PDA

Zobacz pełną wersję : Znak rozpoznawczy - stylowa naklejka CivicKlub

Alchemiq
28-03-08, 08:51
Czy są lub były w sprzedaży naklejki identyczne z logo naszej strony?
Nie znalazłem w opcji -> Szukaj ;)

a byłoby całkiem miło spotykac ludzi na drodze z taką właśnie naklejką, tym bardziej, że stylowe logo idelanie się do tego nadaje!

Live begins on the red line !

Nie jestem grafikiem, ale może znajdzie ktoś, kto przygotuje taki wzór i sami zobaczycie ilu będzie chętnych do kupna.
Stworzymy własną społeczność na drogach.

Co Wy na to?

Egon
28-03-08, 09:18
jestem jak najbardziej za ale o ile sie nie myle to mamy juz naklejki na tylna boczna szybe HONDA CIVIC KLUB czy jakos tak :)

Tak przy okazji kto je sprzedaje ??

jakby co to jestem w stanie zalatwic takie napisy tylko podajcie wzor zrobimy liste i dzialamy :)

havok
28-03-08, 09:28
Wzór, jak i nazwa, należy do Stowarzyszenia i są zastrzeżone. Naklejki otrzymują tylko osoby związane ze Stowarzyszeniem (wcześniej - klubowicze).

kurgan
28-03-08, 09:30
siemka panowie :) sprawa wyglada tak, ze wlepy po dokonaniu opcji przejscia na "klubowicza" czyli dolaczenia do stowarzyszenia. 90 + deklaracje podpisane i zaakceptowane przez "gore". innej opcji nie ma. sprawa byla juz poruszana i nie przejdzie to w zadnym wypadku. powinien sie wypowiedziec ktos ze stowarzyszenia... pozdro!
dodatkowo kubeczek i smycz o ile sie nic nie zmienilo.... jako sympatyk mozesz zrobic to na wlasna odpowiedzialnosc, ale potraktowane to bedzie jako nieuczciwe podejscie zrobieniqa siebie "klubowiczem" i korzystaniem z tego bez wkladu wlasnego.

havok mnei wyprzedzil :speszony:

Alchemiq
28-03-08, 10:21
havok , kurgan macie świętą rację!

nie pomyślałem o tym...
więc trzeba zapisać się do stowarzyszenia!