PDA

Zobacz pełną wersję : rozrusznik

Kiedroi
22-01-14, 07:55
Mam d16z9 w v genie i padl mi rozrusznik. jaki kupic? Czy każdy z d serii pasuje? Mam do kupienia od d16z6 ale jestem w tym zielony i nie wiem czy podejdzie, a nie chce kupowac bez sensu.
Prosze o jakas rade.
Pozdrawiam

motomaniak1988
22-01-14, 09:15
Ta każdy z D pasuje pomijając automat ;)

piotreek23
22-01-14, 09:16
A nie lepiej regenerować? Raczej taniej wyjdzie niż nówka i pewniej niż używka.

motomaniak1988
22-01-14, 10:43
Kto co woli ,może kolega potrzebuje od reki a tam gdzie regenerują mogą nie mieć od reki na wymianę rozrusznika. ;)

Jetson
22-01-14, 10:46
Z mojego doświadczenia potwierdzam ze do automatu pasowal rozrusznik z wersji bez wiec każdy rozrusznik z d-seri podejdzie , może tylko będzie roznica w miejscu przyłączenia zasilania i sterowania

Kiedroi
22-01-14, 11:23
Czyli wszystko pasuje i nie trzeba bedzie nic przerabiac?

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka

motomaniak1988
22-01-14, 11:44
Z manualna jest p&p o automacie się nie wypowiadam bo nie miałem styczności.

Kiedroi
22-01-14, 11:51
ogólnie tak, dzwoniłem do hapartsa i odradzili mi nówkę, bo kosztuje kolo 2 tysięcy naszych polskich złotych, na allegro sie zaczynają od 50 zl, regeneracja 250 i tu pojawia sie problem. nie wiem czy nie mam teraz jakiegos sportowego rozrusznika (jesli jest vos takiego) bo honda mi odpala duzo innaczej niz inne, moze juz tak ma, nie wazne. w kazdym badz razie chcialbym sie od was dowiedziec, jak juz mamy kontakt, jak wyjac ten rozrusznik i gdzie on dokladnie jest, jakie ma mocowania i wgl.
jakies zdjecia, instrukcje cos.? bardzo bym prosil

Adek21
22-01-14, 16:13
Rozrusznik masz z lewej strony nad skrzynią biegów jak stoisz przodem do auta , mocowany jest z tego co pamietam na 2 sruby . W regeneracje sie nie baw , kup uzywke od 40 zl sie zaczynaja

Kiedroi
22-01-14, 19:11
czyli mozna go zdjac ze tak powiem na ulicy? bez warsztatu, kanalu itd?

rooter666
22-01-14, 19:22