Zobacz pełną wersję : Kilka pytan o obroty biegu jalowego
silnik 1.4 90KM
1.ssanie (zimny silnik) - 1400 obr, potem spada na 1000 pozniej na 830 (trzeba dosc dlugo pojezdzic)
2.po porzadnym rozgrzaniu obroty na jalowym 630
3.nie mam zadnego falowania, obroty zarowno czy 1000 czy 830 czy 630 nawet nie drgna
czy tak powinno byc - poprostu mam wrazenie ze obroty jalowego zmniejszaja sie wraz z nagrzaniem silnika/
ma tez wrazenie ze jak chce ruszyc z jedynki albo na wstecznym musze dodac troche wiecej gazu bo ma chec jakby zgasnac przy tych manewrach takie lekkie szarpniecie jakby chcial podgasnac
Ehhhh :)
obroty maja spadac wprost proporcjonalnie do tego jak nagrzewa Ci sie silnik ( wskazowka temp idzie do gory ) i to jest normalne , zdrowie i tak ma byc ! Np w mega mrozy nie zdziw sie jak po odpaleniu obroty wskocza na 2 tys obrotow - tak ma byc , a potem jadac , jadac zobaczysz jak na swiatlach czy na skrzyzowaniu wolne obroty beda spadaly az do tego poziomu te 700 czy ile to tam jest
ma tez wrazenie ze jak chce ruszyc z jedynki albo na wstecznym musze dodac troche wiecej gazu bo ma chec jakby zgasnac przy tych manewrach takie lekkie szarpniecie jakby chcial podgasnac
tak moze byc , inaczej sie troche operuje gazem i ogolnie jedzie na poczatku, moze to byc odczuwane jako wlasnie koniecznie dodania wiecej gazu, tak poprostu ma byc
wiesz co ale to uczucie ze chce podgasnac mam caly czas nawet bardziej jest odczuwalne na cieplym niz na zimnym
bunkerites
23-01-14, 16:23
a swiece kiedys zmieniales? pytam z ciekawosci
a ile jezdzisz tym autem , albo ogolnie benzynowym silnikiem , czy moze jest to pierwszy samochod?
jest to pierwsza honda:)
jezdze nia 2 tygodnie stad wiele pytan czy TTTM:)
U mnie tak samo się utrzymują obroty. Inna sprawą jest to że civic jest bardzo słaby przy tak niskich obrotach kwestia przyzwyczajenia co do ruszania. Po przesiadce z Octavii trochę to przeszkadzało tam ciągnie od najniższych obrotów ale idzie się przyzwyczaić trochę więcej gazu:-) i jedzie.
Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
kermid 102
23-01-14, 22:54
Podpinam się z pytaniem
Co jeśli obroty zachowują się na zimnym silniku tak jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=6No_mFsHt1M&feature=youtu.be
Chyba nie jest to normalne?
jest to pierwsza honda:)
jezdze nia 2 tygodnie stad wiele pytan czy TTTM:)
No tak podejrzewalem jakos :) pojezdzil wiecej i sie przyzwyczaisz - naprawde to jest kwestia przyzwyczajenia ;)
bunkerites
24-01-14, 15:35
Chyba nie jest to normalne?
Jest to normalne.Obecnie jest zima.Silnik konkretnie wychlodzony.Wiec obroty bedzie komp trzymal wysoko.Jesli przejedziesz powiedzmy 3 km i dalej obroty tak samo ci stoja to juz nie jest to normalne:)
kermid 102
24-01-14, 18:12
To że silnik trzyma obroty po zapaleniu jest dla mnie zrozumiałe tylko skąd te falowanie jak na filmiku ?
bunkerites
25-01-14, 08:28
Moim zdaniem nie ma co sie przejmowac.Gdyby obroty lataly od 300 do 2000 to nalezalo by szukac przyczyny.A u Ciebie skacza przez doslownie pare sekund 1800-1300 i po chwili staja na 1500 i trzymaja sie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.