Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Engine check pomocy



uszek
16-01-14, 19:29
Witam
Jestem tu nowy I potrzebuje pilnie pomocy.
Mam honde civic hb z 1998 oryginalnie miala silnik d14z4 lecz niedawno zrobilem swapa na d15z6, wszystko było pieknie ładnie I wczoraj padl mi immobilizer a bylem daleko od domu, wiec poczytalrm na google I usunąłem plytke immobilizera z ecu, dzisiaj kulilem nowe ecu z japonskiego importu I tam juz oryginalnie nie ma immobilizera wiec autko pali I jezdzi, lecz obrotomierz nie dziala czasem poskacze troche I opadnie oraz caly czas swieci sie check engine I samodiagnostyka nie dziala, jak zwieram te dwa kabeli przy ecu to check engine caly czas sie swieci, w nocy widac ze lekko przygasa, jak by mu chyba prądu brakowalo. Bardzo bym prosil o pomoc


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 11:05
Witam
Jestem tu nowy I potrzebuje pilnie pomocy.
Mam honde civic hb z 1998 oryginalnie miala silnik d14z4 lecz niedawno zrobilem swapa na d15z6, wszystko było pieknie ładnie I wczoraj padl mi immobilizer a bylem daleko od domu, wiec poczytalrm na google I usunąłem plytke immobilizera z ecu, dzisiaj kulilem nowe ecu z japonskiego importu I tam juz oryginalnie nie ma immobilizera wiec autko pali I jezdzi, lecz obrotomierz nie dziala czasem poskacze troche I opadnie oraz caly czas swieci sie check engine I samodiagnostyka nie dziala, jak zwieram te dwa kabeli przy ecu to check engine caly czas sie swieci, w nocy widac ze lekko przygasa, jak by mu chyba prądu brakowalo. Bardzo bym prosil o pomoc


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
czemu zmieniłeś ECU ? kupiłeś widocznie uszkodzone - mogłeś zostawić swój z wyłamanym modułem immo, na necie znajdziesz bardzo prostą przeróbkę jak wyłączyć w kompie sprawdzanie immo i check zniknie

uszek
17-01-14, 11:07
Ale na moim ecu jest to samo bo sprawdzalem... I na moim ecu odpali raz, zgasze I juz nie odpali musze na chwile ecu odlaczyc podlaczyc spowrotem I dopiero odpali

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 11:09
Ale na moim ecu jest to samo bo sprawdzalem... I na moim ecu odpali raz, zgasze I juz nie odpali musze na chwile ecu odlaczyc podlaczyc spowrotem I dopiero odpali

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
z Twojej wypowiedzi wynikało co innego :P no ale okej - opisz po kolei. Oryginalnie miałeś kompa P1J z D14Z4 tak ? czyli obd2a
Co w elektryce zmieniałeś przy swapie i jakiego kompa założyłeś ? P28 i przejście na obd1 ?
Czy seryjny komp z 15z6 na obd2a ?

uszek
17-01-14, 11:11
Przy swopie cale okablowanie oraz ecu p2y zostalo oryginalne z tego silnika, dzisiaj zauwazylem ze jakby elektryka faluje, swiatla oraz jak rowno jade to takie szarpanie w rytm swiatel jest

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 11:20
Przy swopie cale okablowanie oraz ecu p2y zostalo oryginalne z tego silnika, dzisiaj zauwazylem ze jakby elektryka faluje, swiatla oraz jak rowno jade to takie szarpanie w rytm swiatel jest

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
OK. W p2y po wyłamaniu płytki, samodiagnostyka nie działa bo komp stwierdza awarie - to normalne, check będzie świecił ciągle.
Należy postąpić według instrukcji http://www.hondacivicforum.co.uk/26-performance/27918-remove-immobiliser.html i komp odzyska sprawność, będzie wtedy działać samodiagnostyka.
W tym kompie którego kupiłeś może być źle zdjęty immo (jeśli był), może być on uszkodzony itp - na razie radził bym spróbować uruchomić oryginalny.

uszek
17-01-14, 11:36
Ale japonskie wersje nie maja immo oryginalnie I otwieralem ecu I tam nie ma tej plytki oraz nie ma sladow jej usuwania

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 11:40
Ale japonskie wersje nie maja immo oryginalnie I otwieralem ecu I tam nie ma tej plytki oraz nie ma sladow jej usuwania

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
tak czy siak może być niesprawny, ogarnij swój, który jest pewny

uszek
17-01-14, 11:42
I czy dlatego tez moze ta elektryka wariowac?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 11:44
I czy dlatego tez moze ta elektryka wariowac?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

mam to zgadnąć ? mod z usunięciem checka po immo zajmie Ci kilka minut - wykluczysz kompa

uszek
17-01-14, 11:44
Dzieki spróbuje z tym ecu I sie odezwe.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

uszek
17-01-14, 18:58
Zrobilem tak jak w tym opisie I wszystko dziala, byl jeszcze spalony bezpiecznik od alternatora (sp sensor), ale jeszcze jak dochodzi do 3.5 4 tysiecy jak jade to odcina silnik I dalej nie idzie :( co to moze byc?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szczur[R]
17-01-14, 21:20
Zrobilem tak jak w tym opisie I wszystko dziala, byl jeszcze spalony bezpiecznik od alternatora (sp sensor), ale jeszcze jak dochodzi do 3.5 4 tysiecy jak jade to odcina silnik I dalej nie idzie :( co to moze byc?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

czyli teraz działa na tym oryginalnym kompie i check się nie świeci ? Zrób samodiagnostykę - świeci ciągłym czy miga jakieś błędy ?

uszek
17-01-14, 21:22
Dziala na oryginalnym kompie I checka nie ma znaczy byl I pokazywal czujnik predkosciomierza (17) ale juz sie z tym uporalem teraz tylko to szarpanie zostalo...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

falek84
18-01-14, 16:37
za immo, aleternator i vss odpowiada jeden bezpiecznik 15 lub 17. Czyli są na jednym obwodzie gdzies w tym obwodzie pewnie masz zwarcie. Jest to czesta przypadlosc w civicach. Kostka wiazki pod kolektorem ssacym moze powodowac to zwarcie.