Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pompy paliwa oznaczenia/wydajność



kuster
25-12-13, 12:23
Witam!
Chciałbym poprosić Wszystkich użytkowników którzy mieli/maja styczność z pompami paliwa nie tylko seryjnymi aby podzielili się swoimi informacjami na ich temat tzn. Oznaczenia i wydajność

Jako pierwszy chciałbym podzielić się swoimi informacjami i od razu zadać pytanie ;)

Zakupiłem pompę paliwa z H22 jednakże dostałem złą bo D15B7 ale ze sprzedawca był uczciwy to podesłał mi odpowiednią tyle ze na niej nie ma żadnych oznaczeń... Jak to sprawdzić czy pompa faktycznie jest z Preludy H22 VTi? Poniżej daje foto jak one wyglądają gora z D15 dół z H22
https://imageshack.com/i/mvnqn8j


I info które znalazłem na necie:
D15B7 - oznaczenie AF195130-2580 06P FP-4 - wydajność podobno 90L

Civic MB6/MC2 1.8VTi - pompa o wydajności podobno 136L (Civic MA/MB/MC 1.4/1.5/1.6/1.8 maja te same oznaczenia pomp czyli co? Ta sama wydajność?)


Prelude H22 VTi - pompa o wydajności podobno do 160L

FaziRBK
25-12-13, 12:34
Generalnie na pewno względem Twojej pompy ma odwrócony w drugą stronę ten filterek(ta siatka), która znajduje się w benzynie :)
Jak montowałem u siebie to moja z d14 właśnie była podobna ale miała odwróconą w drugą stronę tą siatkę i była ona zdecydowanie większa :)

Sheiva
25-12-13, 12:39
Hmm a ja zawsze myślałem, że każda D-seria ma tyle samo i wynosi 79LPH.
A H-seria nie ma 160, tylko 190.

Karpiczek
25-12-13, 13:24
Ja mialem w d14 pompe Boscha,zakupilem z Mb6 i byla Denso.
Po numerach nie moglem dojsc jakie maja wydajnosci. Ktos kiedys napisal,ze pompy w 5d sa identyczne,roznice z cisnien paliwa wynikaja z regulatora.
Czy taka pompa z H22 jest wymienna z pozostalymi pompami paliwa?

kuster
25-12-13, 13:26
D seria 70-80L
Ta co kupiłem Denso z D15B7 wg informacji zaczerpniętych z zagranicznych stron ~90L
B16 ~115L
B18 MB6 ~136L
F i H seria ~160L
Ale to są tylko informacje z zagranicznych stron... Fajnie byłoby to potwierdzić :P

Czy ten filterek odwrócony w inna stronę ma jakieś znaczenie?

mlodyxx
25-12-13, 21:00
zalezy jeszcze od sprawnosci pompy ja sie kiedys meczylem z rozrzadem wtryskami aparatami auto palilo na dotyk a powyzej 5 rpm mialo zamula co sie okzalo pompa podawala ale za slabo zdjalem wezyk od powrotu zalozym drugi i go wprowadzilem w banke obok , odpalam przelew leci dodaje gazu niby leci a jak wcisnalem z wolnych obrotow pedal wpodloge powrotem przez kilka sekund nie lecialo nic, z ledwoscia ale upchnalem pompe z jakiegos accorda duzo grubsza bo ledwo przez dziure weszla ,ale auto ozylo do samego odciecia, i jak sprawdzalem na tej pompie z accorda jak leci z powrotu to bylo widac duza roznice a przy depnieciu pedalu do podlogi ledwo bylo widac spadek , tak czy inaczej pompa z accorda przy 1,5 sluzyla bez zarzutu

garaż
26-12-13, 18:13
Najpierw zadbajmy o sprawne polaczenie elektryczne by napiecie nie siadalo ( jak siadzie to wiadomo ze spadnie moc silnika elektrycznego i wydajnosc powmpy). Pozniej sprawdzmy jak bardzo spada cisnienie pod obciazeniem. Nastepnie wymieniajmy pompy na nowe bo "nowe" uzywane o wiekszej wydajnosci za chwilke moze rownie tak samo chodzic jak wasza stara z racji iz wszystko jest juz podobna ilosc czasu w naszych zbiornikach i ma podobna ilosc przepracowanego czasu. Ot takie dyrdymaly z kilku lat ;)

Damianek_90
27-12-13, 17:49
a czy ktoś zna wydajność pomp do K serii ?