Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Faluje na cieplym silniku d13b2



Piekal
15-01-14, 16:35
Simka. Jestem nowy więc jeśli coś źle zrobie to od razu przepraszam.
Mam nastepujący problem z moją Hanią : na ssaniu chodzi dobrze ale gdy sie rozgrzeje to falują obroty na benzynie i nie moge wyregulować tych obrotów. Moge coś z tym zrobić ? Dodam że na gazie jest wszystko ok .

Jookoozzz
15-01-14, 16:40
Wyczyść regulator obrotów oraz zbadaj sondę. Ewentualnie czujnik temp. A podczas jazdy?

Piekal
15-01-14, 18:37
Podczas jazdy jest spoko. Wyczyscilem zawor EACV i zrobilem reset kompa ale nic nie pomoglo. Pokaze filmik jak faluje : http://www.youtube.com/watch?v=uIRk07PdQGs&feature=youtu.be

Piekal
18-01-14, 14:35
http://www.youtube.com/watch?v=uIRk07PdQGs&feature=youtu.be tak faluje

Piekal
19-01-14, 09:09
Pomoze ktos?

MojzyQ
19-01-14, 11:34
dziwne to twoje falowanie... bardziej to wygląda jak by podniósł sobie obroty i tak się ich trzymał. może łapie ciepłe powietrze z silnika przez filtr albo jakies lewe :<

Piekal
19-01-14, 12:22
No nie wiem,jak dodaje gazu to przy filtrze powietrza cos syczy tylko nie wiem co,tak slychac jakby stozek byl.

Jookoozzz
19-01-14, 13:38
Masz oryginalny filter? Ta puszke? Moze ten waz gruby co idze z tej czarnej puszki jest popekany ? i zasysa tam powietrze... Moze rozszczelnil sie gaznik...wez jakies WD lub samostart i psikaj, jak zacznie zmieniac obr. to masz lewe powietrze...

Piekal
19-01-14, 13:39
Tak mam oryginalny filtr tzn tą metalowa puche na gaźniku. jak gazuje to slychac jak powietrze syczy w filtrze w srodku.

yautja
19-01-14, 13:54
Odłącz EACV (silniczek krokowy) i sprawdź, co będzie. Obstawiam, że to sonda daje zły sygnał o mieszance i EACV się do tego dostosowuje.

Piekal
19-01-14, 14:00
no dobra odlacze i zobacze.

Odlaczalem ale nic to nie daje.

Piekal
19-01-14, 17:08
Odlaczenie EACV nic nie dalo. Co teraz?

Jookoozzz
19-01-14, 17:28
psikałes czyms? czy lewego nie ma?

Piekal
19-01-14, 19:37
Jutro bede psikal plakiem ale watpie ze to wina lewego powietrza.

Jookoozzz
19-01-14, 19:50
hm...to ze odłączyłes i nic sie nie dzieje to zle...sprawdz sonde czy zyje, miernik w łapke czarny kabelek z miernika dopnij do sondy ( wcisnij sie w wtyczke , od sady idzie czarny przewod łaczy sie z białym w wtyczce i leci do takiej duzej wtyczki po lewej stronie koło kielicha , tam tez jest biały , wbij sie igla lub cos ) a czerwony kabelek z miernika do minusa a miernik na 2 volt...DC...nagrzewasz silnik, wkrecasz na 3tys. obr i ma oscylowac, zmieniac miedzy 0-1V jak nie to padnieta i wine juz masz...

Jak z spalaniem ?

Piekal
19-01-14, 20:48
Ale na odlaczonej sondzie tez jest to samo. Spalanie to nie wiem bo na gazie jezdze. Ale gaz jest ok.

yautja
19-01-14, 20:59
W takim razie możliwe, że coś z elektryką. Nie ma zapłonu co jakiś czas i obroty spadają na chwilę. prycha z wydechu? Świece kiedy wymieniane?

Jookoozzz
19-01-14, 21:04
ale na gazie mu idzie...wiec zapłon nie ma nic do tego...

Piekal
19-01-14, 22:55
No wlasnie na gazie jest super wiec zaplon nie ma tu nic do tego.

yautja
20-01-14, 07:25
LPG spala się wolniej, więc być może po prostu wtedy tego efektu nie odczuwasz.

Piekal
23-01-14, 15:34
Wymienie swiece kopulke i palec. Na gazie czasami tez zgasnie. A moze to wina termostatu co ? Tez jest do wymiany bo wolno temp.osiaga i slabo grzeje.

zabor
23-01-14, 17:53
To ja dla odmiany napiszę po raz enty że miałem to samo dawno temu i nikt z forum mi nie mógł pomóc poza zakładem "hondziarskim" na Prawcowej w Warszawie. Elektryk oglądał i powiedział po rozebraniu aparatu żeby kupić używkę bo tej jego części nie dostanę na sztuki. Szczegóły mogę ci napisać na PW długo by tłumaczyć, sprawdź mój temat sprzed x lat o aparacie, tam jest to trochę wytłumaczone. Żaden z tych elementów co koledzy wymienili powyżej nie był zepsuty, pojeździłem dłużej tak i jak silnik schodził ze ssania to już w ogóle sobie gasł w czasie jazdy na luzie. Moja rada podmień sam aparat od kogoś z okolicy albo nawet na szrocie powinni pozwolić na chwilę bez regulacji i sprawdź moja opinię ;)

Jookoozzz
23-01-14, 18:22
To ja dla odmiany napiszę po raz enty że miałem to samo dawno temu i nikt z forum mi nie mógł pomóc poza zakładem "hondziarskim" na Prawcowej w Warszawie. Elektryk oglądał i powiedział po rozebraniu aparatu żeby kupić używkę bo tej jego części nie dostanę na sztuki. Szczegóły mogę ci napisać na PW długo by tłumaczyć, sprawdź mój temat sprzed x lat o aparacie, tam jest to trochę wytłumaczone. Żaden z tych elementów co koledzy wymienili powyżej nie był zepsuty, pojeździłem dłużej tak i jak silnik schodził ze ssania to już w ogóle sobie gasł w czasie jazdy na luzie. Moja rada podmień sam aparat od kogoś z okolicy albo nawet na szrocie powinni pozwolić na chwilę bez regulacji i sprawdź moja opinię ;)

Co było w tym aparacie uszkodzone?

yautja
23-01-14, 19:03
Pewnie przeciwwagi i sprężynki ;)

Piekal
28-01-14, 09:18
Gdy auto chodzi na gazie i zlapie za puszke od filtra powietrza i silą to nasune w ktoras strone razem z gaznikiem to auto automatycznie gasnie. Na benzynie ma za niskie obroty i tez gasnie.