Zobacz pełną wersję : stozek a Lpg 3generacji
Witam posiadam instalacje lpg 3gen i mam takie pytanko jak mam zamontowac stozek poniewaz w obudowie filtra powietrza mam zamontowany mikser? moze ktos podpowie. Pozdrawiam
ja bym nie cudował na twoim miejscu jak masz 3generacje gazu. Przy sekwencji ma to sens
Miałem podobny pomysł co prawda w omedze ale zasada ta sama. Założyłem stożek normalnie na dolot i na regulacje do gaziarza. Chłopina pocmokał popatrzył i stwierdził że gitara. Chodziło wspaniale do czasu. Niestety zaraz zaczeło mi strzelać, a że wszystkie cybanty były skręcone na przysłowiowego "ryja" najsłabsze ogniwo poszło => skończyło sie na rozerwaniu stożka. Lepiej sie dobrze zastanowić czy warto. Kolega 19Ryba10 ma racje. Przy sekwencji to raczej można ale czy 3 gen sie z tym zgra? W najlepszym wypadku bedzie Ci dostawał za dużo tlenu i zbraknie mocy, więc (znając życie) podkręcisz dawkę i będzie się dławił i tak w koło. Przynajmniej takie są moje doświadczenia. Mam nadzieje że pomogłem. Pozdro
Chodziło mi o to jak to podłaczyc wszystko bo z regulacja to dam sobie rade. Narazie mam załozone to na obudowe filtra i po wyregulowaniu ladnie chodzi tylko chcialem jakis pomysł zeby to jakos w miare wygladało
I gen instalacja podciśnieniowa, fazy gazowej (mikser na przepustnicy, parownik i śruba regulacyjna )
II generacja podciśnieniowa, fazy gazowej (mikser na przepustnicy, parownik, silniczek krokowy wraz z elektroniką )
III generacja wtrysk ciągły, nadciśnieniowy fazy gazowej(dysze w kolektorze, rozdzielacz, 2x silniczki krokowe, elektronika, parownik nadciśnieniowy)
IV generacja wtrysk sekwencyjny, nadciśnieniowy fazy gazowej (dysze w kolektorze, listwa wtryskowa, elektronika, parownik nadciśnieniowy)
V generacja wtrysk sekwencyjny, nadciśnieniowy fazy ciekłej (dysze w kolektorze, wtryskiwacze, regulator ciśnienia, elektronika, pompa w butli)
tak więc max co możesz mieć to II gen instalacji :P
Przepraszam moj bład, instalacje mam 2 gen.
wpakuj mikser jak najblizej przepustnicy w gume , tylko jak zalozysz stozek to sie nie zdziw jak po wrzuceniu na luz auto bedzie gaslo albo nie bedize chcialo jechac powyzej 100kmh ,
zalozenie stozka do 2 gen gazu spowoduje bardzo duze zawezenie zakresu wylapania stabilnej pracy na gazie , poczytaj troche o zasadzie dzialania gazu podcisnieniowego to skumasz o co biega , na stozku podcisnienie w rurze bedzie bardzo niestabilne i moga sie dziac cuda np pod wiatr auto nie bedzie chcialo jechac;Dalbo na postoju ustawisz wszystko cacy a przy wyzszych predkosciach bedzie zupa
bo ped powietrza wpadajacego do stozka zmniejszy podcisnenie na mikserze i zwyczajnie zubozy mieszanke ' szczerze mowiac do gazu 1 i 2 gen najlepsza jest seryjna puszka filtra i jak najbardziej szczelna
chociaz na stozku tez odpalisz i pojedziesz sam tak jezdzilem kumpel tez jezdzi ale jak nie zgasnie na luzie to piarnie kichnie takie wkurzajace to troche
Tylko nasuwa się pytanie... Po co wkładać filtr stożkowy, jak całość jest i tak dławiona przez niesamowicie małą średnicę zwężki venturiago...
Chyba, że chodzi tu tylko i wyłącznie o dźwięk, bo moc na kole Ci się nie zmieni ani o dziesiątkę kW.
przy dobrych wiatrach zmieni , na stozku wiecej powietrza co za tym idzie moze wzbogacic dawke gazu sam tak robilem i mocy cos moze i jest ale spalanie 13litrow;D i smierdzace sprzeglo taki byl efekt zabawy w 1,4 gaz plus stozek
na dluzsza mete szais jednym slowem o gasnieciu na luzie nie wspomne
Po co wkładać filtr stożkowy
Magia stożka, konie lecą jak szalone :).
Też tak kiedyś miałem.
jak całość jest i tak dławiona przez niesamowicie małą średnicę zwężki venturiago...
Może ma blosa,nigdzie nie wspominał ??
Przydała, by się fota. Bo jak dobrze zrozumiałem autorowi nie chodzi o poprawę instalacji tylko samego zamocowania stożka ??
Może ma blosa,nigdzie nie wspominał ??
Nie ma to znaczenia... tzw BLOS to też zwężka venturiego tylko o zmiennej geometrii w zależności od natężenia przepływu... ale dalej to jest zwężka i dalej filtr stożkowy nam nic nie powiększy ani o dziesiątkę KW na kole...
Taka instalacja to dobre było do poloneza, jak ktoś chciał jeździć taniej... nie dość, że ta całą inst. 2gen to mniej eleganckie i prostsze rozwiązanie niż najprostszy gaźnik, to dodatkowo blokujemy przepływ podczas zasilania benzyną.
Nie nie mam blosa tylko zwykły mikser srednica przedlotu jest w miare duza w porownaniu z innymi instalacjami jakie widzialem. zgodze sie z kolego wyzej ze taka instalacja jest dobra dla poloneza ale jak narazie sie ucze i nie stac mnie zeby dojezdzac do szkoly na benzynie wiec sami rozumiecie, w tym roku koncze szkole i ide do pracy wiec wtedy bede mogł pomyslec nad sekwencja lub calkowicie usunieciu instalacji lpg. Stozek mam juz z 3 moze 4 mc i jak do tej pory nie zgasł mi ani razu na wolnych obrotach i nigdy nie strzelił, spalanie to max 10l wiec nie jest to takie straszne jak tutaj koledzy opisuja. Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.