Zobacz pełną wersję : czujnik poziomu paliwa
mam maly problem oszukuje mnie czujnik poziomu paliwa ,gdzie on sie znajduje przy baku ? czy trzeba sciagnac bak ? jaki koszt moze byc czujnika
mam maly problem oszukuje mnie czujnik poziomu paliwa ,gdzie on sie znajduje przy baku ? czy trzeba sciagnac bak ? jaki koszt moze byc czujnika
jak oszukuje?
ostatnio raz mrugnela mi rezerwa paliwo pokazywalo ponad troche czerwona kreske na wskazniku a tu muka wacha sie wyczerpala
Ja też się ta raz dałem zrobić w balona. Niby było trochę ponad czerwoną kreską a auto nie chciało zapalić. Zanim pomyślałem żeby dolać beny to sprawdziłem pół silnika ;) Zauważyłem że jak się jeździ w krótkie trasy np. po mieście do pracy to wskaźnik bardzo wolno reaguje. A potem jak się bujnę w dłuższą trase to mi potrafi o 1/4 albo więcej spaść.
może troche z innej beczki, ale nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie po założeniu tarcz indiglo wskaźnik paliwa cały czas pokazuje mi full bak, przy zakładaniu faktycznie był peły, ale teraz zrobiłem już koło 350 km od tankowania a wskaźnik wciąż pokazuje pełny bak, po odłączeniu zegarów i manualnym spuszczeniu wskazówki paliwa od zera i ponownym podłączeniu do zasialania, wskazówka idzie do góry (http://wypoczynek.turystyka.pl/lysica.html) - czyli prąd tam dochodzi, tylnia cewka też wydaje się ok, i wątpie że przy zakłądaniu mogłem coś uszkodzić, reszta wskażników działa ok,
czy miał ktoś podobny problem i wie ewentualnie jak temu zaradzić,
ps.
na pełnym baku robiłem ok +/- 450 km, silnik d15b2 '94 HB
z góry dzięki za odp
mi to wyglada na brak masy.....
mi to wyglada na brak masy.....
albo to
albo uszkodziłeś mechanizm wskazówki paliwa
witam mam ten sam problem :( wskazowka poziomu paliwa caly czas na full.co to moze byc za przyczyna?prosze o pomoc.
ile przejechałeś po zatankowaniu na full?
przerwales drucik doprowadzajacy mase ( z tylu zegara )
może troche z innej beczki, ale nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie po założeniu tarcz indiglo wskaźnik paliwa cały czas pokazuje mi full bak, przy zakładaniu faktycznie był peły, ale teraz zrobiłem już koło 350 km od tankowania a wskaźnik wciąż pokazuje pełny bak, po odłączeniu zegarów i manualnym spuszczeniu wskazówki paliwa od zera i ponownym podłączeniu do zasialania, wskazówka idzie do góry - czyli prąd tam dochodzi, tylnia cewka też wydaje się ok, i wątpie że przy zakłądaniu mogłem coś uszkodzić, reszta wskażników działa ok,
czy miał ktoś podobny problem i wie ewentualnie jak temu zaradzić,
ps.
na pełnym baku robiłem ok +/- 450 km, silnik d15b2 '94 HB
z góry dzięki za odp
słuchaj nalej sobie do karnistra benzynki, jeździj do wyczerpania paliwa a jak już Ci auto stanie zdejmij szybkę od zegarów i ustaw wskazówkę (wypnij ją) na najniższym położeniu, ot co , założyłeś wskazówkę pewnie źle, może się mylę ale spróbuj......
siemens_15
09-10-09, 00:32
słuchaj nalej sobie do karnistra benzynki, jeździj do wyczerpania paliwa
a jak już się paliwo wyczerpie to poszukaj nowej pompy paliwa
a jak już się paliwo wyczerpie to poszukaj nowej pompy paliwa
człowieku to nie jest diesel, brakło Ci kiedyś w benzynowcu paliwa?bo mnie nie raz i żadnej pompy nie rozwaliło,poza tym nie każe mu wyjeździć całego paliwa, wystarczy że zacznie mu przerywać motor....
siemens_15
09-10-09, 00:52
człowieku to nie jest diesel, brakło Ci kiedyś w benzynowcu paliwa?bo mnie nie raz i żadnej pompy nie rozwaliło,poza tym nie każe mu wyjeździć całego paliwa, wystarczy że zacznie mu przerywać motor....
w najlepszym przypadku filtr paliwa do wymiany, a w gorszym - to co napisałem powyżej
g... prawda od 2 lat jeźdze na razerwie tzn tankuje dopiero jak auto nie che odpalić za pierwszym razem i jak do tej pory żadnych problemów z pompą . Aczkolwiek nie polecam robić tego w inncyh auta,w citroenie ax już po 2 takiej akcji pompa była do wyje....
Odświeżę temat..... podobnie jak pisały osoby przede mną wskaźnik paliwa pokazuje full pomimo, że przejechałem 150km - wcześniej po takim dystansie widoczny był ubytek paliwa. Parę dni temu zatankowałem pod korek, wskazówka przesunęła się 1-2 mm ponad kreskę oznaczającą max ... i tak została. Dodam, że nie rozbierałem zegarów. Jakiś pomysł?
Pozazdrościć, u mnie po 200 km jest już połowa (czasem niecała...)
190 km i wskazówka zeszła jakieś 3 mm poniżej maxa ...... :)
skolopendra
07-03-11, 20:26
Pozazdrościć, u mnie po 200 km jest już połowa (czasem niecała...)
a u mnie jeszcze mniej :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.