak trzyma jak odetkam auto idzie na 2,5tys. na chłopski rozum nie moze tak byc bo odda jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika prawda?
WAŻNE !!!
składał ktoś kiedys na forum takie cudo ? ze blok z d15 wał z korbami z d13 i czapa od z6/y8 itp????
cos czytałem ze do 1,3 daja tylko same tłoki z 1,5 ale nie jestem pewien.
POMOCY!!!! ;)
mam mały problem z silnikiem który jest poskładany nastepujaco;
blok z d15b2
wał z korbami i tłokami z d13b2
głowica z ssacym z d16y8
silnik poskładany na bdb czesciach, PROBLEM jest taki;
przy zapaleniu auta wchodzi na 2500tys obr/min i tak trzyma cały czas;/
myśłalem ze gdzies ciagnie lewe powietrze lub krokory jest h.. ale nie wszytko jest ok.
zauważyłem taką rzecz ze przez ta rurke na pokrywie zaworów co idzie odma ciagnie powietrze jak ja zatkam palcem auto spada na 1000tys obr/min i tak trzyma jak odetkam auto idzie na 2,5tys. na chłopski rozum nie moze tak byc bo odda jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika prawda?
WAŻNE !!!
składał ktoś kiedys na forum takie cudo ? ze blok z d15 wał z korbami z d13 i czapa od z6/y8 itp????
cos czytałem ze do 1,3 daja tylko same tłoki z 1,5 ale nie jestem pewien.
POMOCY!!!! ;)