PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wiązką



kawalsraki
23-12-13, 20:30
Witam czy jest mozliwosc przerobienia wiazki z d15b2 tak by pasowala podd 15z6 lub jaka inna wiązke bedzie łatwo przerobic prosze o szybką odpowiedz z gory thx

Brylant1
23-12-13, 20:41
Najprosciej to od d16z6, d15b7

mlodyxx
23-12-13, 21:05
jak chcesz seryjne z6 eco to najprosciej wiazki z b7 lub z6 i kompa od d15z8 wystarcxzy wtedy dopiac ckf i vteca jesli robisz na wiazce z b7 egr wedle uznania bledu od tego nie wyrzuca , immo da sie ominnac tez tak ze bledu nie wyrzuca, jesli robisz d15 >z6 minime to wiazki z d16z6 i ne dotykasz nic do i tak pakujesz wtedy p28 ecu
a no i jakbys pakowal seryjne eko to wtryski z 6 gena 190cc tez ci potrzebne w razie czego pytaj na pw jak chcesz bo sma taki silnik preszczepialem lacznie z robieniem wiazki immo itp w sumie od Ado Z

kawalsraki
23-12-13, 21:31
dużo rzeźby z tym ??? i mam jeszcze jedno pytanko bo ja wkladam do civica 5 gen ten wlasnie silnik wczesniej byl ten d15b2 i czy potrzebna mi jest wiazka kabionowa czy da sie jakos ta przerobic?

mlodyxx
24-12-13, 19:47
zalezy od umiejetnosci korzystania ze schematow , jesli czujesz sie na silach to mozesz kupic ecu od d15z6 z kostkami i podpiac wszystko bez zmiany wiazek dolozyc to cego nie ma w tej z b2 i wio,
jesli nigdy nie probowales tego robic to radzilbym kupic taka z b7 czy z6 i zapiac kompa od d15z8 ktory pasuje na kostki , dopinasz wtedy tylko kilka kabli 2 od ckf<czujnik polozenia walu> egru zmieniasz kostki od wtryskow bo te z z8 sa ciut inne ogarniasz immo i odpalasz ,

kawalsraki
26-12-13, 16:21
jak wsadze kompa i wiazke od d15z8 to nie powinno byc wiekszych problemow co nie ?

mlodyxx
27-12-13, 07:19
generalnie tak tylko ze wiazka kabinowa z MB czyli z8 to chyba tak sobie p&p do eg nie podejdzie silnikowa mozna boy smialo wykorzystac , nie wiem na jakim stopniu ogarniasz kabelkologie z bo jak dla mnie to kazda wiazke mozna wykorzystac jak sie ja odpowiednio podlaczy , dla kogos kto kto nigdy wiazek nie robil radzil bym kupic ta od z6 czy b7 i dopiac to czego brakuje , kilka kabli ogarniesz czy dasz rade z caloscia to nie wiem musisz sam pomyslec zebys sie pozniej nie wkurzal ze nie chodzi tak jak powinno

kawalsraki
30-12-13, 22:04
czyli wiazka d15b7 podejdzie pod kompa z8 ale nie podejdzie pod kompa d15z6 tak ?

rosiniak99
30-12-13, 22:49
kolego kawalsraki najpierw poczytaj podstawy a potem zadawaj pytanie na które nie znasz odpowiedzi bo widzę, że takie cuś jak OBD I i IIa lub b nie jest Ci znane ;)

mlodyxx
02-01-14, 16:53
tak pod kompa z d15z8 podejdzie ale trzeba dopiac kabel vteca czujnik polozenia walu oraz egr no i usunac immo , natomiast kompa od d15z6 na te kostki z b7 nie wlozysz nawet mlotkiem

kawalsraki
26-01-14, 19:01
mam teraz jeszcze jeden problem bo kupilem wiazke od tego d15z6 tylko z wersji poliftowej to jest wszystko to samo chyba co nie ?

mlodyxx
27-01-14, 00:26
przedlift ma obd2a polift obd2b wiazki jako wiazki moze i trakie same ale wtyczki do kompa zupelnie inne w tej zielonej ktora laczy sie z buda tez jest inaczej , podpiac to to sie w sumie da tylko czy sobie z tym poradzisz to ja nie wiem
Najlatwiej bylo by jakbys mial wiazki z b7 wtedy dokladasz tylko kabel do vteca czujnika ckf pakujesz kompa od d15z8 <p9l>i wszystko dziala
z wiazka od d15z6 bedziesz mial zabawe z kazdej strony przy lewym kielichu kostka nie pasi pod bue od eg wiec musisz sprawdzac kazdy kabel i przekladac w kosteke ze starej wiazki , z prawej strony wiazka idzie prosto do kompa wiec pol biedy bo jak bys podlaczyl ta mala zielona kostke pod kabine to ci to odpali :)
z tym ze jak nigdy tego nie robiles to kazdy kabel moze byc zagadka
najlepiej poszukaj kogos w okolicy zeby ci to podlaczyl ktos kto takie rzeczy robi bo sadzac po pytaniach to chyba bawisz sie z tym pierwszy raz

kawalsraki
28-01-14, 17:13
a ten komp p9l to jest na obd0 ?

FaziRBK
28-01-14, 17:21
OBD1. Tak samo jak wiązka z d15b7, czy d16z6(+2 kable do vtec'a względem wiązki z b7), komp jest z angielki, która ma obd1 i ten d15z8 to też vtec econo.

mlodyxx
28-01-14, 23:11
obd0 to tyko d15b2 i 4 gen mialy cos czuje ze kolega sobe z ta wiazka sam nie poradzi

kawalsraki
29-01-14, 17:55
jeszcze dwa pytania czy ten komp od d15z8 p9l ma immo ? i czy kazde b7 mialo instalcje obd1 czy byly jakies wyjatki tak jak w przypadku z6 ze polif miala inne obd niz przedliftowa

rosiniak99
29-01-14, 18:49
załamka normalnie - chłopie kup gotową wiązkę albo daj komuś co się zna a nie zadawaj pytań o podstawy. Jaki masz samochód? Dlaczego w wiązce grzebiesz? Swapujesz? Stroisz? Czy bawisz się po prostu w zadawanie pytań?
Jest tabela na forum modeli i silników w nich, popatrz pomyśl i przeanalizuj trochę a potem pytaj...

mlodyxx
29-01-14, 22:58
tak p9l ma immo ale mozna je ominac w ecu tak ze dziala bezblednie nie wyrzuca checka i pali od sztyha;) wtedy zapinasz na wiazki z b7 czy d16z6 podpinasz dwa kable od czujnika ckf i jeden od vteca i cala filozofia cieszysz sie z jazdy a z kompem od d15z6 bez przejsciowki lub dorabianej wiazki sobie nie poradzisz jesli nigdy tego nie robiles to moze ci zajac kilka dni nad dumaniemm co gdzie i poco jest

tylko jakbys szukal kompa p9l to musi miec cala plyte w srodku p9l e11 mial p9l e13 tez mial nie wiem jak e12 i czy to od tych oznaczen zalezy ale na kompa w ktorym bylo pol plyty tez sie natknalem