Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : K20 w civic VI gen



MaciusCivic
25-01-14, 12:59
Witam chciał bym się rozpoznać jak wygląda swapowanie na K20 w civic VI gen jakie są koszta łap pod K seię i jak to się ma ze swapem Angielskim ? czy warto brać czy za dużo zabawy z wiązką ? koszta swapa znam a jakie są koszta warsztatów które to robią np: PS garage ? i jaki jest czas oczekiwania ? czy o prócz łap jest jeszcze coś potrzebne ? chciał bym pod koniec Sierpnia tego roku osadzić taki engine u siebie :)

Tommi01
25-01-14, 16:31
bylo juz z 10 takich tematow wystarczy poszukac chwile...


jak to się ma ze swapem Angielskim ?

co to znaczy?


koszta swapa znam
koszt silnika czy lap, kolektora , polosiek itd?
http://www.hybrid-racing.com/store/

Labed2007
25-01-14, 19:53
E2Rd Robił taki swap możesz do niego napisać, ale myślę że dużo pytań znajdzie odpowiedź po przejrzeniu tematu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?20151-EJ6-K20-K24-gt-EK9-full-wiretuck-CUSCO-cage

MaciusCivic
25-01-14, 20:03
bylo juz z 10 takich tematow wystarczy poszukac chwile...



co to znaczy?


koszt silnika czy lap, kolektora , polosiek itd?
http://www.hybrid-racing.com/store/

To znaczy że nie umiesz czytać ze zrozumieniem i juz konkretnie musisz komuś przysrać...

FaziRBK
25-01-14, 23:00
Pisz do poszczególnych firm to Ci wycenią. Wystarczy, że na ebayu poszukasz łap itd, wszystko jest. To sobie policzysz ile Cię wyjdzie. Tanio na pewno nie będzie. Jak chcesz żeby to jeździło i było porządnie ogarnięte to bez 10k nie podchodź.

MaciusCivic
26-01-14, 00:09
10k to i tak nie dużo myslałem o 13 ;]

Saiti
26-01-14, 00:44
13k to i tak niedużo, pomyśl o 17-18.

Zakup Swapa to jedno, zależy jak trafisz: 5-8 tysi. Musisz dokupić łapy, wychodzi ze 3 tysie. Półośki + przeguby szacuję, że tysiak. Do tego cięgna do zmiany biegów, czyli zamontować mechanizm linek i same linki przełożyć. Customowy kolektor wydechowy najlepiej, do tego automatycznie cały wydech pociągnąć. Zrobić elektronikę. Kupić Hondatę, albo EMU. Żeby to zrobić dobrze, to dojdzie jeszcze sporo głupot. A tematów było mnóstwo. Wpisałem w szukajkę trafne hasła, ale było to tak łatwe, że będę cham i nie podam linków :)

Tommi01
26-01-14, 11:22
To znaczy że nie umiesz czytać ze zrozumieniem i juz konkretnie musisz komuś przysrać...

pewnie bo zadajesz pytania na ktore juz sa odpowiedzi wystarczy poszukac

mialem wsadzac k20 to ek to liczylem rok temu z wydechem 23tys

karas
26-01-14, 11:43
moze to Ci w czyms pomoze
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2059720

MaciusCivic
26-01-14, 17:02
13k to i tak niedużo, pomyśl o 17-18.

Zakup swapa to jedno, zależy jak trafisz: 5-8 tysi. Musisz dokupić łapy, wychodzi ze 3 tysie. Półośki + przeguby szacuję, że tysiak. Do tego cięgna do zmiany biegów, czyli zamontować mechanizm linek i same linki przełożyć. Customowy kolektor wydechowy najlepiej, do tego automatycznie cały wydech pociągnąć. Zrobić elektronikę. Kupić hondatę, albo emu. żeby to zrobić dobrze, to dojdzie jeszcze sporo głupot. A tematów było mnóstwo. Wpisałem w szukajkę trafne hasła, ale było to tak łatwe, że będę cham i nie podam linków :)
dla tego jesteś najlepszym użytkownikiem forum....................

lozek
26-01-14, 17:09
10k to i tak nie dużo myslałem o 13 ;]

jak myślałeś o 13 to się za to nie zabieraj nawet.

Google i wyszukiwarka na forum nie gryzą - nie będę oryginalny - jest od UJA informacji tylko poszukaj a nie robisz 20930432 temat

karamba
26-01-14, 17:56
Ale zeby pytanie bylo jakos sprecyzowane hehe , ale najlepiej zeby ktos krok po kroku razem z cenami wszystko opisal jak slepemu. Lenistwo albo brak rozumu.
Poczytaj ze 2 dni forum i wtedy znajdziesz odpowiedz na te pytania , a o trunde sprawy pytaj na forum to znajda sie osoby z wiedza ktore pomagaja , na pytania lajka nikt nie odpowiada bo polowy i tak nie rozumie i temat sie ciagnie 10 stron co to jest i do czego...

I najlepsze jest jak ktos prosi o pomoc i pluje jadem na kazda odpowiedz ktorej nie oczekiwal :cool:

MaciusCivic
27-01-14, 18:37
Nom będe czytać forum 2 dni........... po to jest ten dział ....... zmaknijmy ten temat bo zadając pytanie jak zwykle każdy musi swoją mądrość wypowiedzieć ale nie na temat........ ;/

nyndz
27-01-14, 19:05
Słuchaj a kim Ty ku*wa jesteś królewiczu? Bozia po to rączki dała i napisała w odpowiednim miejscu "szukajcie a znajdziecie" żeby robić z obu rzeczy użytek.

Jedna rzecz mnie rozbraja kompletnie, na fb na grupie się mądrzyłeś jakbyś wszystkie rozumy pozjadał i z każdego pieca chleb jadł a tu nagle tak banalny temat jakim jest swap na Kserie i nie wiesz co robić? Dziecko we mgle? Beka:)

Układ jest prosty - nie chce Ci się grzebać i szukać to Cie musi być na to stać, wykładasz hajs i płacisz za to że ktoś wie - wtedy się nie przejmujesz i liczysz sobie spokojnie 18.5k w górę (cena w JHM). A jak jednak pójdziesz po rozum do głowy i poszukasz co gdzie się opłaca to zrobisz to i za 12. Serię nawet i poniżej 10. Ja na EMU i skrzyni z DC5R która sama 5k kosztuje zamknąłbym się w 17k. Da się? Da. Tylko kur*a trzeba chcieć a nie żerować na wysiłku innych i czekać aż ktoś Ci gotowca podsunie pod nos. Życzę rachunku na minimum 20 koła, może to Cie trochę pokory i szacunku do innych nauczy.

MaciusCivic
27-01-14, 19:41
ojoj patrzcie jaki wszystko wiedzący sie znalazł a w swoich wątkach pyta sie czy przepustnica podejdzie z d16z6 do 1.4 is i sam pisze że leszczem z mechaniki jest ............... i inne pierdołowate tematy trzeba było użyć szukaj

nyndz
27-01-14, 19:47
Jak już rozkminiłeś jak działa szukajka to zrób z niej użytek:)

MaciusCivic
27-01-14, 19:56
No i po co sie spinać ? gdybym kiedykolwiek wkładał k20 lub widział że jakiś znajomy to robi nawet tematu bym nie zakładał .... to jest ciężki temat bo mało jest takich projektów... na youtube znalazłem nawet ciekawy filmik instruktażowy http://www.youtube.com/watch?v=z-oFTDJGT2s

bunkerites
27-01-14, 19:58
zamknąłbym się w 17k

skoro temat mozna zamknac w 17 K to czy nie lepiej jest sprzedac auto dolozyc hajs i kupic za 28k w miare zadbane EP3 ?

Karpiczek
27-01-14, 20:00
Abstrahując od tematu. Właśnie u nas w PL na forach jest taka mentalność. Nikt nie chce pomóc, wyjaśnić bo tylko kasa się liczy. Czy to opisy przeróbek wiązek,strojenia etc. U hamburgerów na forach wszystko opisane jest jak na tacy i tam warto szukać i pytać. :)

MaciusCivic
27-01-14, 20:02
Też o tym Myślałem Ale EK z k20 to jednak coś innego myślę że aż tak zle nie będzie z resztą takie rzeczy jak układ wydechowy mogę sobie ogarnąć we własnym zakresie a nie płacić 1200zł ?? głównie mi chodziło o cenę osadzenia silnika w ramie i podłączenia elektryki i wybieraków bo stary silnik mogę sobie też sam wyciagnąć rozważam różne opcje

lukashh
28-01-14, 08:48
nie zapominaj o zawiasie i heblu...

QowaX
28-01-14, 08:59
1200zł za wspawanie kolektora wydechowego do k20 w ek4 to bardzo mało
policz sobie flansze z kwasa i materiał to wyjdzie ze ktoś ci to pospawał z 300 zł.
a ogólnie swap k20 to zbliżony do h22 wiec niema żadnych tajemnic, teraz będę odpalał crx k20 na emu wiec może jakiś szlak się przetrze
jak ci coś pomoże to u mnie na stronie masz pokazane swapy k20 do ed9 eg6 eh2

FaziRBK
28-01-14, 09:02
Też o tym Myślałem Ale EK z k20 to jednak coś innego myślę że aż tak zle nie będzie z resztą takie rzeczy jak układ wydechowy mogę sobie ogarnąć we własnym zakresie a nie płacić 1200zł ?? głównie mi chodziło o cenę osadzenia silnika w ramie i podłączenia elektryki i wybieraków bo stary silnik mogę sobie też sam wyciagnąć rozważam różne opcje

Ktoś na 1 stronie podał Ci temat, w którym masz całą rozpiskę elektryki i nawet fotostory jak zamontować wybieraki. Samo osadzenie też tam masz w opcji fotostory.
Więc czego Ci jeszcze trzeba?. Zostało podane na tacy, jak tego nie rozumiesz to oddaj auto komuś do zrobienia, albo kup łapy itd z ebaya to sobie też bez problemu włożysz silnik samemu. Ewentualnie jeżeli umiesz spawać to sobie sam wyspawaj łapy i tyle. Masz też temat jak zrobił sobie jeden użytkownik samemu łapy pod k do eg na naszym forum, poszukaj. Tam nie ma cudów, to nie jest technologia kosmiczna. Te swap wcale nie są trudne, tylko trzeba siąść i pomyśleć. U nas masz ubogą wiedzę na forach, ja wkładając h22 do swojego civica całą wiedzę czerpałem z Hondatechu.