Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tłumnik WM SPORT ala MUGEN do EJ9 ?



Powered
10-01-14, 21:14
Ponieważ mój seryjny tłumik w EJ9 jest skorodowany i dziurawy przyszedł czas na jego wymianę :)
Upatrzyłem sobie taki tłumik http://allegro.pl/tlumik-basowy-sportowy-ala-mugen-wyciszenie-i3794557156.html
Moje pytanie tkwi w tym czy ten tłumik jest godny waszym zdaniem do polecenia i czy nie jest zbyt głośny na niskich obrotach ?

mayday-82
10-01-14, 21:20
Lepiej trochę poczekaj i odłóż trochę kasy i kup sobie oem looka. Bo ten WM Sport to wielkie GÓWNO!!!!

karas
11-01-14, 00:01
dokładnie bedziesz starszył przechodniów na przystankach a sam byc moze ogłuchniesz to raz. Dwa to troche wstyd jezdzic autem które wydaje z siebie potezny ryk a nie jedzie. Jak kolega wyzej napisał kup sobie oem looka albo np asmeta - zamiennik serii bardzo dobrze wykonany ( mam taki w drugim aucie juz 4 lata nie wypalil sie, korozji na nim brak )

siwy01
11-01-14, 00:07
u kogo można kupić oem look i jaki polecacie do seryjnego 1.4 90km ej9 ? komorowy powiększony czy przelotowy czy jaki?

Saiti
11-01-14, 00:17
To zależy, co chcesz uzyskać. Przelot da Ci trochę dźwięku, będzie głośniej niż na serii, ale dużo ciszej niż na tym wiadrze, które wrzuciłeś.

mayday-82
11-01-14, 00:26
u kogo można kupić oem look i jaki polecacie do seryjnego 1.4 90km ej9 ? komorowy powiększony czy przelotowy czy jaki?

Jesli masz auto w n/a to ja bralbym powiekszony komorowy :D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Labed2007
11-01-14, 00:34
Dwa to troche wstyd jezdzic autem które wydaje z siebie potezny ryk a nie jedzie.

Święte słowa. Ja w moim d14 mam przelot na 3 tłumikach, końcowy rm motors trochę cichszy od wm'a ale i tak głośny.

Sam zastanawiam się nad jakimś oem lookiem itp... Bo jak mówią krowa co dużo ryczy mało mleka daje :D
Tak to brzmi dla ciekawych:
http://www.youtube.com/watch?v=aHrX3LudF_w&list=UUOsV4xzDS7zKHa6kds1LBVg&index=2&feature=plcp

Powered
11-01-14, 11:32
To zależy, co chcesz uzyskać. Przelot da Ci trochę dźwięku, będzie głośniej niż na serii, ale dużo ciszej niż na tym wiadrze, które wrzuciłeś.
Tzn mój obecny tłumik nie jest jakoś bardzo dziurawy da się jeszcze na nim jeździć :) po prostu jest jedna dziura na dole tłumika wielkości może 2-3 cm , poza tym pojawiła się korozja przy końcówce tłumika i stąd pomysł na jego wymianę . Ja bym osobiście wolał nie oryginalny wydech . kolega kupił WM SPORTA do motoru z tego co mówił to jest całkiem znośny .
PS : Oem look odpada

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=u9KzZqkBB1o

tak brzmi w D13 :P

mayday-82
11-01-14, 14:53
Mam WM Sporta w D13B2 chyba ze 4 lata i powiem Ci tak podobał mi się ten basowy dzwięk ale na krótką mete, jeżdziłem często bez wkładki teraz nie da się wytrzymać z wkładką i marze o seryjnym tłumiku lub powiększonym OEM Looku to tyle ode mnie.

kuba3440
11-01-14, 18:06
Taki wydech jest męczący zarówno dla kierowcy jak i ludzi wokół więc nie widzę sensu by go montować :) lepiej właśnie jakiś oem look :p

Powered
12-01-14, 13:23
Skoro odmawiacie vm sporta co co innego w podobnej cenie ???
OEM look odpada !

karas
12-01-14, 15:08
w podobnej cenie : seryjny zamiennik z jakas ładną koncówka

Alvin1.4
12-01-14, 17:25
Albo ogłoś się na giełdzie to może jakąś używkę w przyzwoitym stanie znajdziesz :)

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Powered
12-01-14, 18:13
Seryjny tłumik odpada , drugi raz nie chce mieć tego samego :)

Daras90
12-01-14, 18:37
Zmieniając tłumik też nie chciałem, aby wyglądał jak seria i zdecydowałem się na Ultera dedykowanego do 1.4. Osobiście jestem zadowolony, fajnie wygląda, a do tego przyjemnie mruczy na niskich, na wysokich w kabinie go nie słychać bo silnik zagłusza, ale podobno też całkiem spoko brzmi :p Osobiście polecam

e: nie doczytałem, że w podobnej cenie, ale jak koledze się sprawa nie pali zawsze można troche $ odłożyć.

HEG8
12-01-14, 18:41
Kup albo OEM look albo OEM seryjny wydech i załóż na to końcówkę - wszystko inne to gówno szczególnie, że masz tylko 1.4... Jak zmienisz silnik na mocniejszy to dopiero będziesz mógł sobie przebierać w wydechach - mugeny, wuemy, obeixy, ołemluki itp - pełna gama...

karas
12-01-14, 18:56
Seryjny tłumik odpada , drugi raz nie chce mieć tego samego
to wogole nie motuj koncowego - efekt bedziesz mial taki sam jak na wm sporcie zaoszczedzisz pare groszy skoro na cos markowego ani dedykowanego Cie nie stac

Powered
12-01-14, 19:32
Nie chodzi o to ze mnie nie stać na dedyka czy markowego ... po prostu nie ma sensu dawać ze 400 zł + na głupi tłumik końcowy mam też inne sprawy na głowie i inne wydatki :)
WM sport wcale nie pracuje jakoś mega głośno ( z tego co widziałem na filmach ) jest co prawda głośniejszy od serri , ale da się wytrzymać , poza tym jest kwasoodporny i wykonany z nierdzewki .
Puki co zostaje zostaje dziurawa seria :(

mayday-82
12-01-14, 19:52
Nie chodzi o to ze mnie nie stać na dedyka czy markowego ... po prostu nie ma sensu dawać ze 400 zł + na głupi tłumik końcowy mam też inne sprawy na głowie i inne wydatki :)
WM sport wcale nie pracuje jakoś mega głośno ( z tego co widziałem na filmach ) jest co prawda głośniejszy od serri , ale da się wytrzymać , poza tym jest kwasoodporny i wykonany z nierdzewki .
Puki co zostaje zostaje dziurawa seria :(

Bez komentarza...

drvtec
12-01-14, 20:37
to może napisz czego oczekujesz - łatwiej będzie doradzić coś z porządnych produktów a nie badziewiaki w stylu Ale Wielkie Gówno lub Wielkie Marnotrawstwo

karamba
12-01-14, 20:45
Ze wam sie chce pisac w takim temacie. Kazdy pisze to samo a skoro woli zostawic dziurawy albo kupic WMa to niech sobie kupi tego WMa.

Nie czaje po co sie wlasciwie pytasz o zdanie ? Kup go sobie bo na focie ladny jest :D

Kwapcio23
12-01-14, 20:49
Nie chodzi o to ze mnie nie stać na dedyka czy markowego ... po prostu nie ma sensu dawać ze 400 zł + na głupi tłumik końcowy mam też inne sprawy na głowie i inne wydatki :)
WM sport wcale nie pracuje jakoś mega głośno ( z tego co widziałem na filmach ) jest co prawda głośniejszy od serri , ale da się wytrzymać , poza tym jest kwasoodporny i wykonany z nierdzewki .
Puki co zostaje zostaje dziurawa seria :(

Czyli chcesz zrobić tjuna za 100 zł, pytasz ludzi o opinię, oni Ci swoją opinię wyrażają (I MAJĄ 100% RACJI!!!), a Ty i tak negujesz to co mówią bo wiesz lepiej i albo weźmiesz WM wiadro sport, albo zostaniesz przy dziurawej serii. To po co w ogóle pytasz?
Wszelkie WMy, RMy, ala Mugeny drą ryja tak, że w środku się nie da wytrzymać, ludzie na ulicy słyszą z daleka, do tego niejednokrotnie taki tłumik się wypala po krótkim czasie i nadaje tylko na złom. Albo jakiś OEM look, albo Ulter, albo zdrowa seria. Jak Ci szkoda 400 zł na tłumik to faktycznie sobie odpuść, bo półśrodkami w stylu WM daleko nie zajdziesz. Jeśli chcesz jeździć fajnym kulturalnym autem to posłuchaj nas, jeśli chcesz mieć auto, które szybciej brzmi niż jedzie, to kupuj takie allegrowe wiadro.

Saiti
14-01-14, 12:25
Ja Ci sprzedam mojego WM Sporta zresztą jak chcesz :) Mam BIG TUBE w swoim Del Solu :) Może przez miesiąc było cicho - w TURBO :) wypalił się szybko, żałuję kasy.



Czyli chcesz zrobić tjuna za 100 zł, pytasz ludzi o opinię, oni Ci swoją opinię wyrażają (I MAJĄ 100% RACJI!!!), a Ty i tak negujesz to co mówią bo wiesz lepiej i albo weźmiesz WM wiadro sport, albo zostaniesz przy dziurawej serii. To po co w ogóle pytasz?

Otóż to, tak samo się "zadziwiam" ;)


do tego niejednokrotnie taki tłumik się wypala po krótkim czasie i nadaje tylko na złom

Właśnie tak u mnie było :) Chciałem głośniej, niż PROEX, bo na Turbo to już ledwo co wydech słychać, ale teraz w sumie żałuję, bo tłumik zaczął rzęzić.

Aha - autorze, nim zaczniesz na poważnie zachwycać się nierdzewną chińską stalą, to weź głęboki oddech :) Wszystko w środku rdzewieje, spawy są punktowe, perforacja potrafi pękać :)

Guscioren
14-01-14, 12:31
Kolega z forum ma na sprzedanie SuperSprinta dedykowanego do 1.4 (oryginalny) Mordy strasznie to nie drze ale też nie jest to seria :) o do WM sporta na seryjnym wydechu możesz mieć dosyć głośno, wiem to z własnego doświadczenia :P

Grzesiek_Devil_
14-01-14, 12:35
A ja tak zapytam z ciekawości. Wm Sport, a ala N1 Style to to samo ? Pytam bo Wm pierdzi i jest dużo głośniejszy niż to co mam. Mam paru znajomych co w 1.3 lub 1.5 maja wma i cholernie głośno maja. U mnie w 1.6 w ogóle nie pierdzi i jest dużo ciszej. Czy to tylko kwestia wykonania i przypadek na co sie trafiło ?Wydałem na niego tylko 100zl więcej :D

Jedyny słuszny wydech to OBX Twin Loop :)
http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/20/19/56/3820195605

Saiti
14-01-14, 12:53
Powiem Ci, że też właśnie loteria z tym jest. Raz jak kupiliśmy do PROEXa tłumik jednej firmy, to był on wypchany palną wełną mineralną, która ubijała się od wody i juz sie nie rozprężała. Nie wiem czy to na pewno wełna czy nie, ale nie było to nic, co się stosuje do wygłuszania tłumików. z kolei drugi tłumik nie był nawet w połowie wypełniony wygłuszaczem. Oba tłumiki były tymi samymi modelami.

Tłumik WM to tłumik, przez który każdy praktycznie przechodzi. Przechodzi - bo nikt do tego nigdy nie wraca :)

Powered
14-01-14, 14:06
Wiedziałem że z tego tematu może wypłynąć trochę hejtu :) puki co dopiero wkraczam w sferę tuningu i przeróbek .
Tak jak już napisałem na razie zostaje dziurawa seria , może kupi się inny ,, lepszy od vw sporta '' tłumik skoro mi go aż tak odradzacie .
PS : co powiecie o tym ? podobo ma być lepszy od wm'a , ale mi się wydaje że niczym się od niego że różni ...
http://allegro.pl/tlumik-apexi-n1-style-2-cale-z-silencerem-opalany-i3820171733.html

Saiti
14-01-14, 14:09
A czym ma się różnić? Jeżeli chcesz taki tłumik "wiadrowaty" to weź MTECHa od Dealera. Miał takie w ofercie :)

Robson
14-01-14, 14:18
Miałem WM, zresztą dalej leży w garażu, więc mogę Ci go odsprzedać. Na początku było fajnie, ale z pewnych rzeczy się po prostu wyrasta. Teraz mam oem look od DJHammera i jestem bardzo zadowolony. Wygląd i dźwięk o niebo lepszy od wiaderka. Ale jak to już ktoś powiedział, wszystko jest kwestią gustu

Powered
14-01-14, 16:17
to może napisz czego oczekujesz - łatwiej będzie doradzić coś z porządnych produktów a nie badziewiaki w stylu Ale Wielkie Gówno lub Wielkie Marnotrawstwo

Oczekuje tego aby był w mare tani do ok. 200 zł nie korodował no i żeby przyjemnie pracował :)

zakit
15-01-14, 08:29
Oczekuje tego aby był w mare tani do ok. 200 zł nie korodował no i żeby przyjemnie pracował :)

nie ma takich tłumików, jakie napisałeś wymagania.


EDIT:

ew mozesz kupic oem look ale środkowy, i dać go jako końcowy, bedziesz miał taniej, dźwiękowo calkiem fajnie i normalną jakość a nie jakieś wiadro

Powered
15-01-14, 13:57
Okej w przyszłości postaram się poszukać jakiegoś oem looka lub ultera :)
na razie jest to co jest .

karas
15-01-14, 15:05
Oczekuje tego aby był w mare tani do ok. 200 zł nie korodował no i żeby przyjemnie pracował
no najlepiej jeszcze zeby sprzedawca Ci zapłacił, że wezmiesz od niego towar - takie rzeczy to tylko w erze.
A tak na poważnie to nie kupisz takiego nowego tłumika za 200 pln. Na swiecie nikt za darmo pracować nie chce + cena kwasiaka jest dość wysoka ( okolo 200 pln to sam material na taki tlumik który przyzwoicie pracuje kosztuje razem z wygłuszaczem a jeszcze ktoś to musi pospawać )

nawrot93
15-01-14, 22:42
no najlepiej jeszcze zeby sprzedawca Ci zapłacił, że wezmiesz od niego towar - takie rzeczy to tylko w erze.
A tak na poważnie to nie kupisz takiego nowego tłumika za 200 pln. Na swiecie nikt za darmo pracować nie chce + cena kwasiaka jest dość wysoka ( okolo 200 pln to sam material na taki tlumik który przyzwoicie pracuje kosztuje razem z wygłuszaczem a jeszcze ktoś to musi pospawać )

No i jeszcze ktoś musi na tym zarobic.

ps. Mialem WM z podwojna rura koncowa po miescie w miare szło wytrzymac ale na trasie to ból głowy morowany po 40km, ogolnie nie polecam lepiej cos zblizone poziomem hałasu do oem

Grzesiek_Devil_
20-01-14, 00:23
Wiedziałem że z tego tematu może wypłynąć trochę hejtu :) puki co dopiero wkraczam w sferę tuningu i przeróbek .
Tak jak już napisałem na razie zostaje dziurawa seria , może kupi się inny ,, lepszy od vw sporta '' tłumik skoro mi go aż tak odradzacie .
PS : co powiecie o tym ? podobo ma być lepszy od wm'a , ale mi się wydaje że niczym się od niego że różni ...
http://allegro.pl/tlumik-apexi-n1-style-2-cale-z-silencerem-opalany-i3820171733.html

Przeczytał byś 2 posty wyżej... Ja jak napisałem jestem zadowolony, jak chcesz mogę Ci nagrać jak chodzi mój. Ale kiedyś zmienię jak będzie kasa na Twin Loopa :)

karas
20-01-14, 15:34
W dziale gielda pojawil sie tlumik z kwasiaka w dobrych $$.

Powered
20-01-14, 20:45
Przeczytał byś 2 posty wyżej... Ja jak napisałem jestem zadowolony, jak chcesz mogę Ci nagrać jak chodzi mój. Ale kiedyś zmienię jak będzie kasa na Twin Loopa :)

Nagrywaj ! :D

Awisn
20-01-14, 23:14
http://www.youtube.com/watch?v=62xbvcNeCPk

To moje EM2 z tłumikiem WM, niestety nie słychać go prawie w ogóle jeśli cała reszta układu jest seryjna. Z wkładką nie słychać go wcale, brzmi jak seria, dlatego na lato zmieniam środkowy i końcowy na coś lepszego, bo ta armata będzie pierdzieć razem z środkowym przelotowym. Tutaj filmik z wkładką: http://www.youtube.com/watch?v=0YSVnczZUSk

Jeśli chodzi o moje zdanie, to wolałbym kupić coś takiego niż jeździć na dziurawej serii. Jeśli całą resztę wydechu masz w serii, to będzie dobrze. Wybór w sam raz zanim kupisz coś lepszego.

Guscioren
21-01-14, 18:09
http://www.youtube.com/watch?v=62xbvcNeCPk

To moje EM2 z tłumikiem WM, niestety nie słychać go prawie w ogóle jeśli cała reszta układu jest seryjna. Z wkładką nie słychać go wcale, brzmi jak seria, dlatego na lato zmieniam środkowy i końcowy na coś lepszego, bo ta armata będzie pierdzieć razem z środkowym przelotowym. Tutaj filmik z wkładką: http://www.youtube.com/watch?v=0YSVnczZUSk

Jeśli chodzi o moje zdanie, to wolałbym kupić coś takiego niż jeździć na dziurawej serii. Jeśli całą resztę wydechu masz w serii, to będzie dobrze. Wybór w sam raz zanim kupisz coś lepszego.
To jakiś dziwny ten twój WM. U mnie jest tłumik zamiast kata, środkowy dosyć spory i bez wkładki nie da rady wytrzymać w aucie.

Awisn
21-01-14, 22:32
Raczej nie dziwny, wyadaje mi się, że taki sam jak każda inna tania pierdzi-rura. Kwestia chyba właśnie kata i środkowego.

Loloss
24-01-14, 16:00
To jakiś dziwny ten twój WM. U mnie jest tłumik zamiast kata, środkowy dosyć spory i bez wkładki nie da rady wytrzymać w aucie.
No to ja powiem, iż kiedyś miałem okazję na krótką przejażdżkę moim D14 bez końcowego tłumika (mieliśmy go z kumplem pospawać, ale skorodowała flansza i się nie dało, tzn. wtedy tak na szybko) i ku mojemu zdziwieniu wcale nie było zbyt głośno, a o jakimś tam darciu japy, to w ogóle nie było mowy :) Więc jakim cudem na przelotowym wm ma być tak zle (głośno)? Widocznie tak zdolna z niego bestia, że zamiast tłumić dodaje decybeli :/ Żartuje :)
Na RM Motors jest 5 lat gwarancji i jest wykonany z innej (inny symbol) stali kwasoodpornej niż WM'y. Czy to coś zmienia? Nie znam się niestety na metalach.

Maksio
26-01-14, 21:59
U mnie na pełnym przelocie z końcowym WM (całość 2,25cala) drze się przeokrutnie powyżej 4k RPM. Na wolnych jest głośno, bez porównania do układu wydechowe na 2 puszkach. Na stacji diagnostycznej musiałem wpychać poduszkę w wydech ażeby mi podbili przegląd. :f

nikesonmyfeet
26-01-14, 22:44
Podczepie się pod temat. Czy miał ktoś stycznosc z tłumikiem z linku?

http://allegro.pl/tlumik-sportowy-turboworks-stal-nierdzewna-57mm-i3866335471.html

Cudów za tą cene się nie spodziewam, poprostu chciałbym coś innego niż oem look bo ile może civiców na tym latać :P czy ew. da się to "wyciszyć" jakimś dyżym tłumikiem środowym?

mayday-82
27-01-14, 05:58
Kolejne przelotowe wiadro. Duzo ludzi jezdzi na amberach ale ty pewnie tez masz i jakos ci to nie przeszkadza a nagle tlumik oem look za duzo ludzi ma i chcesz byc inny wiec bierz ten z linku a bedziesz oryginalny co chwile bedziesz sie ogladal za patrolem policji bo slychac cie bedzie z 2km i ludze beda myslec co to za pocisk jedzie :D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Shakur
27-01-14, 08:08
Mayday ważne, że jest lans.
Też kiedyś miałem wiadro z tyłu, później kupiłem m-tech OEM Look, i nie zamienię go na nic innego. Jak trzeba jest cisza, a jak się vtec włączy dźwięk jest bardzo dobry , bez żadnej wiochy.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

mayday-82
27-01-14, 08:59
Mayday ważne, że jest lans.
Też kiedyś miałem wiadro z tyłu, później kupiłem m-tech OEM Look, i nie zamienię go na nic innego. Jak trzeba jest cisza, a jak się vtec włączy dźwięk jest bardzo dobry , bez żadnej wiochy.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Dokladnie :D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

nikesonmyfeet
27-01-14, 09:19
Srans... :) Ja nadal czekam na odpowiedz od kogos kto mial stycznosc z tym tlumikiem a nie tylko teoretyzuje. Domyslam sie, ze jest glosny, ale zwrocie uwage na fakt, ze nie jest to typowe wiadro ala mugen, srednica wyjscia jest jednak mniejsza. To co mnie martwi to niska cena ktora pewnie wskazuje na slabe materialy, no i sama pucha jest relatywnie mala wiec pewnie nie ma co tlumic. To jak? Mial ktos to u siebie?

mayday-82
27-01-14, 10:51
Proszę o to dżwięk przepalonego wiadra :D


https://www.youtube.com/watch?v=ujz9AF00THU

Jednemu się podoba drugiemu nie musi, powiem na swoim przykładzie wolę cichszy tłumik a większy ryk Vteca :D

Kwapcio23
27-01-14, 13:24
nikesonmyfeet widziałem to na Hondzie. Wygląda z dupy, bo jest mały, wizualnie moim zdaniem pasuje do skutera, a nie do samochodu, dźwięk... Nie chcę nikogo obrazić, gustach się nie dyskutuje. ;)

Saiti
27-01-14, 13:33
To co mnie martwi to niska cena ktora pewnie wskazuje na slabe materialy

Mnie natomiast martwi, że ludzie uważają, iż droższe "apexi" mają lepsze materiały :)

Shakur
27-01-14, 13:39
Miałem "apexi ", i po roku nie było już nic w środku, a jest właśnie droższe niż to coś na allegro. Niech to będzie odpowiedzią ile jest to warte.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Saiti
27-01-14, 13:59
Miałem "apexi ", i po roku nie było już nic w środku, a jest właśnie droższe niż to coś na allegro. Niech to będzie odpowiedzią ile jest to warte.

O właśnie :)

nikesonmyfeet
27-01-14, 21:47
Mnie natomiast martwi, że ludzie uważają, iż droższe "apexi" mają lepsze materiały :)

Nie brałem tutaj Apexi pod uwagę, jako wyznacznika jakości :) Bardziej tłumiki Wasze, lub Hammera. Żeby trochę rozwiać wątpliwości, ja też WMsporta przerabiałem. Miałem taki tłumik w swoim poprzednim ED7 (spuścizna po poprzednim właścicielu) i tak samo w moim przypadku pierwszym modem było wywalenie tegoż. Ja zwyczajnie szukam jakieś alternatywy dla tłumików OEMlook, bo opatrzyły mi się totalnie i chciałbym coś innego. WMsporta już znałem, więc naturalna koleją rzeczy było to, że szukając alternatywy trafie na te Turboworki.


nikesonmyfeet widziałem to na Hondzie. Wygląda z dupy, bo jest mały, wizualnie moim zdaniem pasuje do skutera, a nie do samochodu, dźwięk... Nie chcę nikogo obrazić, gustach się nie dyskutuje. ;)

No widzisz, a mnie się np. podoba, zresztą pozwolę obrazowi przemawiać:

http://farm4.static.flickr.com/3640/3526149455_82a6b61dd8_b.jpg

Dobra, zadam jeszcze jedno pytanie licząc na odpowiedź osób znających się na konstruowaniu wydechów. Czy decydując się jednak na tego shitowego Turboworksa, zdając sobie sprawę z jego "mordodarcia" da się to wyciszyć jakimś porządnym (i dużym) tłumikiem środkowym? Na tym skonczę drażliwy temat, obiecuję ;)

mayday-82
27-01-14, 21:51
Nie jestem osoba ktora produkuje wydechy ale napewno da sie to wyciszyc jakims powiekszonym srodkowym :D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Saiti
28-01-14, 13:45
Nie jestem osoba ktora produkuje wydechy ale napewno da sie to wyciszyc jakims powiekszonym srodkowym

Zawsze podchodzę do tego tak, że środkowy ma nam ogarnąć spaliny, wyzbyć rezonansu itp, a dopiero końcowy ma wyciszyć (doprężyć, delikatnie spowolnić, ale tak, by nie miało to dużego wpływu na opróżnianie kolektora - aby nie zwiększało w nim ciśnienia gazów.