PDA

Zobacz pełną wersję : Gwint : TA czy MTS ?



specjalista17
07-01-14, 00:06
Tak jak w temacie, mógłby ktoś coś więcej powiedzieć na ten temat ? Wiadomo towar słabszy jakościowo od innych, cena podobna w obu przypadkach i zastanawia mnie co jest lepsze/dłużej wytrzyma ?

Rutus
07-01-14, 00:33
To jest jedno i to samo tylko z innym logiem :) Także tutaj dużo różnic nie znajdziesz :) Stosunkowo nowy jest MTS V3 w którym została dopracowana poprzednia wersja V2 i ja bym stawiał bardziej na MTS`a ,ponieważ więcej o nim wiemy i mamy kontakt (forumowo) z dostawcą tego zawieszenia . Nie wiem jak jest z TA więc niech ktoś inny dopowie .

kuba3440
09-01-14, 15:10
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne

Pod tym linkiem masz porównanie MTS z TA ;) nie wiem jednak na ile to jest aktualne :p w każdym razie wybrałbym MTS :D

marcinkovsky
09-01-14, 15:27
w sprzedaży jest już MTS v4. Też bym sie przychylał bardziej ku MTSowi. Już na wersji v3 jezdzi sie bardzo spoko.

Proccentt
09-01-14, 15:37
ponoć v4 mieli nie wypuszczać... z tego co mi wiadomo nie ma oficjalnej versji v4, i nie bedzie w niej regulacji twardosci. Moze zle slyszalem :confused:

edyta: oczywiscie nie chce wporwadzac w blad ;)

Kloch
09-01-14, 15:59
v4 to bd to samo co v3. zmieni sie prawdopodobnie malowanie sprezyn.

Nie bedzie v4 z regulacja bo za drogo wyszło. To bynajmniej powod o jakim wiem. ;)

Rutus
09-01-14, 16:05
Z tego co wiem to Infi ma najbardziej wiarygodne dane ,bo to on rozmawia z producentami MTSa :)

marceli93
09-01-14, 20:39
A czy ktos miał okazje V3 jeździć po jakiś wertepach? nie ma żadnych niepokojących odgłosów? i jak właśnie z jazdą po jakiś dziurach i nierównościach? Przymierzam się do zakupu i chciałbym sie upewnić że nie będę żałował potem... xd mam kiepską drogę do domu ok 200metrów i czy jeżdząc codziennie po takiej drodze zaraz sie coś nie wysra ? :>

kuba3440
09-01-14, 21:05
marceli93, jak nie będziesz szalał po tych "dziurach" to powinno być dobrze :D

Kriss91
11-01-14, 09:33
Nie mam doświadczenia z wieloma twardymi zawieszeniami, ale porównując serię i gwint MTSa v3 jest odczuwalnie sztywniej. O ile na równych łukach jest to przyjemne, bo samochód nie ma tendencji do przechyłu w takim stopniu jak seria to już wszelkie poprzeczne nierówności oraz dziury czy torowiska odczujesz o wiele mocniej. Obowiązkowo skupienie na drodze, niższa prędkość i omijanie czego się da, jeśli nie chcesz mieć ukł. zawieszenia w rozsypce w krótkim czasie. Po niecałym roku użytkowania gwintu przy codziennej jeździe zdążyłem się już do tego przyzwyczaić. Po takim również czasie nie odnotowałem gorszego działania gwintu czy dziwnych dźwięków. Oczywiście wszystkie tuleje w zawieszeniu muszą być dobrym stanie.

glassu
11-01-14, 20:48
Pomijając ekstremalne obniżenie, czy na gwincie takim jak MTS można w miarę sensownie przewieźć np 5 osob z wciąż normalnie pracującym zawieszeniem?

PIMPEK_EJ2
12-01-14, 23:31
Co masz na myśli mówiąć "normalnie pracujacym zawieszenie"?

glassu
13-01-14, 13:25
Żeby wybierało nierówności, amortyzator pracował jak zawsze a opony nie szorowały o nadkola i błotniki cały czas.

Proccentt
13-01-14, 13:29
przewoziłem na mts 4osoby na tyle około 170kg było ok. Nic nie tarło zawieszenie ładnie tłumiło nierówności. Co do TA to sie niestety nie wypowiem :)