Zobacz pełną wersję : Odpalanie przy -18
Jak odpalaja w mroźne poranki wasze hondy 1.4. Moja ciężko akum. 45ah narazie daje radę ale od strzała to on nie odpala. Tester pokazuje że jest ok. Nie ma sie co dziwić w takie mrozy, sory jest zima:cool::)
Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka
kermid 102
25-01-14, 19:58
U mnie odpala tak:http://www.youtube.com/watch?v=6No_mFsHt1M&feature=youtu.be po nocy z 20 stopniowym mrozem,od strzała nie pali ale pali :P
Nie widzę różnicy -20 czy +10. Garaż robi robotę ;-)
jaja se robisz jeszcze niedawno -30 to był standard w zimie a ten jeczy przy -20
U mnie odpala tak:http://www.youtube.com/watch?v=6No_mFsHt1M&feature=youtu.be po nocy z 20 stopniowym mrozem,od strzała nie pali ale pali :P
Dokładnie mam tak samo, serce boli jak przekręcam kluczyk, garażuje ale przy aktualnej pogodzie są okolice zera.
dzisiaj sie usmialem bo jak podlaczylem elma i odpalilem honde po nocy to w programie torque pokazywal mi temperature cieczy minus 8:D
Daniello205
26-01-14, 19:38
Bezproblemowo pali :) Kręci troszkę dłużej niż zwykle ale za pierwszym razem złapie :D Akuś ma 3 lata
czy wygram internet jak napisze ze na 99% mam aku z ktorym auto wyjechalo z fabryki i tez mi pali bez problemu, a garaz widzi samochod raz na tydzien :D ? Juz tamtej zimy mial akumulator zdechnac zgodnie z zasada, ze im nowsze tym gorsze, tej zimy myslalem ze po kilku dniach auto nie odpali, ale nie - skubaniec nie chce sie poddac :D
mój '04 poddał się w tamtym roku, teraz kolej na Twój :)
dzisiaj sie usmialem bo jak podlaczylem elma i odpalilem honde po nocy to w programie torque pokazywal mi temperature cieczy minus 8
Co w tym dziwnego/śmiesznego? Przecież to nie woda, żeby przy -8 zamarzało. Jak masz silny mróz to i chłodziwo będzie zimne ;d
Nie ma sie co chwalic w tym temacie. Raczej plakac. Stare EG3 palilo na oryginalnym 20 letnim akumulatorze po odstaniu 2 tygodni na mrozie. EU7 po dwoch dniach przy mrozie -11, padl akumulator...no ale w przeciwienstwie do EG3 to jest alarm, immo i cos tam zawsze sciaga ten prad. Te nowsze to nie sa auta na ktorych mozna polegac w kazdej sytuacji.
A ja mam chyba jakas dziwna sprawe. Jak odpale po nocy to mam 1000rpm i slychac ze ciezko silnikowi sie poruszac. Jak juz troszke pochodzi to jest ok... olej ciulowy?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
powinno byc wyzej , 1000 na mrozie to malo. Normalnie skacze na jakies 1500 albo wyzej.
Tak może i nie w temacie, ale żeby nie było, że iljash będzie się czepiał o kolejne osobne pytanie o akumulatorze, to przedstawię prośbę tutaj.
Otóż padł akumulatorek ( za pierwszym razem odpalił z ociąganiem, a potem już zdechł ), dzisiaj jest już pod prostownikiem, ale zamierzam rozglądać się za nowym. Producent Civic'a preferuje 12V, 36Ah/5HR i 12V, 45Ah/20 HR. Pytanie takie: co oznacza sama jednostka HR, oraz jaki aku polecacie do Civic'a 2001, 1.4 90KM. Dodam tylko, że nie znam danych poprzedniego ( brak jakichkolwiek nalep, chyba, że dane ma wytłoczone na obudowie ), a polecają i tak zakup 45Ah.
Tak może i nie w temacie, ale żeby nie było, że iljash będzie się czepiał o kolejne osobne pytanie o akumulatorze, to przedstawię prośbę tutaj.
Otóż padł akumulatorek ( za pierwszym razem odpalił z ociąganiem, a potem już zdechł ), dzisiaj jest już pod prostownikiem, ale zamierzam rozglądać się za nowym. Producent Civic'a preferuje 12V, 36Ah/5HR i 12V, 45Ah/20 HR. Pytanie takie: co oznacza sama jednostka HR, oraz jaki aku polecacie do Civic'a 2001, 1.4 90KM. Dodam tylko, że nie znam danych poprzedniego ( brak jakichkolwiek nalep, chyba, że dane ma wytłoczone na obudowie ), a polecają i tak zakup 45Ah.
Kolego w ogole nie w temacie a dwa poszukaj bo tematy o aku juz byly poruszane
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ja naprawde nie jestem z tych zlych wrednych upierdliwcow, ktorzy czychaja aby sie dowalic, a wrecz odwrotnie, bo staram sie zawsze pomoc i skrobie i skrobie te posty -_- , ale jak widze, ze ktos nazwe po imieniu: bezczelnie stwierdza , ze jemu sie nie chce, albo nie ma czasu zeby siedziec na forum, co traktuje jako po czesci jako brak szacunku, bo skoro wszyscy potrafia to dlaczego dana osoba nie moze poswiecic doslownie 30 sec, aby zobaczyc, ze temat z odpowiedza na jego pytanie jest zaraz pod tym , ktory on wysmarowal, to juz wtedy mi sie lekko gotuje pod kopułą.
( nie tyczy sie to oczywiscie Ciebie kolego Coyotek, mam inna osobe na mysli)
Coyotek wrzucalem te 20HR w elektorde i Tobie tez polecam, moze cos z tego zrozumiesz bo ja niestety odpadlem :)
co do akumulatora to bierz YUASE, jesli nie wiesz jaka to z tych 2 tematow o aku koledzy pewno Ci podpowiedza jaki konkretnie model / oznaczenie akumulatora
kurt_hectic
30-01-14, 16:58
To może podłączę się pod temat:
Moja nie odpala ;( Już 2gi raz była rozładowana do 0 (na przestrzeni 2 dni), a akumulator mam nowy, 7 miesięczny. Co gorsza odebrałem auto dziś od mechanika-elektryka i powiedział mi, że wszystko jest OK ale akumulator nie trzyma prądu (Innymi słowy: nie wiemy o co chodzi).
Dodatkowo jak za drugim razem odpaliłem od kabli od taxi to zapaliła się pomarańczowa kontrolka http://www.ervines.com/wp-content/uploads/2013/11/CHECK-ENGINE-LIGHTS-GRAND-RAPIDS.png.
Także proszę o rady, co robić?
1)Dlaczego nowy akumulator nie trzyma prądu?
2)Dlaczego zapaliła mi się kontrolka (po naładowaniu akumulatora zniknęła)?
3)Mam jechać do lepszego elektryka, który znajdzie przyczynę? Jeśli znacie jakiegoś dobrego to proszę o kontakt! Warszawa i okolice.
Na 99% jutro lub pojutrze znów będę musiał dzwonić po taxi, płacić 20 zł i jechać do elektryka ;(
no i bardzo dobrze że się zaświeciła,
skoro jest to znaczy że jest jakiś błąd, który jest znany, a jak jest znany to można go wyeliminować
trzeba podłączyć pod komputer, zdiagnozować i zrobić :)
Moja nie odpala ;( Już 2gi raz była rozładowana do 0 (na przestrzeni 2 dni), a akumulator mam nowy, 7 miesięczny. Co gorsza odebrałem auto dziś od mechanika-elektryka i powiedział mi, że wszystko jest OK ale akumulator nie trzyma prądu (Innymi słowy: nie wiemy o co chodzi).
2 lata temu kupiłam nowy akumulator Bosch (tez były tęgie mrozy) który po kilku dniach padł, naładowałam go prostownikiem i od tego czasu do tej pory nigdy nie odmówił posłuszeństwa. Pali zawsze za 1- wszym razem
Próbowałeś ładować ??
MotoAutko_pl
06-02-14, 16:59
Racja,jeżeli wyskakuje to tylko podłączyć pod komputer który wskaże kod błędu i skasować go,działać. Daj znać jak będziesz już po,czekamy na Twoją odpowiedź na forum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.