Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Przerabiam z 96 na 99 po lifting i pare pytan



bydle
11-04-08, 21:22
Witam, chce przerobic w moim Civic'u z 96 coupe przod na nowszy po liftingu i mam pytanko...
wiem ze trzeba zmienic :
zderzak
blotniki
maske
lampy
atrape

i teraz...

Czy cos jeszcze?

Czy czesci przednie od 3d beda pasowac do coupe?

Czy wszystkie uchyty beda paswac czy trzeba bedzie cos przerabiac??

Octane
11-04-08, 21:50
Z 3d i z sedana będzie wszystko pasowało, trzeba jeszcze albo cały pas przedni albo jego górna część. I wszystko będzie pasowało

bydle
11-04-08, 21:58
Ten pas to na bank??

elus
11-04-08, 23:52
Ten pas to na bank??

na 100% bo masz w lifcie inny grill lampy i maske

bydle
13-04-08, 21:25
to wzmocznienie czolowe cale, jest wspawane czy przykrecane?

dymek
13-04-08, 22:41
pas przedni wspawany, wzmocnienie czołowe pod zderzakiem chyba przykręcane

Piórek
14-04-08, 11:16
Witam, chce przerobic w moim Civic'u z 96 coupe przod na nowszy po liftingu i mam pytanko...
wiem ze trzeba zmienic :
zderzak
blotniki
maske
lampy
atrape

i teraz...

Czy cos jeszcze?

Czy czesci przednie od 3d beda pasowac do coupe?


To bedzie cie duzo kosztowalo!!ja wlasnie zrobilem lifta trzeba wymienic te wszystki rzeczy ktore napisales i przedni pas, ale i tak lampy nie beda pasowaly :djablek: poniewaz sie dowiedzialem ze nawet jezeli to wszystko wymienisz to i tak w modelu 99-01 sa troche innego ksztaltu fartuchy blotnikow.Lampy nie wchodza do konca brakuje im jakis 3cm!!!trzeba wycinac czesc fartucha pas przedni trzeba na goraco klepac po bokach no i chyba nie pasuje i tak jeden czy dwa mocowania lampy ja tez myslalem ze to bedzie takie proste.caly przod pasuje zarowno z 3D jak i 4D

Tylko ze ja wkladalem soczewki do przodu ale byly wyjete z modelu 99-01 i tam pasowaly wiec nie powinno byc z tym problemu
Czy wszystkie uchyty beda paswac czy trzeba bedzie cos przerabiac??

[ Dodano: Pon 14 Kwi, 2008 ]

pas przedni wspawany, wzmocnienie czołowe pod zderzakiem chyba przykręcane

:) w coupe nie ma wzomcnienia czolowego pod zderzakiem sa tylko kly takie male po obu stronach w 5d jest wzmocnienie takie poc cly zderzak ale wszystko to prawda jest przykrecane PZDR

Octane
14-04-08, 20:47
Wzmocnienie zależy od wersji, niektóre maja. Ja teraz też już mam. I jest tak jak pisali wyżej pas wspawany a wzmocnienie przykręcane. Ale całego pasa nie trzeba zmieniać, tylko górną część wystarczy.

bydle
14-04-08, 23:52
myslalem ze zakupic ten pas:

http://www.motoallegro.pl/item341767068_pas_przedni_wzmocnienie_gorne_honda_ civic_99_01.html

Octane
15-04-08, 09:33
Ja robiłem lifta na ori używkach, bałem się podrób. Jest dużo drożej ale spasowanie mam fabryka

mizer
15-04-08, 10:03
To ja walne maly OT, apropos tego wzmocnienia ( u mnie przed lfitem w EK4 go nie mam ).
Blachar mi raz odpowiedzial na pytanie czy dokupic i to zalozyc , czy nie:

"Jak zalozysz i walniesz przodem to przez to wzmocnienie pojdzie sila uderzenia wieksza na podluznice i moga ci sie pogiac w cholere i auto na smietnik, a jak nie masz, to wiecej pojdzie na pas przedni, chlodnice i blok, ale masz o wiele wieksza szanse ze konstrukcja bedzie nie ruszona"

Ja tego nie zalozylem.

E2rd
02-05-08, 17:44
Ja mam belki wzmacniające z tyłu i z przodu, post wyżej to mit. Jak mi pani doktór w dupę wjechała to na zderzaku mi lakier popękał, zcięło kołki plastikowe i belka przejmując cały impet uderzenia doznała zgniecenia. U kobiety w Nissanie: maska, pas przedni, zderzak, refletor i coś tam jeszcze.

Wzmocnienie wymieniłem i nawet zderzaka nie malowałem.

BARTAS998
02-05-08, 19:03
Wzmocnienia przednie to podstawa! Walac chociazby w glupi maly slupek belka przyjmie uderzenie, podluznice sie zegna, ale w bok, czyli do zrobienia, gorzej jak scisna sie w linii, pozatym wszystko wpadnie Ci na silnik, uszkodzisz skrzynie, i osprzet.