PDA

Zobacz pełną wersję : Recall dla Civica 5D w 2000 r.



straznik
30-03-08, 19:00
Bylem pare dni temu w ASO na przegladzie 150 kkm. Pan po wpisaniu nr VIN stwierdzil ze moj egzemplarz powinien przejsc wymiane jakiegos elementu bezplatnie, niestety nie wiedzial dokladnie jakiego, z angielskiego doszlismy ze to prawdopodobnie korektor sily hamowania, poszperalem dzisiaj w necie i potwierdzilem taki fakt - roczniki 1998/1999, tylne kola moga blokowac sie przed przednimi - efekt moze byc oczywisty. Zauwazylem taka niestabilnosc przy bardzo ostrym hamowaniu, myslalem ze ten typ tak ma, okazalo sie ze nie powinien :) Samochod uzytkuje 4 lata,rocznik 1999, serwisowany od poczatku w ASO, przeze mnie teraz rowniez. To ze nie zauwazyli takiej potrzeby odkad ja go mam to jeszcze w miare zrozumiale - pare lat uplynelo mogli przypuszczac ze to juz zrobione, ale to ze na poczatku tego nie zrobiono w innym ASO kiedy samochod byl wlasciwie nowy jest bardzo dziwne- dobrze ze teraz ktos byl dociekliwy.Czekam na telefon ze czesc przyszla i bedzie wymieniona. Sprawdzcie czy u Was nie ma takiego problemu tym bardziej ze to moze byc niebezpieczne. Dotyczy to samochodow bez ABS, moze ktos pamieta sprawe?

Jeszcze jedna sprawa:) Znajomy kupil 5D z silnikiem 1.6 z 1995 roku. Ma problem (dokladnie nei wiem na czym to polega) z mocwaniem klockow, chodzi o jakies blaszki czy cos takiego, mechanik kazal mu szukac jakiegos zestawu naprawczego. Ma ktos jakis pomysl o co chodzi i gdzie znalezc rozwiazanie?

Bassmaster
31-03-08, 11:49
Ma problem (dokladnie nei wiem na czym to polega) z mocwaniem klockow, chodzi o jakies blaszki czy cos takiego, mechanik kazal mu szukac jakiegos zestawu naprawczego.
Są 3 rodzaje blaszek w przednich zaciskach 5D:
1. Mocowane na jażmie w 2 miejscach styku klocka (na jego krawędziach)
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(oxifcy451bmpi5ew3w1bi1mt))/FullPhoto.aspx?img=LX0301.jpg&EinspNr=89&St=
2. Mocowane na wierzchu klocków w miejscu styku z tłoczkiem (1 klocek) i z łapą zacisku (2 klocek). Klocki FERRODO Premier mają takie blaszki standardowo, natomiast ATE już nie.
3. Okrągła blaszka zakładana na tłoczek (pewnie w celu zabezpieczenia przed przegrzaniem)