Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ek 2 jap import swap na d15b 3stage POMOCY!!!!



furmanek20
08-01-14, 20:32
witam jestem posiadaczem hondy civic ek2 1.3 (D13b) 1998r ,zakupilem silnik d15b 3stage(dawca civic ferio 98r) wraz z wiazka silnikowa oraz komputerem p2j ( chyba bedzie trzeba kupic nowy bo to jest z automatu....) moj problem polega na tym ze moja bardzo zamulona civic posiada w wiazce kabinowej tylko ta zielona wtyczke....moje pytanie brzmi czy musze teraz szukac wiazki kabinowej od d15b ,czy lepiej znalesc magika od kabli ktory mi to jakos polaczy....

kuster
08-01-14, 23:27
szukaj magika będzie taniej i szybciej
Chyba ze wiązka z d16z6 będzie podobna/identyczna

Zychu
08-01-14, 23:35
W 6gen masz tak właśnie że kabinowa z silnikową łączy się tylko tą zieloną wtyczką.Kompa trzeba przerobić żeby błędu 19 nie wywalało bardzo prosta sprawa też.

FaziRBK
08-01-14, 23:35
Zychu mnie uprzedził i Ci dokładnie wszystko napisał :)

gruszkin
09-01-14, 12:31
To się nie uda, Twój d15b chodziłz automatem ale nie takim zwykłym tylko CVT. Bezstopniowy automat. Możesz więc albo jeździć z automatem (dokupić skrzynię CVT) albo jednak pokombinować z OBD1. Ja mam w jajku d15b 3stage vtec z działającymi obydwoma VTECami na OBD1, jest też civic 6gen który miał robionego swapa d15b wraz ze skrzynią CVT.(wiesiekt)

Obydwa swapy ogarnął warsztat TTG -> www.ttgarage.pl

zakit
09-01-14, 13:08
mozna d15b 2 stage puscic na OBD1 a do kompa dograc obsluge IAB, i masz pelna obsluge 2 stage wtedy.


gruszka, a tak z ciekawosci, dostepna jest wogole ta skrzynka CVT u nas w polszy?

furmanek20
09-01-14, 19:36
to by bylo super,lecz chodzilem troszke po szrotach i w kazdej innej hondzie byly dwie kostki z kabiny....

raczej wole mniec w manualu niz automat....a co do kompa czy on bedzie chodzil na skrzyni manualnej????

ma1ster
09-01-14, 20:12
raczej wole mniec w manualu niz automat...

A jeździłeś kiedyś tym silnikiem z automatem CVT ??? Jak bym miał taki komplet, to bym go nikomu nie oddał... piękna sprawa...

furmanek20
09-01-14, 20:16
nie mam skrzyni automatycznej do niego.....i szczerze to civic wole w manualu...

gruszkin
11-01-14, 10:04
zakit, parę razy się trafiła na allegro za w sumie śmieszne pieniądze...bo to można zamontować tylko w sumie do d15b, wtedy z seryjnym kompem-za 600 PLN widziałem pare lat w tył :). Miałem okazję się kopsnąć takim autem z CVT...Troche uciążliwe że tak wyje na opcji sport ale niewątpliwie ciekawe to doświadczenie :).

Co do porad do zesprzęglenia d15b 3 stage vtec z manualem- tak jak zakit mówi- obd1 (p06/p28) + podstawka, mapa podstawowa z b18c4 - 1 vtec jako vtec, drugi jako IAB i będzie śmigać. Z tym, że trzeba zrobić przekaźnik odwracający sygnał dla IAB, bo działa odwrotnie niż VTEC tradycyjny (jeden zamyka obwód drugi otwiera lub odwrotnie ;) )

furmanek20
11-01-14, 19:46
czyli moje p2j z automatu nadaje sie do smieci??? jest mozliwosc przeprogramowania go na manual???

gruszkin
16-01-14, 09:49
jeśli to obd2 to nie da się specjalnie weńingerować , a domyślnie d15b 3stag był obd2