PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana uszczelniacza wału korbowego od strony skrzyni biegów



Marcel1
30-12-13, 20:23
Witam,
czy da radę go wymienić po ściągnięciu skrzyni i zdjęciu koła zamachowego? Dużo jest z tym zabawy? silnik d14z4.

Saiti
30-12-13, 22:11
jak zdejmiesz zamach, to uszczelniacz jest jakby w takiej obudowie. kilkoma śrubami przykręcony, M6, na klucz "10". Także nie wymieniasz "na silniku, tylko ściągasz uszczelniacz z obudową i na spokojnie sobie podmieniasz :)

http://allegro.pl/honda-civic-1-6-vtec-d16z6-95r-uszczelniacz-walu-i3842474763.html o takie coś :)

kuster
30-12-13, 22:16
Witam,
czy da radę go wymienić po ściągnięciu skrzyni i zdjęciu koła zamachowego? Dużo jest z tym zabawy? silnik d14z4.

da rade wymienić na silniku ale trzeba się namęczyć z wytarganiem starego uszczelniacza
Jak założysz to sprawdź czy doszedł do końca bo ja kupiłem 12mm... Za słabo go wbiłem i od nowa czynność powtarzałem (koło zamachowe mi je wytarło) chyba ze masz możliwość to kup 10mm

Saiti
30-12-13, 22:59
Oczywiście, że da radę na silniku, ale wygodniej zdjąć obudowę, a to kilka minut roboty :)

Marcel1
31-12-13, 15:20
Będę wymieniał sprzęgło i planuję lekki zamach wsadzić, dlatego przy okazji chciałem i to zrobić, dzięki :)

Karoles
01-01-14, 09:10
no nie do konca jest tak ze odkrecamy obudowe i wtedy mozna go wymianiec, bo ta obudowa tez lubi ciezko siedziec i jest przyklejona na sylikon, ponadto majac zalzona miske nie ma kompletnie sie o co zaprzec, ja akurat mialem farta bo wyszedl bez rozkrecnia wszystkeigo ale mozna np zarysowac wal, tylko ze ja przy remoncie nie mialem zalozonego oem i dlatego wyszedl a jesli ty masz jeszcze orginalny to moze byc kiepsko z wyszarpaniem. duzo zalezy od umiejetnosci bo zepsuc mozna szybko