Zobacz pełną wersję : Przerabiam z 96 na 99 po lifting i pare pytan
Witam, chce przerobic w moim Civic'u z 96 coupe przod na nowszy po liftingu i mam pytanko...
wiem ze trzeba zmienic :
zderzak
blotniki
maske
lampy
atrape
i teraz...
Czy cos jeszcze?
Czy czesci przednie od 3d beda pasowac do coupe?
Czy wszystkie uchyty beda paswac czy trzeba bedzie cos przerabiac??
Z 3d i z sedana będzie wszystko pasowało, trzeba jeszcze albo cały pas przedni albo jego górna część. I wszystko będzie pasowało
Ten pas to na bank??
na 100% bo masz w lifcie inny grill lampy i maske
to wzmocznienie czolowe cale, jest wspawane czy przykrecane?
pas przedni wspawany, wzmocnienie czołowe pod zderzakiem chyba przykręcane
Witam, chce przerobic w moim Civic'u z 96 coupe przod na nowszy po liftingu i mam pytanko...
wiem ze trzeba zmienic :
zderzak
blotniki
maske
lampy
atrape
i teraz...
Czy cos jeszcze?
Czy czesci przednie od 3d beda pasowac do coupe?
To bedzie cie duzo kosztowalo!!ja wlasnie zrobilem lifta trzeba wymienic te wszystki rzeczy ktore napisales i przedni pas, ale i tak lampy nie beda pasowaly :djablek: poniewaz sie dowiedzialem ze nawet jezeli to wszystko wymienisz to i tak w modelu 99-01 sa troche innego ksztaltu fartuchy blotnikow.Lampy nie wchodza do konca brakuje im jakis 3cm!!!trzeba wycinac czesc fartucha pas przedni trzeba na goraco klepac po bokach no i chyba nie pasuje i tak jeden czy dwa mocowania lampy ja tez myslalem ze to bedzie takie proste.caly przod pasuje zarowno z 3D jak i 4D
Tylko ze ja wkladalem soczewki do przodu ale byly wyjete z modelu 99-01 i tam pasowaly wiec nie powinno byc z tym problemu
Czy wszystkie uchyty beda paswac czy trzeba bedzie cos przerabiac??
[ Dodano: Pon 14 Kwi, 2008 ]
pas przedni wspawany, wzmocnienie czołowe pod zderzakiem chyba przykręcane
:) w coupe nie ma wzomcnienia czolowego pod zderzakiem sa tylko kly takie male po obu stronach w 5d jest wzmocnienie takie poc cly zderzak ale wszystko to prawda jest przykrecane PZDR
Wzmocnienie zależy od wersji, niektóre maja. Ja teraz też już mam. I jest tak jak pisali wyżej pas wspawany a wzmocnienie przykręcane. Ale całego pasa nie trzeba zmieniać, tylko górną część wystarczy.
myslalem ze zakupic ten pas:
http://www.motoallegro.pl/item341767068_pas_przedni_wzmocnienie_gorne_honda_ civic_99_01.html
Ja robiłem lifta na ori używkach, bałem się podrób. Jest dużo drożej ale spasowanie mam fabryka
To ja walne maly OT, apropos tego wzmocnienia ( u mnie przed lfitem w EK4 go nie mam ).
Blachar mi raz odpowiedzial na pytanie czy dokupic i to zalozyc , czy nie:
"Jak zalozysz i walniesz przodem to przez to wzmocnienie pojdzie sila uderzenia wieksza na podluznice i moga ci sie pogiac w cholere i auto na smietnik, a jak nie masz, to wiecej pojdzie na pas przedni, chlodnice i blok, ale masz o wiele wieksza szanse ze konstrukcja bedzie nie ruszona"
Ja tego nie zalozylem.
Ja mam belki wzmacniające z tyłu i z przodu, post wyżej to mit. Jak mi pani doktór w dupę wjechała to na zderzaku mi lakier popękał, zcięło kołki plastikowe i belka przejmując cały impet uderzenia doznała zgniecenia. U kobiety w Nissanie: maska, pas przedni, zderzak, refletor i coś tam jeszcze.
Wzmocnienie wymieniłem i nawet zderzaka nie malowałem.
Wzmocnienia przednie to podstawa! Walac chociazby w glupi maly slupek belka przyjmie uderzenie, podluznice sie zegna, ale w bok, czyli do zrobienia, gorzej jak scisna sie w linii, pozatym wszystko wpadnie Ci na silnik, uszkodzisz skrzynie, i osprzet.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.