Zobacz pełną wersję : rozpórka
Witam, szukam rozpórki do swojej hondy ej 9 ( d14z2 ) znalazlem taka rozporke (http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=36_99&products_id=461) i teraz mam pytanie czy jest cos warta , czy ta firma robi w miare porzadne? czy ktos ma taka, albo czy poleca cos innego? OEM nie pasuje do tego silnika, a dolotu nie bede zmienial, a 400 zl tez nie usmiecha mi sie wydawac na ten cel.
Z góry dzieki za odp.
Pozdrawiam,
klasyczna szitowa rozporka z cienkimi blaszkami do kielichow. mozna je powyginac w rekach. mozesz kupic w celu poprawienia sobie nastroju.
tak myslalem, a sa wogole jakies w mozliwych cenach? do 200zl? albo czy jest mozliwosc przerobic OEM?
moze macie jakies namiary na aukcje ebay, albo jakies sklepy?
jurekkiller
11-04-08, 21:13
albo czy jest mozliwosc przerobic OEM?
a jak bys chcial przerobic rozporke...?
http://motors.search.ebay.com/civic_Strut-Bars_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZ searchQQcopagenumZ1QQdfspZ2QQfclZ3QQfposZQ5AIPQ2fP ostalQQfromZR2QQfsooZ2QQfsopZ2QQftrtZ1QQftrvZ1QQsa bfmtsZ1QQsacatZ33591QQsadisZ200QQsaobfmtsZinsifQQs argnZQ2d1QQsaslcZ2QQsbrftogZ1QQsofocusZbs
do koloru do wyboru :) ale razczej za ok 200pln to dobrej rozporki nie znajdziesz. Kup OEM i przerob dolot (havran przerabial dolot wlasnie pod katem oem-owej rozporki, uderz do niego na pw)
Tomi.civic
12-04-08, 14:34
Może ktoś napiać jak montuje się rozpórke oem w 6gen ??
Mam D14A3 w ej9 i nie mam otworów , czy otwory są gwintowane czy jak ??
musisz je zrobic i uzyc srub i nakretek
klasyczna szitowa rozporka z cienkimi blaszkami do kielichow. mozna je powyginac w rekach. mozesz kupic w celu poprawienia sobie nastroju.
Nie jest rewelacyjna ale mimo wszystko usztywnia budę i to się naprawdę czuje. Wiadomo że nie jest to profi sprzęt do profi zabawy ale imo nadaje się do czegoś więcej niż tylko do poprawy nastroju.
Wiadomo że oem będzie lepszy. Ale oem jest powszechnie dostępny tylko przód-góra. Jakbyś chciał dołożyć resztę to albo ebay za ~400-500 pln komplet, albo coś klasy tein za ~1500 pln. Jak ktoś nie ma reszty zawiasu na porządnych częściach (a 90% śmiga na samych springach - czyli tak sobie) to nie uważasz że nie ma to po prostu sensu?
Nie jest rewelacyjna ale mimo wszystko usztywnia budę i to się naprawdę czujetja, spoko
coś klasy tein za ~1500 plnkomplet przod/tyl kosztuje 1000pln
Zawieszenie koni 1130 bedzie takze mysle ze sie przyda przynajmniej przod gora do jazdy na codzien
jak zachowuje sie w praktyce rozporka np tylna gorna lub cpillar za 500 zł a jak za 200 zł ?
w praktyce czyt. tor, ksj ..
c-pillary "za dyche" sa spoko zrobione, mysle, ze dzialaja podobnie jak wypasy za milion
nartomiast jesli chodzi o tylna na kielichy - tak samo jak z przednimi. im solidniejsze mocowania do kielichow, tym lepsza rozporka. pret jest zawsze podobny, czy stalowy, czy aluminiowy, czy pusty, czy wielokomorowy - i tak nie ma sie tam co pogiac. z najtanszych markowych swietnie wykonany i bardzo mocny jest skunk, mozna brac w ciemno. zarowno przod jak i tyl.
generalnie rozporke mozesz ocenic jak wezmiesz ja do reki. widzisz jakie miejsca z jakiej grubosci materialu sa zrobione, jak jest pospawana, jak wysoko mocowana nad kielichami i wzrokowo oceniasz jej wytrzymalosc. pewnie zaraz odezwa sie technicy specjalisci, ale mialem w reku juz naprawde sporo rozporek i jakosc/wytrzymalosc poprostu widac golym okiem, bez zastanawiania sie co z czego jest zrobione.
zgoda, czyli nasuwa sie jeden wniosek - glowna role odgrywa mocowanie ow rozporek,
w przypadku cpilara zauważyłem ze z reguly jest jeden typ mocowań
a jak to sie ma w przypadku tylnej dolnej (na samym dole ;]) mam megan racing i tak sie przyglądałem innym firma i sa takie same ... a ceny rożne ..
ps. oryginalna od vti przy uderzeniu nie pęka tylko sie wygina
tylna dolna to takie troche na sile miejsce.. blachy sa tam poprzecznie do ewentualnych obciazen, wiec to takie troche na sile miejsce, odpuscilbym zupelnie i zainwestowal w duze wzmocnienie (np. asr) i stabilizator z integry.
tylna dolna to takie troche na sile miejsce.. blachy sa tam poprzecznie do ewentualnych obciazen, wiec to takie troche na sile miejsce, odpuscilbym zupelnie i zainwestowal w duze wzmocnienie (np. asr) i stabilizator z integry.
asr to kawałek blachy która sie montuje miedzy łączniki stabilizatora ?
a stabiliz. z integry chyba ciężko zdobyć co ? on jest plug & play ?:)
tu widać ASR (akurat na EK), ale nie ma różnicy w montażu):
http://www.passwordjdm.com/images/ASR_Installed/1.jpg
stabilizator z ITRa kupujesz w aso. w komplecie z zestawem montażowym coś koło 1200 pln (łączniki, mocowania, gumki itp...)
dziekować ;] z asr sie dobrze domyśliłem ;)
aso sobie odpuszcze, poszuka sie uzywek ...
za tyle to mozesz miec ASR razem ze stabilizatorem. wiesz kto ma? ;)
sorry za mały ot :) też szukam jakieś rozpórki do siebie(przód góra) i na alledrogo nic specjalnego,może jakieś zakupy grupowe? :) (oczywiście jeśli znalazł by się chętny na ściągnięcie z ebaya)
pozdro
jak znajdę trochę hajsu to zapewne zainwestuje ... ale najpierw lakier i fele
na ten czas będzie cpillar, tylna środkowa na kielichy i dolna
panowie ... mam nadzieje ze nie będzie tragedii ... , stab. z tylu jest .
a taka jest cos warta czy tez dla poprawienia humoru sie nadaje tylko ? rozporka (http://garazraceteam.pl/sklep/product_info.php?cPath=62_700_644&products_id=1655)
a taka jest cos warta czy tez dla poprawienia humoru sie nadaje tylko ? rozporka (http://garazraceteam.pl/sklep/product_info.php?cPath=62_700_644&products_id=1655)
a nie lepiej oryginalna od vti ?
a taka jest cos warta czy tez dla poprawienia humoru sie nadaje tylko ? rozporka (http://garazraceteam.pl/sklep/product_info.php?cPath=62_700_644&products_id=1655)
a nie lepiej oryginalna od vti ?
OEM nie pasuje do tego silnika, a dolotu nie bede zmienial, a 400 zl tez nie usmiecha mi sie wydawac na ten cel.
a jak zalozysz do d14z2?
sry, nie spojrzałem w profil jaki masz engine ...
a moze mi ktos powiedziec cos o tym czyms, ile to jest warte, czy solidne, firma NRG
http://images32.fotosik.pl/219/96376801f5997a7dm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=96376801f5997a7d)
Tak podsumowując jaki zestaw rozpórek (przód góra-dół, tył góra-dół, C-pillar, ASR?)
jest sensowny jeżeli chodzi o cenę/jakość/działanie?
Tak podsumowując jaki zestaw rozpórek (przód góra-dół, tył góra-dół, C-pillar, ASR?)
jest sensowny jeżeli chodzi o cenę/jakość/działanie?
IMO każdy jest tyle mniej więcej wart ile kosztuje. Wyjątkiem będzie tu rozpórka z ASO, która jest tania a dobra.
ASR wiadomo, c pillar to w zasadzie byle jaki, ale wolalbym zamiast niego kupić Miracla - spina słupki i kielichy.
na przod dac 3punktową (carbing, benen, passwodrjdm)
i masz wsio załatwione.
Koledzy pomóżcie!!!
Ja też szukam rozpórek do ej9 d14z2 (bez przerobionego dolotu) i większość to shit!
Na pokładzie niedługo zagości Koni 1110 i komplet rozpórek przydałby się w celu usztywnienia budy.
Pozdrawiam
ma moze ktos z Was wymiary rozporek pasujacych do d15b2?
Podejdzie rozpórka Ultra Racing (http://www.rpmotorsport.pl/auta/product_info.php?products_id=8182&osCsid=7d59599972b1aeeb6be5d5fc28d170e0) do Civic'a EJ9?
Wygląda dość solidnie. Ktoś może wyrazić opinie nt. wykonania produktów w/w firmy?
Miał ktoś styczność z taką http://www.sklep.wda.com.pl/go/_info/?id=1257 ? do D15b2 EG4
znalazlem cos takiego na alledrogo co o tym myslicie?
http://moto.allegro.pl/item599949747_rozporka_4punktowa_honda_civic_92_00 _stabilizator.html
a tu chyba to samo tyle, ze nowe http://moto.allegro.pl/item590728281_rozporka_trapezowa_dolna_honda_civic _wawa.html
myslimy, ze jak nie masz czym szorowac po ziemi, to znaczy, ze brakuje ci wlasnie takiej rozporki
a ja mysle, że można odpowiedziec bez sarkazmu:P jednakże mimo to dzieki za info:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.