PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana głowicy D17A8 na D17A2



wywialwawa
02-01-14, 02:37
Siemanko
Czego potrzebuje by wsadzić glowice z vtec do swojego, oprócz glowicy?
Kompa? Innego paska rozrządu?
Dzięki z góry za info.
Jak nie ten dział prosze o przeniesienie.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
02-01-14, 21:55
Wiec tak potrzegujesz glowiece+ kompa + stacyjka +skrzynka bezpiecznikow+ wiazka silnikowa by sie przydala+ przepustnica z A9

wywialwawa
02-01-14, 22:41
Rozumiem ze wiązke mozna ew zmodyfikowac ? Czyli dodac przewody od Vtec-a ?
A przepustnce róznia sie znacząco?
Skrzynka tez czyms sie rozni?
jakies dokladniejsze informacje poprosze :)

Sheiva
02-01-14, 23:04
A znacie Panowie jakieś oznaczenia tych głowic aby można było je rozszyfrować ?
Znam jedną Coupete, w której siedzi seryjne D17, ale ktoś wrzucił do niej głowicę z Vtec. Z tym, że jest sama głowica, Vtec nie jest podłączony. No i swego czasu zastanawiałem się z czego to może być i właśnie ile ewentualnie trzeba dorzeźbić, aby grała całość.

wywialwawa
02-01-14, 23:21
Z tego co wnioskuje to kompa trzeba, przerobic wiązkę, lub poprowadzic drugą. zmienic przepustnice?
A ma zawor od vtec? A2 to ta sama co a9 wiec roznic raczej nie ma znaczących.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
02-01-14, 23:55
Glowice sa prawie takie same tylko maja wiadome zawor vtec i ostrzejszy walek.
Kompa trzeba caly zestaw ze strzynka i stacyjka bo immo zablokuje odpalenie auta.
Wiazke chyba da sie przerobic tylko trza rozwiercic wtyczki przy kompie bo nie da sie wsadzic kabla.
Przesustnice albo zmienic albo wystroic bo na tez z A8 wyslakuje blad ustawienia polozenia przepustnicy.

wywialwawa
03-01-14, 00:25
Wiadomo jakich przyrostów mocy mogę się spodziewać po zmianie głowicy , wałka z d16z6 i Klawiatury?
Pewnie jakieś kółko musiał bym dorabiać żeby to wystroić?

DRIVERRS
03-01-14, 00:35
D16z6 to jest stara d-seria w 7gen sa nowe d-serie i niestety z6 juz nie podejdzie

wywialwawa
03-01-14, 00:42
nie chce całej głowicy zakładać, od d16z6 chce tylko wsadzić wałek i klawiature do głowicy d17a2
Podobno to wykonalne,podobno.

DRIVERRS
03-01-14, 00:46
Nie spotkalem sie z tym i nie mialem porownania wiec nie bede sie spierac ;) wiem czego sie spodziewac w tamtym przypadku bo przerabialem temat ;)

wywialwawa
03-01-14, 00:49
;) spoczko, moze ktoś inny podłapie temat i będzie wiedział.

DRIVERRS
03-01-14, 00:57
Kopalem w necie bardzo dlugo i praktycznie nic nie ma. Ogolnie ciezki temat ;)

wywialwawa
03-01-14, 01:01
Z tego co widzę Cobra524 ogarniał temat tego typu, w swojej byłej Em2

DRIVERRS
03-01-14, 01:06
To moze napisz do niego pw moze cos zdradzi ;) tez chetnie sie dowiem ;)

wywialwawa
03-01-14, 13:21
Okej, napisalem do cobry zobaczymy co mi podpowie :)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

wywialwawa
03-01-14, 19:14
No i jest odpowiedz :)



Siemanko
Mam do ciebie pytanoe o wałek ktory wsadzales do glowicy a2.
Czy walek od d16z6 podchodzi na luzie tak samo jak klawiatura? Czy trzeba sie na grzebać? I co potrzebne bylo do swapa glowicy oprocz glowicy ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

wałek podchodzi tylko trzeba przerabiac kółko od rozrzadu, przy zmianie głowicy zmien tez ssaka z tego plastikowego na ten z d16y8

Wiec wszystko jasne :)

DRIVERRS
03-01-14, 19:47
Przerobic kolko od rozrzadu a w jakim sensie? ;)

wywialwawa
03-01-14, 20:01
Jak bede grzebal to sie dowiem :) pewnie chodzi o mocowanie koła od d17 do walka od d16. Możliwe ze sa inne

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
03-01-14, 20:08
Widzialem cos takiego tylko ze z walek z d17 a kolko z d16 i bylo przespawane z wiencem zebatym.

kuster
03-01-14, 23:13
Policz ilość zębów na kółku i ustawienie cech
Jak będzie ta sama ilość to może regulowane wystarczy?
Co do kompa to jak będzie przerobiony to MOŻE tak jak w starszych generacjach da się immo wyłączyć?

DRIVERRS
03-01-14, 23:27
Ponoc jest taka mozliwosc trzeba cos z kompa wylutowac i bedzie dzialac.

wywialwawa
07-01-14, 21:10
Z tym immo trzeba podrazyc temat. Bo mi się nie chce szabrowac kolumny kierownicy :P

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
07-01-14, 21:19
Stacyjka to pikus ;) wyciagniecie kompa jest masakryczne juz skrzynke bezpiecznikow szybciej idzie a wtyczki tez daja po palcach :P

wywialwawa
08-01-14, 00:34
Spoko to sie ogarnie ;) a co w koncu z ta skrzynka bezpiecznikow? Trzeba zmieniac? Bo powoedzmy ze juz mam prawie wszystko na swap.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
08-01-14, 11:40
Jak nie usuniesz immo to skrzynke trzeba zmienic bo jest to ze soba powiazane.

wywialwawa
08-01-14, 12:14
Jak nie usuniesz immo to skrzynke trzeba zmienic bo jest to ze soba powiazane.

Poważnie?? Chyba czad zagłębić się w schemat. Akurat głowicę czeka jeszcze obróbka. Wiec trochę czasu będzie by ugryźć temat.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DRIVERRS
08-01-14, 23:09
Tu juz nie ma tak fajnie jak w starszych wersjach niestety.

wywialwawa
09-01-14, 16:59
A przpadkiem Immobiliser nie jest programowalny?
ew użycie emulatora?

DRIVERRS
09-01-14, 18:28
Z tego co wiem to tak tylko koszt 300zl malo zachecajacy :/ chyba ze cos po tanialo

wywialwawa
11-01-14, 20:18
Wiec pozostaje opcja zEcuMasterem. Wtedy mniej dłubania będzie i odrazu to sie wystroi.