Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wtryski D15B7 do D14



mleko
03-04-08, 22:16
Witam!

Jestem w trakcie przekłądki kolektora ssącego od D15B7 do mojego D14A3 i zastanawiam się czy wtryski od B7 (OBD1) podejdą do OBD2 z D14, to po pierwsze a po drugie jakie mają parametry owe wtryski (d14 190cc jeśli się nie mylę)

Zdaje sobie sprawę że mogę przelewać i będzie zły AFR, ale czy coś poza tym może nie zagrać (zbyt duża oporność wtrysków itp? )

Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz - D14 ma wtrysk 2 punktowy, czy ta 2 punktowość leży w konstrukcji wtryskiwacza czy systemu sterowania?

Z góry dzięki za pomoc

Lcfr
03-04-08, 23:04
ność wtrysków itp? )
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz - D14 ma wtrysk 2 punktowy, czy ta 2 punktowość leży w konstrukcji wtryskiwacza czy systemu sterowania?



d14(jak dobrze mysle) to wtrysk, który pracuje w pewnym zakresie + jest wspomagany 2gim wtryskiem w okreslonych" parametrach...........
A wielopunkt o każdy oddzielny wtrysk na każdy cylinder...
Wszystko jest wynikiem budowy kolektora dolotowego.

rem36
03-04-08, 23:22
d14(jak dobrze mysle) to wtrysk, który pracuje w pewnym zakresie + jest wspomagany 2gim wtryskiem w okreslonych" parametrach...........
A wielopunkt o każdy oddzielny wtrysk na każdy cylinder...
Wszystko jest wynikiem budowy kolektora dolotowego

tak jest w b2, d14 ma "normlany" uklad jak mpi tylko komputer odpala wtryski parami a nie pojedynczo. to co moze nei zagrac przy przekladce wtrsykow to kostki bo beda najprawdopodobniej inne opornosc itd bedzie ok ale bez strojenia nie bedzie poprawnei jezdzil na wiekszych wtryskach.

mleko
04-04-08, 22:54
Dzięki za odpowiedź.

W takim razie ciągnąc wątek, czy istniej możliwość przejścia z kompem od D14A3 na OBD1 i wystroić np P06? Czy przejściówki z OBD2 na 1 pasują do kostki od A3, bo coś słyszałem, że nie bardzo.