Zobacz pełną wersję : K20A w civic EM2 2004r-----czy warto??????
krystian194
28-03-08, 23:10
ostatnio rozmyślam nad zakupem słynnego już silnika k20 od civa TypeR i wiem że ten temat już był poruszany ale ja bym chciał zainstalować go do mojej coupe em2 2004r.Mam troszkę kasy na boku i kusi mnie troszkę, ale zastanawia mnie to czy ten grzmot wszedł by pod ta maskę bez problemów czy potrzebne by były jakieś modyfikacje związane z zamocowaniem silnika w budzie(czy trzeba przerabiać jakieś łapy od silnika i skrzyni itp.).ciekawi mnie też to czy półosie i hamulce by pasowały,mam kolegów którzy sprowadzają z anglii silniki b16.. b18.. h22.. ale k20 jeszcze nie mieli no i kurde nie mam od kogo sie dowiedzieć jak te silniki stoją cenowo i jaka jest ich dostępność i gdzie można taki silnik w ogóle dostać-może ktoś z was mi podpowie co i jak ;) to bym wiedział co dalej mogę kombinować i czy bedzie warto cos zaczynać dłubać w moim przecinaku :afro:
Łapy potrzebne będą na pewno. Tu masz link do tematu z fotkami EM2 z k20, ale są tam też podane specyfikacje, co dodatkowo było zakładane:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1623391
Polecam też przegląd www.k20a.org/forum
krystian194
28-03-08, 23:46
bardzo dziękuję zaraz kuknę temat to będę wiedział na czym stoję :D
lukas-comp
28-03-08, 23:57
za komplet do swapa tj silnik, kompa, skrzynie bedziesz musial dac lekko 10k
do tego swap polosi, hamulcow, strojenie zabawa lekko musisz miec odlozone na boku 15k pln ;)
aaa i tak z 3miesiace czasu :D
15 tys. ?? Chyba żartujesz, za 15 to kupisz dobry silnik, ze skrzynią i kompem, a do tego jeszcze mnóstwo gratów i to najlepiej z acury rsx, trzeba szykować spokojnie 20-25tys.
W stanach uturbiaja d17a1 i ladnie im to wychodzi, wiec chyba tansze i lepsze rozwiazanie niz swap..
lukas-comp
30-03-08, 00:32
15 tys. ?? Chyba żartujesz, za 15 to kupisz dobry silnik, ze skrzynią i kompem, a do tego jeszcze mnóstwo gratów i to najlepiej z acury rsx, trzeba szykować spokojnie 20-25tys.
ja tam widzialem komplet K20A2 za 8 do 10tys max
Po 15 moze sie i cenia, ale warto poczekac na okazje :P
krystian194
30-03-08, 23:08
uuu to widze że słono trzeba wyłożyć na swapa :hinczyk: ale mam do was pytanie,czy silnik
K20A4 z hondy CRV z 2002-2004r.tez będzie pasował?? bo mogę mieć taki silnik w dobrej cenie z całym osprzętem i się zastanawiam czy coś kombinować
ja tam widzialem komplet K20A2 za 8 do 10tys max
Po 15 moze sie i cenia, ale warto poczekac na okazje :P
No takich za 8k za komplet ze skrzynią to bym nawet nie oglądał. Ale za 10-12k już spokojnie można dostać dobry stan. Tyle, że to dopiero początek wydatków.
Co do silnika z CRV to oczywiście włożysz (podobne koszty swapa bo konstrukcja zewnętrzna praktycznie jak K20A2) tylko po co? Silnik nierozwojowy, skrzynię musisz też z czegoś innego zapodać...IMHO bez sensu.
krystian194
31-03-08, 21:30
znalazłem silnik od hondy accord typeR- k24 tylko że silnik jest bez skrzyni ale w dobrej cenie a drugi silnik to k20a2 od civica tylko że ten silnik jest przygotowany pod turbine-jest odprężony,ma kute korby i tłoki,zawory i sprężyny Toda Racing,silnik jest kompletny z wiązką,kompem,stacyjka,półosiami itp po prostu przekładać i smigać cena 12800zł. składał go pan z Warszawy jakiś spec od hond pamiętam tylko że mówią na niego Doktor(reszty nie pamiętam) ale silnik jest na 100% pewny i sprawny co o tym myślicie?????
To nie jest takie poprostu przekładać i śmigać trzeba jeszcze sporo gratów kupić i masz udupioną fure na 3 miesiące.Najlepiej kup rozbitego CTR'a bo masz wtedy wszystko co potrzebne.A co z tym pomiarem tarcz, miało być na dziś ?? :P
krystian194
31-03-08, 23:28
tak miałem dzisiaj podać ale nie dałem rady-dzisiaj wstawiłem fure na podwórko i jutro bede grzebał to na pewno podam wymiary pod wieczór-obiecuje
tak miałem dzisiaj podać ale nie dałem rady-dzisiaj wstawiłem fure na podwórko i jutro bede grzebał to na pewno podam wymiary pod wieczór-obiecuje
z tymi tarczami to się nie śpiesz.. chłopak się od 2 miesięcy za to zbiera :D
znalazłem silnik od hondy accord typeR- k24 tylko że silnik jest bez skrzyni ale w dobrej cenie
K24 to po prostu Accord (może być Type-S). W tej budzie nie było Type-R. Tyle, że jeśli jest cały kompletny to będzie mały problem, bo on ma elektroniczną przepustnicę i dostosowany do tego komp.
a drugi silnik to k20a2 od civica tylko że ten silnik jest przygotowany pod turbine-jest odprężony,ma kute korby i tłoki,zawory i sprężyny Toda Racing,silnik jest kompletny z wiązką,kompem,stacyjka,półosiami itp po prostu przekładać i smigać cena 12800zł. składał go pan z Warszawy jakiś spec od hond pamiętam tylko że mówią na niego Doktor(reszty nie pamiętam) ale silnik jest na 100% pewny i sprawny co o tym myślicie?????
Skoro składał Doktor to faktycznie, można być 100% pewnym, że silnik jest dobry. Tylko przygotowany pod turbo nie będzie dobrze jeździł jako N/A. Więc jeśli go wsadzisz to musisz turbić...czyli doliczyć jeszcze minimum z 8k.
lukas-comp
02-04-08, 04:22
Jak upolujesz jakiegos rozbitego mocno CTR'a to czasami wlasciciel chce tanio sprzedac silnik. Druga sprawa to bitego CTR'a dobrze jest zassac z UKeja :)
tak se bedziemy kadzić teraz i przerzucać kwotami.
Pelna lista czesci, wycena, cenniki, a nawet DIY K20 w EM2 ze zdjeciami:
http://www.xproductionz.com/k20swap/k20swap.html
cena swapa w polskich warunkach? mysle roughly 10kUSD z jakims marginesem W GORE niż w dół.
Dlaczego? Bo wyliczenia na stronach są dla USA, a nie dla nas, i bo wszystkie części do swapa są w USA, a nie w PL. Czyli są droższe w PL, niż w USA, bo trzeba je sprowadzać.
Niestety panowie:/
Turbo? koszt wiadomo, moc ok 250 na tym D17 bo tyle wyrobi walek. Jak chcesz lepsze osiagi to kupuj ukuty zestaw z dezod.com i rob sobie wypas, ale zaplacisz tyle co za swapa.
A teraz mozemy pogdybac o sensownosci i pomarzyc zamiast snuc :D
lukas-comp
03-04-08, 00:19
tak se bedziemy kadzić teraz i przerzucać kwotami.
Pelna lista czesci, wycena, cenniki, a nawet DIY K20 w EM2 ze zdjeciami:
http://www.xproductionz.com/k20swap/k20swap.html
cena swapa w polskich warunkach? mysle roughly 10kUSD z jakims marginesem W GORE niż w dół.
Dlaczego? Bo wyliczenia na stronach są dla USA, a nie dla nas, i bo wszystkie części do swapa są w USA, a nie w PL. Czyli są droższe w PL, niż w USA, bo trzeba je sprowadzać.
Niestety panowie:/
Turbo? koszt wiadomo, moc ok 250 na tym D17 bo tyle wyrobi walek. Jak chcesz lepsze osiagi to kupuj ukuty zestaw z dezod.com i rob sobie wypas, ale zaplacisz tyle co za swapa.
A teraz mozemy pogdybac o sensownosci i pomarzyc zamiast snuc :D
i tu jest blad bo ja silnik i calego swapa targalbym z UKeja gdzie bitego CTRa kupisz za grosze :)
blad jest w mysleniu ze swap do EM2 = K20+osprzet z CTR.
lukas-comp
03-04-08, 18:17
blad jest w mysleniu ze swap do EM2 = K20+osprzet z CTR.
nie, nie ale silnik i skrzynie z auta z UK mozna przeciez kupic :)
heheh ja wiem ze Ty wiesz:) ale inni? :bicie:
krystian194
03-04-08, 22:47
Pati crx-podaje rozmiary tarcz średnica przedniej tarczy to262mm,grubość to 21mm,średnica piasty to 56mm, tarcza tylna--średnica 260mm,grubość 9mm
no będę szukał w anglii bo mam kolegów którzy sprowadzaja tylko hondy więc może sie uda coś dostać w dobrej cenie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.