MiodUs
15-01-14, 22:09
Witam,
nazwa tematu może być myląca, ale idealnie oddaje mój problem.
jestem w trakcie swapu D16Y8, kupiłem goły słupek i cały osprzęt włącznie z wiązką. Zaintrygowało mnie, że nie pasuje aparat zapłonowy. Okazało się, że głowica jest z D16Z6. Co muszę zrobić, żeby to ładnie zadziałało na wiązce obd2 i kompie p28 z del sola? Nie chcę zmieniać wiązki bo wszystko oprócz aparatu i zaworu vtec już siedzi w aucie... Czy jakaś przejściówka obd2 -> obd1 załatwi sprawę?
Generalnie jestem zły na sprzedawcę bo wszystko zostało pomontowane a tu taka niespodzianka... Co możecie mi doradzić? Co będzie najprostszym rozwiązaniem? Na anglojęzycznych forach wyczytałem coś o tym, by kupić zawór vtec od d16z6 i y8 i z tego drugiego przełożyć jakąś część i będzie banglać na obd2, ale szczerze mówiąc nie wiem o co dokładnie chodzi.
Z góry dzięki za wskazówki i pozdrawiam!
Edit: Na jeszcze innym amerykańskim forum wyczytałem, że głowica d16z6 będzie bez problemu pracować pod obd2 a jedynym problemem przy swapie y8->z6 są pompa oleju i alternator, które ja akurat mam obd2. Ktoś może potwierdzić?
nazwa tematu może być myląca, ale idealnie oddaje mój problem.
jestem w trakcie swapu D16Y8, kupiłem goły słupek i cały osprzęt włącznie z wiązką. Zaintrygowało mnie, że nie pasuje aparat zapłonowy. Okazało się, że głowica jest z D16Z6. Co muszę zrobić, żeby to ładnie zadziałało na wiązce obd2 i kompie p28 z del sola? Nie chcę zmieniać wiązki bo wszystko oprócz aparatu i zaworu vtec już siedzi w aucie... Czy jakaś przejściówka obd2 -> obd1 załatwi sprawę?
Generalnie jestem zły na sprzedawcę bo wszystko zostało pomontowane a tu taka niespodzianka... Co możecie mi doradzić? Co będzie najprostszym rozwiązaniem? Na anglojęzycznych forach wyczytałem coś o tym, by kupić zawór vtec od d16z6 i y8 i z tego drugiego przełożyć jakąś część i będzie banglać na obd2, ale szczerze mówiąc nie wiem o co dokładnie chodzi.
Z góry dzięki za wskazówki i pozdrawiam!
Edit: Na jeszcze innym amerykańskim forum wyczytałem, że głowica d16z6 będzie bez problemu pracować pod obd2 a jedynym problemem przy swapie y8->z6 są pompa oleju i alternator, które ja akurat mam obd2. Ktoś może potwierdzić?