PDA

Zobacz pełną wersję : Blaupunkt GT Series i wzmacniacz-pomocy

sawis
06-01-14, 03:10
Witam

posiadam w swojej Hani subwoofer Blaupunkt GT Series który jest wprost podpięty do radia 4x55W, dziś dostałem w spadku od kolegi wzmacniacz Blaupunkt BSA 80 2x40W. Moje pytanie brzmi czy opłaca się go podłączać pod ten subwoofer, a jeśli tak to jak to zrobić?:cool:w temacie elektroniki jestem zielony a nie chce spalić glośnika:) mam po samochodzie poprowadzone kable, z tego co udało mi się rozszyfrować to jeden to jest taki niebieski kabel na obu końcach posiadający czincze nie podłączony do radia, drugi kabel głośnikowy podłączony do radia i do subwoofera, trzeci czerwony kabel podłączony do akumulatora, i czwarty niebieski(chyba masa), w schowku mam jeszcze jakis transformator który pewwnie też trzeba podłączyć:p

Jak by ktoś mógł mi w jasny sposób i krok po kroku wytłumaczyć jak to podłączyć był bym wdzięczny:D

Pozdrowionka

dodam jeszcze że subwoofer to taki http://forum.donanimhaber.com/m_49152598/tm.htm

Młody ŁDZ
06-01-14, 03:36
Jest sens, na pewno lepiej zagra niz spod radia.

Instalacja jest banalna

Od radia do wzmacniacza potrzebne sa dwa chinche i dodatkowy kabel nazywany remote - wychodzi on z kostki radia
Do wzmacniacza musisz podlaczyc te kable co podane wyzej oraz dodatkowo + i - z akumulatora, po bezpieczniku.

Dokladne informacje znajdziesz na google, jak nie potrafisz to zlec to komus innemu bo bez zadnych podstaw to zadnej poprawnej instalacji raczej nie zrobisz, nie ukrywajmy.

sawis
06-01-14, 03:54
no dobra ale te dwa chincze leżą sobie za radiem i nie widzę miejsca gdzie mogę je wpiąć:)a co z tym transformatorkiem?

Młody ŁDZ
06-01-14, 06:55
Nic, a co ma byc ? Jak pisalem, oddaj to komus kto ma jakiekolwiek podstawy bo Ty nawet nie umiesz podstawowych elementow nazwac :)

Seba27
06-01-14, 07:28
napisz na elektroda.pl - kazdy kto mial stycznosc z ta strona wie jak pomocni sa tam ludzie w takich tematach ;)