Zobacz pełną wersję : d13b2 plus walek z d14a1
jest ktos kto mial stycznosc z walkiem z d14a1 w d13b2 jest jakas odczuwalna roznica:? na gazniku po zmianie walka:?
gaznik chce zostawic seryjny tyle ze go odlawic i wywalic kata bo o dziwo jeszcze jest
Nie odczułem żadnej różnicy :/
ok czyli szkoda zachodu dzieki za info
wszystko zależy w jakim stanie masz wałek z D14A1, jeśli trzyma seryjne parametry to różnicę odczujesz w całym zakresie obrotów - bynajmniej ja odczułem
wszystko zależy w jakim stanie masz wałek z D14A1, jeśli trzyma seryjne parametry to różnicę odczujesz w całym zakresie obrotów - bynajmniej ja odczułem
Gówno prawda to takie placebo :D
generalnie co chcialem to sie dowiedzialem szkoda rak paprac przy zasilaniu gaznikiem, klade graty na mpfi tamto chociaz jakos jedzie w porownaniu z nieszczesnym gaznikiem tym bardziej ze pol gratow od mpfi mam jakby ktos mial kompa od d14a2 i walek z d15b2 odkupie w dobrej kasie
no nie wiem jaki Patryku miales walek ale jak ja zamontowalem walek d14 to spalanie na LPG spadlo o 1.5litra!! wiec nie mozna gadac ze nie dzial! musialem miec ******y walek albo ktos ci opchnal od d13 i gadal ze to d14.
no nie wiem jaki Patryku miales walek ale jak ja zamontowalem walek d14 to spalanie na LPG spadlo o 1.5litra!! wiec nie mozna gadac ze nie dzial! musialem miec ******y walek albo ktos ci opchnal od d13 i gadal ze to d14.
Wałek na pewno byl d14a1 bo go mierzyłem.
Ja nie mówie o spalaniu bo w tej chwili trase ode mnie do Gdańska na lotnisko 235km za 42zł robie. Są świadkowie z forum ale przyrostu mocy nie odczułem :D
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Szukaj swapa mpfi jest nieopłacalne
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Mpfi nieopłacalne :D?
Za 500 zł mozna wyrwać juz cały gotowy zestaw do mpfi :)
z wiazkami kompem aparatem ssacym i zbiornikiem i dolotem w 500 troche ciezko sie zmiescic
Powiem tak glowica 300zl, ssacy ze 150zl, komputer 150zl, aparat zaplonowy 100zl do tego przerobka wiazki oraz baku paliwa plus czesci typu uszczelki itp itd nagle robi sie ponad 1000zl i jechac nie jedzie...
Za 600zl w tam tym roku wyrwalem slupek d16z6 fakt faktem do remontu ale juz baza bardziej rozwojowa :)
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Raczej bym liczył drugie tyle:-)
Jak chcesz samo mpfi to nie wiem po co chcesz zmieniać głowicę.. Miałem mpfi w d13 - najbardziej opłacalny mod do tego motoru, po za tym zawsze można potem d15 wsadzić.
Jak będziesz chciał robić mogę udzielić kilku wskazówek, mam temat starego auta, trochę zdjęć itp.
Przyrost na samym mpfi to ok 20 koni, do tego wałek od d15b2 wsadź lub od d16z2.
tez wlasnie sobie odpuscilem walek z d14a1 bo i tak diabel tkwi w gazniku ktory zamula i w dodatku po odlawieniu wpitala jak smok kiedys juz takie d13b7 mialem i bylem zadowolony sedan d15z8 wysiadl o okolo 2moze 3 dlugosci auta na odcinku okolo 1 km
Ja bym napisał odwrotnie - po odblokowaniu oryginalny wałek od D13B2 zamula ten gaźnik. Ten sam gaźnik był montowany w D15B3 a tam było 90 koni.
Ale tam pojemnosc tez zrobila swoje
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
w sumie moze walek zamula gaznik ale jak patrze na patelnie od gaznika to mi to do znaczka h na masce nie pasuje:D pozatym co to za jazda jak nie ma odciny :D mam male pytanko pakowac ssaka z z6 czy z b7 bo mam oba i nie wiem co wrzucic a co sprzedac;D
Oczywiście że z6 nie wiem nad czym się zastanawiasz. 40 vs 38mm na kanale myślę że nie ma sensu się zastanawiać. I tak to będziesz stroił. Jak chcesz mam nawet gdzieś eprom z mapą od d13b7. Za symboliczne 20pln jest Twój :)
musze poszukac podstawek i tej drugiej kosci tak to bym to przygarnal tylko powiedz mi co on tam ma ustawione ciekawego
jak narazie mam p06 i p1j takze cos sie podpasi;D
Wałek d14a1 w d13b2 na seryjnym gaźniku nawet daje jakieś 10km. Jeden to odczuje drugi nie, zależy od dupohamowni. Na wałku z d14 idzie lepiej w całym zakresie, a szczególnie od 4000+ i to tak do 8000 tyś, a seryjny wałek kończy się już przy 7000-7500 rpm. U mnie na dolocie i wydechu, seryjnym odblokowanym gaźniku i wałku d14 (wytarty był mocno, nie trzymał parametrów seryjnych) miałem 99km i 108nm, kolega w łodzi na takim samym setupie miał 102km. Na mpfi z d15b7 miałem 115km i 130nm, a teraz na minime z d16z6 mam 136km i 136nm. Jak ktoś ma kasę, lubi się bawić i ma zdrowy silnik to można działać. Jak ktoś planuje doładowanie to swapa lepiej zrobić na d16z6, a jak ktoś chce w NA śmigać to swapa na b serie i to jeszcze najlepiej na b18 :P.
zalezy co komu potrzebne ja narazie chce pozbyc gaznika jak d13 padnie to sie bedzie myslec nad wiekszym slupkiem. w sumie wszystko mam bo dzis przyszly wiazki tyle ze z automatu i teraz pytanie co tu trzeba przerobic zeby to banglalo wiazki robilem do roznych silnikow ale to byla robota od zera a tu nie wiadomo czego szukac?
Podobno swiatla cofanie moze nie byc i ma nie krecic bo jest czujnik przy dzwigni od pozycji neutral tylko nie wiem ktore piny do niego ida
pasowalo by to najpierw ogarnac zanim ja wlaze w bude
jakby ktos mial jakies foto albo wiedzial w ktora kostke sprawdzac bylbym wdzieczny
, dzis chyba w del solu skoncze swapa i pasowalo by sie za d13 wziac
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.