PDA

Zobacz pełną wersję : przepustnica z d15z8 do d14a8



mat2432
19-12-13, 16:12
Witam mam pytanie bo posiadam cały silnik d15z8 i chciał bym wsadzic przepustnice z niego do d14 czy to wogóle cos da czy nie ma sensu taka zabawa??

vipek
19-12-13, 16:17
nie ma sensu

mat2432
19-12-13, 16:22
a jest cos wogóle z tego silnika zeby przybyło troche mocy w d14?

vipek
19-12-13, 16:58
zerknij do mojego tematu :)

mat2432
19-12-13, 17:11
podrzucisz linka? :)

vipek
19-12-13, 17:13
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?108110-Civic-EJ9-D14Z2-by-vipek

Tylko nie próbuj czytać całości, umrzesz z nudów. Masz pytania to pytaj

mat2432
19-12-13, 17:24
jest troche stron na twoim temacie ;) a koletor ssący z Z8 bo widze ze masz wsadzony z z6 to jest podejrzewam to samo dało jakis odczówalny przyrost kucy??

vipek
19-12-13, 17:28
Jeśli nie planujesz iść grubo (jak na D14) i stroić to zrób cos takiego :

- Kolektor ssący D15B7 + puszka z EK3/4 + doprowadzenie zimnego - 100zł kolektor, 100zł puszka
- Kolektor wydechowy D16Z6 4-2-1 - 150zł
- Skrzynia biegów S20 z silnika D13B2 z roczników 94-95 z FD4.4 - w dobrym stanie 300-500zł

Nic więcej nie rób.

LUB skoro masz D15Z8 to SWAPik i po problemie :)

kuster
19-12-13, 22:21
Jeśli nie planujesz iść grubo (jak na D14) i stroić to zrób cos takiego :

- Kolektor ssący D15B7 + puszka z EK3/4 + doprowadzenie zimnego - 100zł kolektor, 100zł puszka
- Kolektor wydechowy D16Z6 4-2-1 - 150zł
- Skrzynia biegów S20 z silnika D13B2 z roczników 94-95 z FD4.4 - w dobrym stanie 300-500zł

Nic więcej nie rób.

LUB skoro masz D15Z8 to SWAPik i po problemie :)

dodam od siebie
- wycięcie katalizatora ;)