Zobacz pełną wersję : civic d16z9 nie odpala
Witam
Auto jak w temacie. Mam problem z odpaleniem, początkowe objawy to szybko migający check i głośno cykający (wibrujący) przekaźnik pompy paliwa. Awaria wydawała się błaha. Założyłem drugi przekaźnik i nic się nie zmieniło, odpalił raz na parę sekund i znowu miganie checka jakby lekko przygaszonego i cykanie tylko teraz spod maski gdzieś jakby z okolic przepustnicy. Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny. Wszystkie sugestie mile widziane. Przewaliłem już forum i sieć na ile potrafiłem i nic co by mi pomogło nie znalazłem.
Pozdro
motomaniak1988
04-01-14, 20:39
cyka jak chcesz zakrecic silnikiem czy jak tylko kluczyk przekrecisz i pala sie kontrolki ??
przeczysc wszystkie styki sparwdz mase klemy akumulatora
Cyka jak tylko przekrece kluczyk. Check lekko przygaszony szybko miga w rytmie cykania przekaźnika. Dziś w akcje desperacji poszedłem znowu pochechłać silnikiem i zapalił raz paru sekundach zdechł i znowu to samo tylko teraz sam przekaźnik cykał bez objawów spod maski. Oddałem przekaźnik do fachowca ma przejrzeć styki i we wtorek znowu próba. Z ciekawości jak wyjąłem przekaźnik to check się palił jak do zapłonu i żadnego mrygania i cykania no ale wiadomo bez tego nie odpali. Może da sie to jakość obejść? To moje auto do zabawy i na pojeżdżawki więc może coś na zworke i drut i do przodu??
Przekaźnik walnięty lub masa słaba nieopodal tego przekaźnika albo masa na skrzyni biegów przykręcana.
W poniedziałek w wolnym czasie z tym powalcze. Masa koło przekaźnika to taka mała z która razem przykręca się przekaźnik?? Napiszcie gdzie znajdują się jeszcze inne miejsca mocowania masy to przejrzę wszystkie. Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Masa obok przekaźnika jest przykręcona do budy za uchwytem otwierania maska.3 kable są przyczepione do takiego mocowania.masy sa pod dywanem obok mocowania fotela kierowcy od tylnej strony.kolejna jest na obudowie termostatu i przy skrzyni biegow
Dzięki za pomoc. Problemem okazał się zaśniedziały styk na masie obudowy termostatu.
Pozdrawiam!
Mam podobny problem, więc nie będę zakladał nowego tematu.
W mojej EJ9 w momencie kiedy przekręcam kluczyki aby uruchomić silnik, słychać rytmiczne cykanie.
Przekaźnik PP był lutowany jakiś czas temu o czym pisałem kiedyś w tym wątku.
(http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?18385-Problem-z-uruchomieniem-D14A3/page4)
Czy problem może tkwić nadal w przekaźniku, czy to może być koniec akumulatora ew. szczoty w rozruszniku?
Będę wdzięczny za Wasze sugestie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.