PDA

Zobacz pełną wersję : problem z d15y8 (mini me)



Mugen89
30-01-14, 19:03
siema wszystkim

mam mały problem z silnikiem który jest poskładany nastepujaco;

blok z d15b2
wał z korbami i tłokami z d13b2
głowica z ssacym z d16y8

silnik poskładany na bdb czesciach, PROBLEM jest taki;

przy zapaleniu auta wchodzi na 2500tys obr/min i tak trzyma cały czas;/

myśłalem ze gdzies ciagnie lewe powietrze lub krokory jest h.. ale nie wszytko jest ok.

zauważyłem taką rzecz ze przez ta rurke na pokrywie zaworów co idzie odma ciagnie powietrze jak ja zatkam palcem auto spada na 1000tys obr/min i tak trzyma jak odetkam auto idzie na 2,5tys. na chłopski rozum nie moze tak byc bo odda jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika prawda?

WAŻNE !!!

składał ktoś kiedys na forum takie cudo ? ze blok z d15 wał z korbami z d13 i czapa od z6/y8 itp????

cos czytałem ze do 1,3 daja tylko same tłoki z 1,5 ale nie jestem pewien.

POMOCY!!!! ;)

motomaniak1988
30-01-14, 20:45
jak dobrze rozumiem na kroccu ktory wychodzi z pokrywy zaworow zasysane jest powietrze do silnika czyli ze masz tam podcisnienie ????
moze silnik sie kreci w druga strone hehe i ssacym teraz beda spaliny wychodzily :P a wydechowym bedzie miesznke zasysal :))

mlodyxx
30-01-14, 22:26
skrecalem kiedys d15b2 z glowica od y8 ale chodzilo calkiem normalnie , w sumie to masz d13y8 bo blok d15b2 i d13b2 to jeden i ten sam blok
Mysle ze zaworek od skrzyni korbowej leci w kulki i ciagnie z bloku powietrze a ze akurat przy odmie jes wyjscie na zewnatrz to ssie , na dobra sprawe zasisnij wezyk od odpowietrzania skrzyni szczypcami i zobacz czy z obrotow zejdzie

smerfik1822
01-02-14, 05:40
Mialem taki problem po swapie, i tez sie okazało że to zaworek odpowietrzający skrzynie korbową.

mlodyxx
02-02-14, 00:10
w manualu znalazlem nawet ze co iles tam tys kam powinno sie go prawdzac i wymieniac ewentualnie czyli ma prawo ie skonczyc;D