PDA

Zobacz pełną wersję : Chyba to ssanie d14z2



palermo444
18-12-13, 14:44
Na zimnym silniku wskakuje mi na 2000 obr na ssanie i po jakiejś minucie obroty spadają prawie do zera i wskazują na 1500 wcześniej tego nie było czego to może być wina nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi Proszę o pomoc

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

palermo444
28-01-14, 15:04
Czy ktos mi pomoze ustalic? Co to moze byc

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

maciooZD
28-01-14, 15:10
ja mialem problemy z falowaniem obrotow i jak dodawałek gazu spadał prawie do zera nieomal gasnąc... czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło - chodzi równiutko

Szczur[R]
29-01-14, 10:25
Na zimnym silniku wskakuje mi na 2000
normalne przy mrozie, po dosłownie chwili powinno spaść. Jeśli nie spada to czyszczenie krokowca i przepustnicy - jest opis na forum ze zdjęciami.


minucie obroty spadają prawie do zera i wskazują na 1500
to do zera spadają czy do 1500 ? jak się zagrzeje to ile masz obrotów ? np. po przejechaniu 3km

palermo444
13-02-14, 18:16
Prawie do zera jak by mial zgasnac a potem wzrasta a czasem sie przywiesi i skacza z 2000 do 1000 naprzemian

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

gorky
13-02-14, 18:38
Chłopie, miesiąc a ty jeszcze nie wyczyściłes krokowca?

_Mucha_
13-02-14, 21:15
Wyciągnij przepustnice, odkręć krokowca (kup uszczelkę jak wygnieciona), dobrze umyj środkiem do mycia przepustnic, poskręcaj i załóż nową uszczelkę pod nią , wyjmij bezpiecznik na reset lub też nie bo nie każdy to robi. Odpal auto i ciesz się eleganckimi obrotami. Jeśli będą za niskie lub nie odpowiadające wyreguluj je za pomocą śruby obok gardzieli od góry przepustnicy. Prościej już chyba się wytłumaczyć nie da :)

VTECE
14-02-14, 14:04
Miałem podobnie, obroty skakały między 1000 a 1500 obr/min i nie pomogło czyszczenie krokowego oraz przepustnicy (chociaż od tego oczywiście zacząłem) a pomogła wymiana uszczelki kolektora dolotowego bo była dziurka i zasysało lewe powietrze. Pozdrawiam.