Zobacz pełną wersję : ustawienia zapłonu
Witam.
Po wymianie aparatu zapłonowego pojechałem do fachowców na ustawienie zapłonu, wg danych które znalazłem w internecie w moim silniku (D16Z6) powinno być 16 ± 2 stopnie przed GMP.
Po ustawieniu zapłonu auto straciło moc- wciskam pedał gazu a auto muli tak że nie idzie nawet wyprzedzać na drodze.
sam cofnąłem zapłon tak na oko do stanu poprzedniego i jest git.
Może ktoś wie o co chodzi- przy danych katalogowych auto muli-co się dzieje?
"Fachwcy" mieli walnietą lampe stroboskopowa , czesto sie to zdarza niestety . Na kilka lamp jakie miałam w rękach ostatnio - 3 były walnięte :?
Elo
może podłącze sie pod temat.... wymieniałem dzisiaj aparat zapłonowy w d13b2, jakie powinno byc jego ustawienie (stopnie)?
no tak na lampe, ale ile? cos mi sie kojarzy ze kolo 20 stopni ale nie jestem pewien;/
Czy ktoś wie jak ustawić zapłon w D14A3
Manual mówi, że w 5 generacji jest 12 ± 2 dla D15B8 i 16 ± 2 dla pozostałych.
a jak wymieniałem tylko kopółke to tez musze ustawic zapłon?? bo po wymianie tez sie zamulił :/
Jak się ściąga aparat to przed zdejmowaniem najlepiej zaznaczyć punktaczkiem jego wcześniejsze położenie, wtedy nie trzeba nic ustawiać 8) .
Ale przy wymianie kopołki nic nie trzeba robic wiecej .. :)
w d13b2 zapłon na 20+-2 stopnie przed Gmp
Jak do tej pory ustawiam na oko,chodzi dobrze tylko pali 9.5L
odkopuje temat.....
jak powinien byc ustawiony kąt w d15z6 (ek3)?? :/
16st, ale po co Ci ta widza skoro są znaki na kole pasowym?
umnie po ustawieniu GMP dolny znak na kole pasowym jest przesunięty co do znaku na osłonie paska.Czy może mieć to coś wspólnego z kontem wyprzedzenia
ja mam ciekawostke taka ze kolega jak ustawial zaplon na lampe zabraaklo mu skali i rozwiercal zeby mozna bylo wiecej przesunac! Twiedzi ze teraz jest gicior! mozliwe to?civic 4 gen. 1.5!
odkopuję temat ....
Mam silnik d14z2 i jak podłączam kompa obd2 to mi pokazuje kont wyprzedzenia zapłonu 10 stopni
miałem wcześniej wymieniany aparat zapłonowy. Regulując aparatem podskakuje mi najwięcej do 12 stopni czy czymś innym też można to wyregulować?
Jak miałem zimny silnik i 1500 obr. to miałem 17 stopni.
Koła pasowe obd1 i obd2 mają znaki w innych miejscach, więc jak ktoś przechodził z obd2 na obd1 i na odwrót a ustawił na znaki to ma źle ustawiony zapłon o 4 stopnie. Taka ciekawostka.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.